Skip to content

שילוט: "שמאלנים שווה בוגדים" ונתניהו שותק

אין ספק שאנחנו במערכת בחירות, יותר מכוערת ממה שהכרנו. בעוד בנו מעלה פוסט עם סרטון המסביר מדוע מותר לומר כי שמאלנים הם בוגדים, שולח ראש הממשלה מכתב למנדלבליט ומאשימו בהפקרתו. מנדלבליט מגיב: אין בסיס לטענותיך ומזהירו כי מצופה במיוחד מראש הממשלה למתן שיח שנאה ואלימות כי את "התוצאות מי ישורונו". בתנועת CRIMEMEMINISTER מגיבים לנתניהו: ביקשת? […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה עמוק בתוך הבחירות. בכך אין ספק. שריו כשליחיו מהדהדים את מסרי בלפור בדיוק כמעט מוחלט. כך לדוגמה, לאחרונה הגיש שדרן תחנת הרדיו גלי ישראל תוכנית ששודרה LIVE  בפורמט ה TV  בדף הפייסבוק של התחנה כשהוא פשוט מקריא מדף המסרים שבידיו תוך שהוא מתאמץ לקרא ולדקלם כאילו הדברים יוצאים מפיו.  כך גם ערוץ 20 שזה מזמן איננו מתהדר עוד בתקשורת שוויונית, הפך למעשה לתחנת "שידורי בלפור".
אין ספק. ראש הממשלה בנימין נתניהו מצוי עמוק בתוך הבחירות כשאת פירוק השותפות עם כחול לבן יעשה היום, מחר, או בימים הבאים. ניסיונות כחול לבן בראשות ח"כ, שר ביטחון וראש ממשלה חלופי, בני גנץ לרבע את המעגל ולהגיע ליום בו הפך לראש ממשלה בפועל, נראים מגוחכים ונאיבים.

נתניהו חדור מטרה – מניעת המשך משפטו הפלילי

לנתניהו יש 2 מטרות טקטיות המוכוונות למטרה אסטרטגית אחת – מניעת המשך משפטו הפלילי. המטרה הטקטית הראשונה היא פירוק הממשלה תוך ניסיון בניית ממשלה צרה של 61 חברי כנסת, או לחילופין מערכת בחירות בה יכהן כראש ממשלת מעבר ומשם ינסה לבנות ממשלה צרה חלופית  לנוכחית ומשם יוכל להשפיע על משפטו, אולי בעזרת פסקת ההתגברות ואולי בעזרת חקיקה לפיה ראש ממשלה מכהן לא יעמוד למשפט עד תום תפקידו.
המטרה הטקטית השנייה היא מיצוב גל המחאה האדיר כנגדו כמחאת שמאל ויותר מכך, כשמאל רדיקאלי. נתניהו מודאג מאוד מגל המחאה שהולך ומתגבר משבוע לשבוע וניזון ממחאות כלל הציבור,ימין כשמאל.
מחאה שכוללת בתוכה את העצמאיים, מובטלי הקורונה, מאוכזבי הטיפול במשבר הקורונה ומאלו התובעים ממנו להתפטר עקב משפטו הפלילי החמור, כמו מחאת הדגלים השחורים, כמו גם מחאת אלפי קצינים בכירים וטייסים שתובעים וועדת חקירה מידית בכל הקשור בתיק 3000 תיק הצוללות, פרשת מניותיו בחברת Seadrift, ופרשת אישורי מכירת הצוללות המתקדמות מגרמניה למצרים. את המחאה הזו הוא מנסה לתייג כשמאל נטו. שמאל קיצוני.

עם מפלגת כחול לבן וראשיה  נתניהו יודע כי הוא יכול לנהל את משבר פירוק החבילה, אבל הוא מתקשה מאוד להכיל ולנהל את משבר המחאה הגואה ולכן החליט למצב בתודעת הציבור את עשרות ואף מאות אלפי בני אדם שמפגינים בגשרים, בצמתים, בבלפור, בקיסריה ובמקומות אחרים, כמחאת שמאל קיצונית טיפוסית שניצבת מול הימין השפוי.
לכלל מובילי המחאה מובן כי הפגנות המחאה כוללות בתוכן רבים ממצביעי הליכוד, לא יתאחדו לדוגמה בעד שתי מדינת לשני עמים, אותו נאם נתניהו בבר אילן וידע שאיננו מתכוון לשום מילה הכתובה בו. אבל מובן לכולם ונהיר כי הציבור ברובו הגדול מאס בנתניהו וההפגנות ממתמקדות בו ובממשלתו המנופחת.

דברי השנאה והשטנה גוברים וראש הממשלה שותק

ציבור המחאה כולו על פלגיו השונים מאוחד בעניין אחד – כישלון ראש הממשלה לנהל את משבר הקורונה, הניתוק המדהים בין ממשלה מנופחת לעם שנפגע קשות כלכלית עם הפגיעה הקשה בכיסי האזרחים ובעלי העסקים במדינה כשכל זאת  לצד משפטו הפלילי של נתניהו שיחל בדצמבר הקרוב.
לכן, ממש לא הפתיע הדגל החדש שהונף בבלפור ובו מסר פשוט לציבור אוהדי ראש הממשלה – זה השמאל מול הימין.  ולא סתם שמאל, אלא שמאל של בוגדים. שמאלנים = בוגדים" אומר השלט.
ונתניהו שומע, רואה ושותק.
זה ניכר בשתיקתו הרועמת מול מעשי האלימות והבריונות כנגד המפגינים שאירעו מהדרום ועד הצפון.
זה ניכר בשתיקתו מול הופעתו הטלוויזיונית של יונה אבורושמי, רוצחו של אמיל גרינצוויג  שאמר בגלוי שהמפגינים הם "חידקים", "מפיצי מחלות" שצריך לסלקם ומהר ולשם כך: "ישנם צעירים שיודעים מה צריך לעשות", וזה ניכר גם בשתיקתו הרועמת מול דברי התרעלה של בנו, שמופצים ברשתות החברתיות ובטוויטר. כל אלו יחדיו מצטברים לכאורה כקריצה מעודדת לפירות תרעלת האלימות להמשיך לבצבץ ולפרוח.

מי ייצר שלט שטנה? וחשוב מכך – מי אישר את תלייתו ולמה?

כל מי שעקב אחרי מאורעות ההפגנה ברחוב עזה, מול מעונו הרשמי של נתניהו בבלפור, היה עד למאבקי המפגינים מול עיריית ירושלים, כמו גם משטרת ישראל, שדרשו להסיר שלטים וכרזות נגד ראש הממשלה אשר הוצבו על גבי גדרות החסימה וקירות מול מעון ראש הממשלה.
עיריית ירושלים טענה שאיננה מאשרת לתלות שלטים וכרזות על גדרות ניידים של העירייה שהוצבו במקום, בדומה לכך גם לא המשטרה. הפקחים נשלחו והשלטים הוסרו ולצדם נתנו קנסות לתא"ל אמיר השכל, מוביל מחאת הכיסאות מול מעון ראש הממשלה.
לעומת זאת, במתחם מפגיני "הליכוד", בו ניתן היה למצוא מעת לעת בודדים שהגיעו להפגין כנגד ציבור המחאה ומוקם באורח לא מפתיע בסמוך לכניסה הראשית עם מחסום ה"מסך השחור",  בבלפור, ניתן היה לצפות ולראות בשלטים וכרזות שהוצבו ללא מפרע וללא קנסות.

צילום באדיבות CRIMEMINISTER

שמאלנים  = בוגדים

וכך, בתחילת החודש, ביום ראשון ה-02 באוגוסט, הופיע במתחם הליכוד שלט בגודל בינוני ובו נכתב: שמאלנים = בוגדים. בצדו התחתון השמאלי הופיע האחראי לשילוט – 'מטה הימניים'. מטה לא ידוע שנוצר לאחרונה כדף פייסבוק ומנהלו הוא מ.מ. שעוד נחזר אליו. אבל ההשוואה ברורה. שמאל = בגידה, וכדברי אבורושמי, "הצעירים כבר ידעו מה לעשות".  ליד השלט ישב מ.מ איש ימין קיצוני המוכר למשטרה.
אמש, יום שני, נתלה השלט והפעם במידות ענק על גבי מחסום העיכוב שחוצץ בין הכניסה למעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור. תלונות שהוגשו למשטרה הועילו ומאוחר יותר  בשעות הערב המאוחרות הוא הוסר על ידי המשטרה. לשאלות מגפון, ענתה המשטרה כי הסרת שלטים וכרזות זה באחריות עיריית ירושלים. מעיריית ירושלים נמסר כי " ככלל, העירייה אינה מעניקה אישור לתליית שלטים במסגרת מחאות ומבדיקה שנעשתה במקום, נמצא כי השלט הוסר".

נתניהו למנדלבליט  – מישהו איים לאנוס את אשתי. למה אתה לא מטפל?

דובר משפחת נתניהו שהתבקש למסור מהי תגובת ראש הממשלה לכיתוב המשווה שמאל לבוגדים, בחר שלא להגיב. אבל אצל נתניהו אין וואקום. הוא מריח שההסתה באמצעות ימין קיצוני תיראה, תצטלם ותיטמע בתודעת הציבור כאקט שלילי ובריוני.
וכך היום (שלישי) בשעות אחר הצהרים, לאחר שסיים סיור בחירות מתוקשר בבסיס חיל אוויר, הוציא נתניהו מכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה שהופץ בו בעת לכל כלי התקשורת בו הלין קשות וטען בפני היועץ, אביחי מנדלבליט כי "בחודשים האחרונים מתנהל נגדי ונגד בני משפחתי מסע שיסוי חסר תקדים הכולל קריאות לאלימות ואף לרצח שלי ושל בני ביתי. חשבנו שנחצו כל הקווים האדומים. מתברר שטעינו", כך פתח נתניהו את מכתבו והמשיך: "בשבוע שעבר, מפגינים מול מעון ראש הממשלה נופפו באיברי מין מנופחים שעליהם כתבו כתובות נאצה בעלי אופי מיני המכוונות לרעייתי, לבני יאיר ולי. ביזוי מיני בוטה זה, ועוד במרחב הציבורי, לא זכה עד כה לשום תגובה מצידך".

איום שעלה בפוסט לפני כשנה וחצי

נתניהו יודע גם להיראות ולהישמע מזועזע – "וכאילו לא די בזה, גם לא מצאת לנכון לפתוח בחקירה מיידית על ציוץ התועבה בטוויטר שנשלח אליך, של גולש שאיים במפורש לאנוס את רעייתי – לא במרומז, לא במעורפל, אלא באיום של מעשה אונס ברוטלי ומזעזע" כותב נתניהו ומצוטט: ״אני כל כך פטריוט עד שמרגיש חובה לאומית להעמיד את שרה נתניהו על ארבע ואז בעוצמה יהודית ובנחישות ציונית לחדור אליה מאחור", נכנס נתניהו לפרטי הכתוב.
נתניהו כמוצא שלל רב ממשיך בעניין זה על ידי תקיפת היועץ המשפטי לממשלה, אישי ציבור, ארגוני נשים, ארגוני זכויות אדם ובעצם את כלל הציבור שאיננו אתו: "אינני זוכר בשיח הפומבי כלפי נשות ואישי ציבור בישראל איום בעל אופי מיני כה משפיל ומבזה מאז הקמת המדינה. השתיקה של רוב ארגוני זכויות האישה והאדם ושל רבים מנציגי ומשרתי הציבור זועקת לשמיים. כך גם השתיקה ואוזלת היד שלך.  אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו".

המשטרה – פוסט ישן בן שנה וחצי. הגענו לחשוד וחקרנו אותו. החקירה בעיצומה

במשטרת ישראל מיהרו להגיב: "מדובר בפוסט משנת 2019" ולכן "עם היוודע למשטרת ישראל לפני מספר ימים דבר קיומו של פוסט העלול לעלות כדי הטרדה מינית כלפי אשת ראש הממשלה, נפתחה חקירה. חשוד בפרסום הפוסט נחקר היום בשעות הצהריים באזהרה ביחידת הסייבר בלהב 433, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר בפוסט שפורסם במהלך חודש מרס ", נמסר מהמשטרה וצוין כי "החקירה נמשכת".

נתניהו מתחשבן – עם מנדליט ש"מגן" על התובעת במשפטי נתניהו

ליאת בן ארי (צילום: משרד המשפטים)

אך למרות שנתניהו יודע כי הטיפול נמצא בידי המשטרה, הוא ממשיך בשלו: "איך היית מגיב אם האיומים המיניים הללו היו מכוונים לא נגד רעייתי שרה נתניהו אלא נגד רעייתך רונית מנדלבליט, או נגד רעייה של מישהו ממקורביך בין אישי ועובדי הציבור?", מפגיע נתניהו במנדלבליט וממשיך בעקיצה ארסית: "הרי ראינו את מהירות הבזק שבה אתה מטפל בכל תלונה על כל פגיעה כביכול, ולו המזערי ביותר, במי ממקורביך או מאנשי משרדך. אין בכלל ספק שהיית פועל מייד ובכל האמצעים כדי למצות את הדין אם העבירה הייתה מכוונת כלפי אחת או אחד מהם".

נתניהו מכוון כאן את העוקצנות שלו לכישלון ניסיונות מקורב לו בעיריית ראש העין להעמיד לדין פלילי את פרקליטת מחוז תל אביב והתובעת בתיקי נתניהו, עורכת הדין ליאת בן ארי.
הסיפור הוא פשוט למדי. מדובר ביו"ר סניף הליכוד וחבר המועצה שדרש ביום ראשון השבוע בתקיפות ובמפגיע מראש העירייה ומהיועץ המשפטי של הוועדה המקומית לתכנון ובניה, באמצעות מכתב בהול ששלח והפיץ בתקשורת לפיו יש לפתוח מיד בחקירה פלילית נגד עורכת הדין ליאת בן ארי בשל חריגות בניה שנעברו לכאורה בביתה החדש בעיר.

מנדלבליט שקרא את מכתב יו"ר סניף הליכוד בראש העין, זעם, ובתגובה לכך הוציא באותו ערב מכתב דחוף הממוען ליועצים משפטיים וראשי רשויות בו נכתב במפורש ששום גורם פוליטי בעל משרה בעירייה או ראש רשות, לא רשאי להורות ולהנחות יועץ משפטי של עירייה או של וועדה מקומית לתכנון ובניה במקרה זה, לפתוח בתביעה פלילית כנגד מן דהו וכי היועצים הנם עצמאיים וסוברנים לפעול לפי ראות עיניהם ועל פי החלטותיהם המקצועיות.

נתניהו ממשיך ועוקץ את היועה"מ בעניין בן ארי וכותב: "מחובתך לפעול מייד מול כל מעשה עברייני מסוג זה. כל אישה באשר היא, יהא מעמדה ותפקידה אשר יהא, ראויה להגנה. היא זכאית לכך שרשויות אכיפת החוק שאתה עומד בראשן (ביחוד לאחר שלקחת לעצמך את תפקיד פרקליט המדינה בנוסף לתפקיד היועץ המשפטי)" – עקץ שוב נתניהו את היועץ המשפטי ושוב "שכח", כי שלוחו, השר לביטחון פנים כיום אמיר אוחנה שכיהן כשר משפטים היה זה שמנע הלכה למעשה את בחירת פרקליט מדינה במקומו של שי ניצן שפרש.

אל תבלבלו את המוח עם עובדות

נתניהו פשוט לא נותן לעובדות לבלבלו והוא תובע במכתבו ממנדלבליט לפתוח בהליכים ש"ימצו את הדין עם אלה הנוהגים באלימות כה מתועבת". כלומר, למרות כי המשטרה יודעת מי החשוד, וכבר זימנה אותו לחקירה, וחקרה אותו, את נתניהו זה לא מעניין והוא כותב: "למרות שמצופה ממך שתפעל גם ללא פנייה ממני, אני דורש ממך לפתוח מייד בחקירה פלילית כדי למצות את הדין עם מי שעשו את המעשים המחרידים הללו, וכן לפתוח בחקירה פלילית של כל הקוראים לרצח שלי ושל משפחתי, שחלקם אפילו מפרטים את האופן בו ירצחו אותנו", ממשיך נתניהו ושוב "שוכח" כי בימים האחרונים הסירה פייסבוק שלושה פרופילים מזוייפים מהרשת החברתית, לאחר שבשניים מהם פורסמו בהם דברי בלע נגד ראש הממשלה ובחשבון שלישי שהתברר כפרופיל מזוייף על שם "Dana Ron" ובו פורסמה קריאה לרצח ראש הממשלה, הודיעה מזה מספר ימים משטרת ישראל כי חקרה היטב את הנושא והגיעה לבעלת הפרופיל המזוייף, אישה שגרה בחו"ל שנים רבות ולא בארץ.

כל זה לא מעניין את ראש הממשלה, ולמרות ששילוט השמאלנים = בוגדים, עם הסרטון של מ.מ שהועלה בחשבון הפייסבוק של יאיר נתניהו, בנו, בו הוא המסביר מדוע מותר לקרא לכל השמאל בוגדים (אם קוראים לנתניהו בוגד, אז מותר לקרא לשמאל בוגדים – צפו בסרטון). את זה נתניהו לא מזכיר ולו במילה אחת.
מה שכן עושה ראש הממשלה במכתבו ליועץ הוא כסת"ח קטן וכותב: "חשוב להדגיש: אני מגנה אלימות ואיומים באלימות מכל צד שהוא, וחובתך העליונה היא לפעול כנגדם ללא הפליה כלפי כל צד שהוא, גם כשהם מכוונים אלי ואל משפחתי".
"אני רוצה לקוות שבניגוד לכל תשובותיך הקודמות, הפעם תתקבל ממך תגובה הולמת ולא עוד מכתב דחייה בירוקרטי מתפתל שזועק לשמיים מחד-צדדיות, חוסר מעש ואי-אכיפה בררנית", מסיים נתניהו את מכתבו.

מימין אבורושמי(צילום מסך חדשות 12. משמאל משה מירון מסביר מדוע מותר לכנות שמאלנים – בוגדים (צילום מסרטון)

מנדלבליט לנתניהו: אין בסיס לטענותיך – אני מצפה ממך למתן את שיח השנאה והאלימות

תוך שעות ספורות מרגע פרסום מכתבו של נתניהו, הגיב היועץ המשפטי לממשלה לטענות ראש ההמשלה וכתב לו: "כפי שנמסר לי מהמשטרה בחודשים האחרונים נפתחו 19 חקירות הקשורות לאיומים שהופנו כלפיך וכלפי בני משפחתך. תלונות אלו (של נתניהו ובנו א.מ), טופלו באופן מהיר והחלטי".
הוא גם הגיב לעקיצת נתניהו בהקשר לתפקודו גם כפרקליט המדינה, "יובהר כי ממילא באותם מקרים כלל לא נדרש אישור מאת פרקליטות המדינה.  עוד מציין היועץ המשפטי כי לאחרונה הגיעו לפרקליטות 20 אירועים שעלה בהם חשד לעבירות של הסתה לאלימות כלפיך וכלפי משפחתך. רובם הגיעו ממשטרת ישראל ומיעוטם בעקבות הגשת תלונות. מתוך אירועים אלו נפתחו  חקירות ב-10 מקרים ובאחד מהם הוגש כתב אישום. לפיכך אין כל בסיס לטענתך כי מאן דהוא מקל ראש בתלונות ביחס אליך או ביחס למי מבני משפחתך".

מנדבליט "מזכיר" לנתניהו כי ראש השב"כ כתב לשר הפנים מכתב ש"תוכנו פורסם גם בתקשורת", בו נכתב "כי שירות הביטחון הכללי נוקט בכל הצעדים הדרושים לשם הגנה על ראש הממשלה".
בסיום מכתבו מסיר מנדלבליט את הכפפות וכותב לנתניהו:
"לא בשולי הדברים, אבקש להוסיף, כפי שהדגיש גם ראש השב"כ במכתבו הנזכר, כי ראוי להם לכל הגורמים הנוגעים בדבר, מצד זה ומצד אחר, למתן את ההתלהמות ואת שיח השנאה שאחריתו מי ישורנה. אומנם אין חולק כי למשפט הפלילי תפקיד חשוב בהקשר הזה, וכפי שציינתי לעיל הדברים מטופלים באופן רציני והחלטי, ואולם המשפט הפלילי אינו חזות הכל. בצד זאת, גם למנהיגי הציבור (והוא מכוון את דבריו אלו ישירות לנתניהו א.מ), יש תפקיד מרכזי ואחריות בהרגעת הרוחות, שלא נמצא עצמנו בפני תוצאות קשות ובלתי נסלחות", מזהיר היועץ את נתניהו חמורות.


ההסבר לשלט השטנה שהעלה יאיר נתניהו לדף הפייסבוק שלו

מובילי המחאה: נתניהו, ביקשת? קיבלת

בתנועת CRIMEMINISTER, הגיבו לשלט השטנה  והעלו פוסט בדף הפיסבוק ובכותרתו נכתב: "נתניהו – ביקשת? קיבלת".
"אסור שבוגדים ישרתו בצבא או במילואים. אסור שיהיו כלל בכל מקום רגיש במערכת הביטחון או השירות הציבורי. זו סכנה קיומית למדינה שאתה עומד בראשה!.

"אז או שנזרוק יחד את נתניהו והסיוט הזה יגמר סוף סוף – או שנתפרק", זועמים ראש התנועה ופונים לציבור: "אף מנהיג לא יעז לדבר ככה יותר על ציבור אזרחים ענק. זה בידי כולנו. ימין ושמאל כאחד – תחליטו, אנחנו (הציבור בישראל א.מ) – או נתניהו".
"מי שכבר החליט מוזמן לבלפור בשי-שבת. נצעק יחד: ביבי הביתה ולא נעזוב עד שילך", לשון התגובה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן