Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 12 ביולי, 2020

ריקי ולז: ספיישל סטנד אפ, אתגר הנינג'ה 11, הזמר במסכה 2, לה סטרדה, משפחות המאפיה, ליאם גלאגר: כמו שזה היה, גורדון, ג'ינו ופרד בדרכים 2, הישרדות 39: אי האלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ריקי ולז: ספיישל סטנד אפ | Ricky Velez Stand-Up Special, סלקום TV

ספיישל סטנד אפ של HBO.

20:30 אתגר הנינג'ה 11 | American Ninja Warrior 11, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לתוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי. השנה המסלול הקשה ביותר בתולדות הסדרה – עם שינויים ל'מגה-קיר' שהוצג בסוף העונה הקודמת ואתגר חדש 'מגדל הכח', שבו המנצחים מבין המוקדמות יכולים לנסות את מזלם ולקבל כרטיס מעבר הישר לגמר. ושני מסלולים חדשים במוקדמות – "חייהם הסודיים של חיות מחמד 2" – מסלול בהשראת הסרט והמסלול המטורף "אנגרי בירדס 2", אף הוא בהשראת הסרט, מדמה את המשחק הפופולארי. וכרגיל, אלו שיתקדמו לשלבים המאוחרים והקשים וינצחו, יזכו להגיע לגמר הגדול בו יתמודדו על הפרס הראשון בסך מיליון דולר.

21:15 הזמר במסכה 2 | The Masked Singer 2, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

להיט הריאליטי שסחף את העולם והפך לתוכנית מספר 1 בארצות הברית. 16 מתחרים – זמרים, שחקנים או מנחים מפורסמים – יופיעו תחת תחפושת מתוחכמת כשהרמז היחיד לקהל ולחבר השופטים הוא הקול שלהם וסדרה של רמזים וחפצים שיכולים להעיד מי הם. בסוף כל פרק לאחר הצבעת הקהל האיש במסכה המודח יגלה מי הוא, ונגלה האם חבר השופטים באולפן – ואנחנו בבית – צדקנו.

22:00 לה סטרדה | La Strada, ערוץ Yes3

סרטו של פדריקו פליני, זוכה האוסקר לסרט הזר ואריה הכסף בפסטיבל ונציה. נערה נמכרת לשירותיו של אמן קרקס מחוספס. למרות יחסו הגס, נוצר בין השניים קשר מורכב. עם: אנתוני קווין, ג'ולייטה מאסינה. איטליה, 1954.

22:00 משפחות המאפיהFamilies of the Mafia, ערוץ MTV Show

כשבוס המאפיה הנודע לשמצה סלבאטורה 'סמי השור' גרוואנו שב מבית הכלא, הקהילה בסטאטן איילנד, ניו יורק, מקום מגוריו, מוצאת את עצמה בצומת דרכים. סדרת הדוקו-ריאליטי הזו תעקוב במהלך שנתיים אחר 4 משפחות שכנות המקורבות למאפיה, וכעת מתלבטות אם לקטוע את קשריהן לפשע המאורגן, או לאמץ את מורשתו.

22:00 ליאם גלאגר: כמו שזה היה | Liam Gallagher: As it was, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור הקאמבק הגדול של סולן להקת אואזיס, ליאם גלאגר. גלאגר נגע בפיסגה כסולן להקת 'אואזיס' בשנות ה-90. הוא ואחיו נואל שיתפו פעולה במשך 18 שנה עד שהלהקה התפרקה ואז מצא עצמו גלאגר מנודה, ללא כסף (התמלוגים הגיעו אל אחיו שכתב את שירי הלהקה), מכור לאלכוהול וסמים, סובל מדיכאון ומסובך במאבקי גירושין קשים. אך מתוך המשבר העמוק, בעזרת עזרה מאחיו הגדול פול ומהמנהלת האישית שלו מימי, הוא מצליח לברוא את עצמו מחדש ב-2017 עם קריירת סולו עצמאית ואלבום הסולו הראשון שלו – 'As You Were'.  בסרט של ה-BBC, שמלווה את גלאגר במהלך המהפך שעבר וסיבוב ההופעות לאלבומו הראשון, הוא חוזר לביתו במנצ'סטר, מספר למצלמה על היחסים ההרסניים עם האח נואל. 87 דקות, אנגליה, 2019.

22:10 גורדון, ג'ינו ופרד בדרכים Gordon, Gino and Fred's Road Trip 2 | 2, ערוץ האוכל

השפים גורדון רמזי ו-ג'ינו ד'קמפו חוברים בשנית למסעדן פרד סיריק והפעם יוצאים השלושה להרפתקה בארצות הברית. לאחר הצלחת הסבב האירופאי שלהם גורדון נחוש לחשוף בפני ג'ינו ופרד את תענוגותיה הקולינריים של ארצו המאמצת. עבור רמזי, ארצות הברית ניצבת בחזית הבישול והתנובה האיכותית. ג'ינו ופרד עוד זקוקים למעט שכנוע. בין היעדים שתפקוד החבורה: לאס וגאס, הגרנד קניון, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ומקסיקו.

22:45 הישרדות 39: אי האלילים | Survivor XXXIX: Island of the Idols, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרת הריאליטי הוותיקה ביותר, והפעם המשתתפים מקבלים חיזוק מיוחד  – אי האלילים. אל האי יגיעו מדי פעם מתחרים שיגלו בו הפתעה: סנדרה דיאז ו-רוב מריאנו, שניים מהזוכים האהובים ביותר בהישרדות (דיאז זכתה פעמיים). רוב וסנדרה ילמדו אותם כישורי הישרדות ואסטרטגיות למשק ואף יבחנו אותם באתגר בו הניצחון יכול להוות יתרון עבורם במועצת השבט.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן