Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 24 בספטמבר, 2020

שנת החתונה שלי, אהבה עמוקה, הצלם ממומבאי, שליחות קטלנית: גורל אפל, חטוף, פיתוי מסוכן, סוכני הכאוס, האיש שבפנים: מבוקש, שיחות עם שפים 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנת החתונה שלי | Wedding Year, ערוץ Yes VOD

קומדיה רומנטית. בחורה בת 27 שפוחדת ממחויבות, מרגישה את הטבעת סביבה מתהדקת כשהיא והחבר החדש שלה מוזמנים לשבע חתונות בשנה אחת. עם: שרה היילנד, טיילר ג'יימס ויליאמס. במאי: רוברט לוקטיץ'. ארה"ב, 2019.

אהבה עמוקה | Submergence, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית. מהנדס סקוטי נחטף בסומליה. אלפי קילומטרים ממנו, נמצאת צוללנית שמתכוננת לצלילה. ברגעי בדידותם נזכרים השניים במפגש בו התאהבו ממבט ראשון. עם: ג'יימס מקאבוי, אליסיה ויקנדר. במאי: וים ונדרס. גרמניה / צרפת, 2017.

הצלם ממומבאי | Photograph, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית מרגשת. צלם תיירים במומבאי מצלם בחורה יפה ובודדה ממעמד גבוה. כאשר סבתו לוחצת עליו להתחתן הוא מראה לה את התמונה שצילם ומספר לה שהיא ארוסתו. משם העניינים יכולים רק להסתבך… בימוי: ריטש בטרה. הודו / גרמניה, 2019.

שליחות קטלנית: גורל אפל | Terminator: Dark Fate, ערוץ Yes VOD

אקשן בכיכובו של ארנולד שוורצנגר. 25 שנה לאחר שמנעה את 'יום הדין', נקראת שרה קונור שוב למשימה שמטרתה להציל את גורל האנושות, והפעם מפני מחסל קטלני במיוחד. עם: לינדה המילטון. במאי: טים מילר. ארה"ב, 2019.

חטוף | First Kill, ערוץ Yes VOD

מותחן אקשן בכיכובו של ברוס ויליס. שוטר ותיק יוצא לחקור פרשה מסועפת הכוללת שוד בנק, רצח של שוטר צעיר וחטיפת בנו של ברוקר בוול סטריט. עם: היידן כריסטנסן. במאי: סטיבן סי. מילר. ארה"ב, 2017.

פיתוי מסוכן | Pure As Snow | Blanche Comme Neige, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית, עיבוד מודרני לסיפור 'שלגיה'. בחורה צעירה בורחת מאמה החורגת והמרשעת, המקנאת ליופייה. במנוסתה מגיעה הצעירה לכפר קטן ומפילה ברשתה לא פחות משבעה גברים. עם: לו דה לאז', איזבל הופר. במאית: אן פונטיין. צרפת, 2019.

סוכני הכאוס | Agents of Chaos, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מאחורי הבמאי עטור הפרסים, אלכס גיבני, יש פילמוגרפיה ארוכה של סרטים העוסקים באופן בו אנשים וארגונים משתמשים לרעה בכוחם: דתות סודיות ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה"), ספורטאים ("לאנס ארמסטרונג: השקר") ותאגידים ("אנרון: הבחורים החכמים ביותר בחדר"). בסרטו החדש, עוסק גיבני בפוליטיקה ויוצא לחקור את תפקידה והשפעתה של רוסיה על הפוליטיקה האמריקנית. 115 דקות + 131 דקות, ארה"ב, 2020.

22:00 האיש שבפנים: מבוקש | Inside Man: Most Wanted, ערוץ Hot Cinema2  

הפדרל רזרב של ארצות הברית בניו יורק הוא בנק עובד שמושך תיירים רבים כמו לקוחותיו, אך כולם מוצאים עצמם לכודים כאשר קבוצה חמושה משתלטת על הבניין ולוקחת אותם כבני ערובה. מנהלי משא ומתן וה-FBI מגיעים לזירה, אך מהר מאוד מתברר כי אלה אינם שודדי בנק ממוצעים שהם מתמודדים איתם, הזהב זה לא מה שמעניין אותם,  ככל שהזמן עובר, מתחילה להיחשף הסיבה האמיתית לשוד. שחקנים: אמאן, ריאה סיהורן, רוקסן מקי. במאי: מ. ג'י. באסט. ארה"ב, 2019.

שיחות עם שפים 4 | 4 The Chef Show, נטפליקס | Netflix

עונה 4 לסדרה הקולינרית ובה התסריטאי, הבמאי וחובב האוכל, ג'ון פאברו, והשף רוי צ'וי לומדים על אוכל בתוך המטבח ומחוצה לו, יחד עם שפים מקצועיים וחברים מפורסמים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן