Skip to content

שוב – טרוריסטים תוקפים פלסטינים

תיעוד: בשעות אחר הצהריים ירדו כעשרה טרוריסטים מכיוון התנחלות גבעת רונן לכפר בורין, חיבלו במבנה בית מגורים בבניה והציתו אש. צפו בסרטונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כעשרה טרוריסטים ירדו הערב (רביעי) מכיוון ההתנחלות הלא חוקית גבעת רונן, הידועה גם כהר ברכה, הסמוכה לכפר הפלסטיני בורין שבנפת שכם בגדה המערבי , השליכו סלעים ואבנים על בית המצוי בשלבי בניה בפאתי הכפר על מנת לגרום לו נזק ככל שניתן. הטרוריסטים הציתו אשר וגרמו לשריפה בטרם ברחו.

הצתה בבורין (צילום מסרטון ווידאו באדיבות יש דין)

 


שלב א – מיידים אבנים וסלעים בבניין


שלב ב – מציתים אש ועוזבים

ארגון זכויות האדם יש דין דווח כי היום בסביבות השעה 17:30 קבוצה של כעשרה טרוריסטים רעולי פנים וחלקם עם פאות מתנופפות ברוח, הגיעו מכיוון ההתנחלות הלא חוקית גבעת רונן והשליכו אבנים על בית בשלבי בנייה בבורין. על פי הארגון, נזק נגרם לקירות הבית וחלק מהמבנה נהרס. לאחר שהטרוריסטים סיימו לפגוע בבית, הציתו אש בשדה הסמוך וברחו בחזרה לכיוון ההתנחלות הר ברכה. תוך כך דיווחו תושבי בורין ששריפה נוספת השתוללה בצד המזרחי של הכפר כשעה לפני האירוע. זו לא הפעם הראשונה שהכפר על תושביו מותקף בידי טרוריסטים שמגיעים לעיתם מכיוון הר ברכה ולעיתים מיצהר. במרבית המקרים קיימים צילומים או גם תיעודי ווידאו של התוקפים.  עד כה לא נעצר איש, למעט מקרה אחד בו הואשם מתנחל מבית אריה שירה באוויר בנשקו האישי בעת תקיפת פלסטינים בורין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן