Skip to content

11 שנה אחר המעשה נלכד האנס

תושב הכפר משהאד שבצפון נעצר לאחר שבבדיקות שנערכו לו בכלאו נמצאו תאימות DNA לעקבות הDNA- שנותרו על בגדי הנאנסת שאירע בסמוך לנוף הגליל לפני שנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסיר בכלא צלמון הואשם היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת, במעשה אונס שביצע לפני 11 באישה, בהיות בת 25 בנצרת עלית (נוף הגליל). האנס התגלה בזכות התאמת בדיקות DNA  שנערכו לו בכלא צלמון לאחר שנעצר בהאשמה אחרת בחודש יוני השנה. הבדיקות תאמו את עקבות ה DNA שהשאיר הנאשם על בגדיה וגופה של הנאנסת.  האסיר הואשם בעבירות אינוס בנסיבות מחמירות, במעשים מגונים, במעשה סדום ובאיומים.

אילוסטרציה (Valeri pizhanski ברישיון CC BY-SA 2.0 אתר Flickr)

מעובדות כתב האישום שהוגש הבוקר בידי פרקליטות צפון עולה כי לפני 11 שנה בחודש יולי 2009, בסמוך לשעה 00:03 לפנות בוקר, ירדה הצעירה מרכב של מכר וצעדה ליד כיכר ריינה לכיוון ביתה שבנוף הליל. באותו זמן צעד סלימאן סלימאן (38) ממשהד, מכיוון כפרו לכיוון הכיכר.
משהבחין בצעירה, חצה את הכביש לכיוונה והחל ללכת בסמוך אליה בשולי הכביש המוביל לכפר עילוט כשהוא מחליף עמה מספר מילים.
תוך כך, בהגיעם בסמוך למטע זיתים בשולי הכביש, אחז סלימאן בידה ובשערות ראשה של הצעירה המפוחדת, גרר אותה אל פנים המטע ובעוד היא בוכה ואומרת לו כי היא מבקשת ללכת מן המקום, איים עליה באיומים באומרו בין השאר כי יעשה בה כרצונו, כי יש לו אקדח וסכין והוסיף כי ישכב אתה ולאחר מכן ירצח אותה אם לא תעשה כדבריו, וכי עליה להוריד בגדיה אחרת "יהיה רע". המתלוננת שחששה מאוד מן הנאשם ואיומיו, עשתה כהוראתו והורידה את בגדיה ואז תקף אותה מינית.
עוד עולה מכתב האישום כי במהלך התקיפה  בכתה הצעירה וניסתה מספר פעמים להתנגד למעשי האנס, במילים ובמעשים, אולם הוא איים עליה באיומים שונים כגון: "את הולכת אחרי המוות", וכן "עד שאני לא גומר את לא הולכת", ואף סטר לה על פניה.
לאחר רבע שעה ומשביצע בה את זממו, לבש הנאשם את בגדיו ואמר למתלוננת כי עליה להישאר במטע ללא בגדיה עד אשר הוא עוזב את המקום.
כשעזב את המקום התלבשה הצעירה המבועתת והלכה לתחנת דלק הסמוכה לכיכר כשהיא ממררת בבכי וביקשה ממתדלק במקום לאפשר לה להתקשר מהטלפון נייד שלו לעזרה. המתדלק נעתר לבקשתה והמתלוננת הזעיקה למקום משטרה ומד"א.
כאמור, סלימאן נעצר ב- 20 ליוני ומעצרו הוארך עד היום. היום הגישה הפרקליטות כנגדו את כתב האישום וביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים.
"בידי המבקשת (התביעה א.מ) ראיות לכאורה טובות להוכחת העבירות המיוחסות למשיב ובכללן תלונה מידית של המתלוננת לאחר האירוע, דוחות שוטרים שהגיעו לזירה, עדויות למצבה הנפשי והפיסי לאחר האירוע, הובלה והצבעה בזירה, דגימות שנלקחו מן המתלוננת, זיהוי דנ"א של המשיב בממצאים שונים  – בזירה ועל המתלוננת , תיעוד רפואי על מצב המתלוננת והחבלות על גופה ועוד", נכתב בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן