Skip to content

הרחוב בסטגנציה

רפי מיכאלי ביקר בשתי ההפגנות בתל אביב, זו של השמאל מרכז וזו של הימין - השתעמם משתיהן עד שהגיע אברמוביץ ושינה את האווירה לטיפה מעניין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפגנת כולנו, או ״מופע הפרווה״ של המרכז הישראלי אתמול (שלישי) בכיכר, הייתה חלשה אנמית אך מלאה בפירוטכניקה.  ניכר כי לארגון ה"מופע", היה הרבה כסף. הרבה מפיקים עם מכשירי קשר התרוצצו בינות לקהל הדליל. מלא בלוני הליום, הגברה איכותית, מצלמת רחף, פלאפל ו״קנסות סיפוח״ שחולקו לקהל ע״י פעילים עם מסכות ביביגנץ, מסכות ממותגות, ערימות של דגלי ישראל ושלטים.

פלאפל וקנסות סיפוח – הפגנת כולנו בכיכר

הכל היה מאוד מושקע כיאה לארגון של קובי ריכטר. אבל תוכן לא היה.
הקי-נוט היה אלוף במיל עמוס ידלין שקרא לארבעה מנהיגים למנוע את ה״סיפוח״, כולל פיקשושים כדוגמת המנהיג ״מוחמד עבאס״, רק ששמו של יו״ר הרשות הפלסטינאית הוא ״
מחמוד עבאס״.
טוב מכאן זה רק הלך והשתפר.
אלה אלקלעי יו׳ר IBI, תקפה בנאומה את הסיפוח-אפרטהייד של תוכנית טראמפ-ביבי עם טיעונים כלכליים של ״אין תועלת ויש רק הוצאה״ – זה קצת מצחיק בהתחשב בעובדה שהאפרטהייד א. כבר קרה וקורה בפועל 52 שנה וב. כי כל תוכנית ה״סיפוח״ המופלצת הזו היא סדין אדום על מנת להסיט את תשומת הלב מהשחיתות והרקבון בממשלת השוחד המרמה והפרת האמונים של הצמד מהפלאפל.

אחריה דיבר בוידאו מוקלט אייל ולדמן ממלאנוקס. אין הרבה מה לומר על נאומו מלבד שהטיעון שלו היה שהסיפוח ״הוא לא דבר טוב״ ושהוא ״לא מתאים עכשיו״. טוב, מילים כדורבנות.

אמנון מראיין

כמובן שמלכי הסחיות והסחת הדעת של התקשורת הישראלית – חדשות 2 עם הצמד ״המאוזן״ סגל ואברמוביץ – בן הטרוריסט ובעל הצל״ש, הגיעו לכיכר עם צוות של 2 צלמים ומקליט כדי לחוש את ״הרחוב״ (כנראה מכינים איזה פרויקט על השסע בחברה הישראלית או משהו דומה).

היה משעמם, אז הלכתי לימין, שם אברמוביץ הפיג במעט את השעמום

בגלל השעמום בהפגנת כולנו בכיכר הלכתי לבקר אצל החברים בהפגנת הימין במוזיאון תל אביב.
סגל-אברמוביץ כבר היו שם. מראיינים במרץ ביביסטים.
לא ממש הקשבתי לתוכן. זה מיותר. בעיקר ״אתם״ ו״אתם״ ו״תקשורת״ ו״מלך ישראל״ וכד׳, אבל אמנון וחברו חיכו בסבלנות למופע שאמור היה להתחיל כל רגע, וכמובן שהביביסטים לא אכזבו.
אחרי כ5 ד׳ התחילו הקריאות ״לך מפה״ ו״השרוף״ ועוד קריאות נוספות. החלה התגודדות של מפגינים סביב צוות הצילום והיו קצת דחיפות. כמובן שמיד הגיע צוות יסמניקים חסונים ש״הגן״ על העיתונאים ה״אמיצים״ שנכנסו ל״לב המאפיליה״ הימנית.

אמנון הולך מהפגנת הימין

אמנון החל ללכת החוצה, כשמסביבו אולי 10-15 מפגינים צועקים ואותו מספר של שוטרים ויסמניקים.
צוותי הצילום שלו נתנו עבודה עם תאורה ושוטים מלפנים ומסביב. הבום מאן היה ממוקם טוב וקלט את כל הצעקות, שיהיה סאונד איכותי לכתבה.

מה אגיד לכם? לא פחדתי ככה מאז שראיתי פרק של יחידת החילוץ בו הכלבלבים מחלצים את הרכבת שנתקעה במנהרה בגלל מפולת סלעים.

צילום: רפי מיכאלי

החלק המפחיד באמת בסרטון שצילמתי היה כשנתקלתי בברוך קרא (כי הלכתי אחורה) וכמעט התרסקתי על המדרכה אבל הצלחתי להתייצב. סליחה ברוכי :-).
בקיצור – ערב של הופעות צפויות מצד כל המשתתפים.
מפגיני כולנו שהלכו הביתה בלי שריטה, מפגיני ימין שחזרו ב – 4 אוטובוסים (היו כ 150 מפגינים וגם זה בלחץ) שחיכו להם בשד׳ שאול המלך וסגל-אברמוביץ שקיבלו את מופעי השנאה הצפויים.

הפגנת הימין
הפגנת הימין – האוטובוסים בשד׳ שאול המלך מימין

זה המקום לומר בגלוי כי כל העיתונאים ש״מזועזעים״ מהקריאות נגד אברמוביץ כנראה לא היו בהפגנות בחמש השנים האחרונות או לחילופין לא קראו טוויט או ראו סרטון של מערך ההסברה של ראש הממשלה ו/או בנו.
אז תמשיכו להקשיב ולצפות בהצגה של ערוצי תקשורת המיינסטרים. המשחק שם מכור וידוע מראש. לכל אחד שם תפקיד מוגדר בקאסט.

הם, גבירותי ורבותי הקוראים, מגישים לכם בדיוק את הפאסט פוד התעשייתי מלא ב MSG ובדיוק במינון הנכון שאתם רוצים לשמוע.

מעציב אותי, אך זוהי כנראה התגובה של הרחוב לכניסתו של גנץ לממשלת השוחד והגניבה – אדישות מוחלטת. ייאוש.

הם ניצחו. דוז פואה – ישראל הפסידה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן