Skip to content

שביתת העובדות הסוציאליות מחמירה: שר האוצר וראש הממשלה לא מגיבים – הם עסוקים

היום החל השבוע השני להשבתת השירותים הסוציאליים של עובדות השירותים ברחבי המדינה. האוצר והממשלה על העומד בראשה, כנראה לא שמעו על משבר רווחה חברתי חמור שמתפתח מול עייניהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משבר דרמטי לא פחות ממשבר הקורונה, מתפתח מול עינינו ולא נראה שמי מהממשלה מתייחס אליו ברצינות. לא האוצר ולא ראש הממשלה ש"עובד מבוקר עד ערב", כהגדתו למען הציבור.
מדובר במשבר חברתי קשה וחמור. שביתת העובדות והעובדים הסוציאליים שנכנסה היום (שלישי) לשבוע השני שלה, את תוצאותיה הקשות של התעלמות המדינה לא חשים בכנסת ובטל שלא בבלפור. אבל המוני ישראלים שנדרשים בדחיפות לסיוע דחוף, נותרים ללא מענה. על פי הנתונים התקבלו בשרד הרווחה 1600 פניות דחופות מידי שבוע ואיש לא עונה להן. ככל הנראה עד שלא יקרה מקרה חמור אף איש ברווחה, באוצר ובלשכת ראש הממשלה, ישית את  לבו למצוקת העובדים הסוציאליים ותביעותיהם המוצדקות. הבוקר הפגינו מאות עובדות סוציאליות בצמתים ברחבי הארץ, בהם: צומת כברי, הוד השרון, צומת מת״מ בחיפה וצומת גוש עציון. ציבור הנהגים שחלף על פניהן נענה וצפר לעידוד והזדהות עם השובתות.  העובדות הסוציאליות דורשות משר האוצר ישראל כ״ץ להתערב באופן מידי ולהביא לסיום המשבר בשירותי הרווחה.

גוש עציון

 

הוד השרון

אלא  שבעוד ראש הממשלה עסוק בהרגעת "השמאלנים", כדברי חברת הכנסת אסנת הילה מארק (ליכוד) המהדהדת את דברי ה"בוס" בלי לחשוב פעמיים, כפי שהתייחסה אתמול להפגנת הענק שנערכה בכיכר רבין במוצאי שבת האחרונה ואמרה: "לא ראיתי שם עצמאים, ראיתי שם רק שמאלנים ושמאל רדיקלי שבא ואמר רק דבר אחד 'לא ביבי'. אנחנו לא במערכת בחירות עכשיו, אנחנו במערכה להציל את העצמאים במדינת ישראל וכדי לעשות את זה, צריך לעשות את זה בשילוב כוחות עם הממשלה ולא נגד הממשלה". נכון לעכשיו אין תשומת לב מצדו של השר כ"ץ או ראש הממשלה בנימין נתניהו למצוקת השירותים החברתיים אותן נותנות העובדות יום ביומו ולמצוקתן שהביאה אותן לידי השבתת השירותים הכל כך חיוניים שלהן.


צומת כברי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן