Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 05 ביולי, 2020

גליצ'ים, באך בברזיל, המירוץ לעוגה 3, דנוור הדינוזאור האחרון, חגיגת כרישים, למה נשים רוצחות, ביה 2, תנאים של חיבה, איי אוסטרליה עם מרטין קלונס, חללית כדור הארץ, זירת האהבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גליצ'ים | Coach Me If You Can, סלקום TV

לדניאל יש סוד, הכדורגל שלו הוא למעשה שחקן כדורגל שהוטלה עליו קללה והפך לכדור. כדי לחזור להיות אנושי, עליו להפוך את דניאל המסורבל לשחקן כדורגל דגול.

באך בברזיל | Bach in Brazil, סלקום TV

דרמה מרגשת. המקצבים הברזילאים הסוערים מתערבבים עם הקלאסיקה של באך, כאשר מורה למוסיקה בגמלאות מגיע לברזיל בחיפוש אחר גיליונות תווים נדירים, ומוצא עצמו מלמד מוזיקה במוסד לעבריינים צעירים. במאי: אנסגר אלרס. 90 דקות, ברזיל, 2015.

15:25 המירוץ לעוגה 3 | 3 Best Cake Wins, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV, ערוץ Yes VOD, ערוץ Hot VOD)

עונה חדשה נאפית במקום האמיתי. הסדרה מפגישה בין שני אופים/ות מומחים/ות שמתחרים על הכנת העוגה הכי מוצלחת על פי הציורים של השופטים הצעירים. בואו לגלות איזה עוגה הפעם הם צריכים להכין, מי ינצח והכי חשוב כמה טעים זה הולך להיות.

16:10 דנוור הדינוזאור האחרון | Denver the Last Dinosaur, ערוץ הילדים (סלקום TV, פרטנר TV, ערוץ Yes VOD, ערוץ Hot VOD)

הארי הוא ילד רגיל לחלוטין שמגדל בביתו את דנוור, הדינוזאור האחרון. דנוור החברותי והאוהב מוציא את הארי וחבריו אוהבי הדינוזאורים דן ושרלוט, לשלל חוויות משוגעות ובדרך תמיד אוהב לעזור, לשחק ולאכול הרבה תפוחים.

19:00 חגיגת כרישים | Sharkfest 2020, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד

אירוע הקיץ חוזר החל עם 17 תוכניות מקור בבכורה,  מרתון של חמישה שבועות.

21:30 למה נשים רוצחות | Why Women Kill, ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 14 בנובמבר, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:20 ביה 2 | Bia 2, ערוץ דיסני

ביה היא נערה בת 16 עם כישרון בשירה ותשוקה לאומנות. שום דבר לא יכול לעצור אותה, במיוחד כשזה קשור באומנות ובדברים אחרים שהיא מאמינה בהם. בעבר, חלקה את אהבתה לאומנות עם אחותה, אלנה, אך לאחר תאונה נוראית שגמרה להעלמותה של אלנה, הפסיקה ביה לשיר בפומבי. האם היא תמצא שוב את היצירתיות שבה?

22:00 תנאים של חיבה | Terms Of Endearment, ערוץ Yes3

שילוב בין קומדיה למלודרמה משפחתית סוחטת דמעות. סיפור יחסיהן המורכבים של אם נוירוטית ובתה לאורך שלושים שנה. עם: שירלי מקליין, דברה ווינגר, ג'ק ניקולסון. בימוי: ג'יימס ל. ברוקס. ארה"ב, 1983.

22:00 איי אוסטרליה עם מרטין קלונס | Martin Clunes Islands of Australia, ערוץ הטיולים

מרטין קלונס יוצא למסע כדי לגלות את האיים של אוסטרליה. בחלקו הראשון של המסע באי הלורד האו, האי הבתולי המכונה 'גן העדן האבוד'; משם לאי נורפולק, האי המזרחי והמרוחק ביותר של אוסטרליה;  בחלקו השני של המסע סביב איי אוסטרליה, שרשרת איי טיווי, המכונים גם 'איי החיוכים', כדי ללמוד על התרבות והמסורת עתיקות היומין של בני שבט הטיווי. בחלקו השלישי והאחרון של המסע, אי מונדו וחוואות בתנאי אי.

22:00 חללית כדור הארץ | Spaceship Earth, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בשנת 1991 נערך ניסוי מדעי יוצא דופן: שמונה גברים ונשים הוכנסו למשך שנתיים לתוך 'ביוספרה 2', חממה אטומה במדבר אריזונה ששימשה העתק מיניאטורי מדויק של סביבת כדור הארץ. הניסוי מומן על ידי טייקון נפט מטקסס מתוך כוונה לייצר, לפי תוצאות הניסוי, טכנולוגיה המשמרת סביבה מבודדת וברת-קיימא בעלת רישיון להתיישבות בחלל. על אף שההתחלה נראתה מבטיחה, תוך זמן קצר הפך הניסוי לסימולציה דיסטופית, כשבתוך ומחוץ לביוספרה החלו הדברים להתדרדר ולאיים על המשך קיומה. 'ביוספרה 2' אמנם יצרה הד תקשורתי נרחב, אך בפועל רק מעטים נחשפו אל האנשים שיצרו אותה. בסרט מביא הבמאי מאט וולף, בעזרת חומרי ארכיון נדירים שתיעדו את הקמת הניסוי והרצתו, וראיונות עכשוויים עם חלק מהאנשים שהגו והוציאו לפועל את הניסוי ועדיין נותרו בחיים, את סיפור הקבוצה המיוחדת הזאת – חבורה של היפים חולמניים, שפתחו קומונה בסוף שנות ה-60, ובעזרת חלומות, אמונה והרבה עבודת צוות קשה הקימו בהצלחה מפתיעה פרויקטים שונים ומשונים ברחבי העולם, עד שהגיעו לרעיון של ה'ביוספירה 2'. 120 דקות, ארה"ב, 2020.

זירת האהבה | Hook, נטפליקס | Netflix

סדרת קומית רומנטית מתאילנד. שני סטודנטים, שבין האבות שלהם שוררת יריבות מרה, נפגשים במכון האגרוף של האוניברסיטה ומתיידדים. יחד הם חווים דרמות משפחתיות, רומנטיקה ומשברים אישיים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן