Skip to content

מנדלבליט תוקף את אמסלם: "אתה מפיץ דברי בלע, ושקרים בוטים כנגדי"

השר דוד אמסלם סיפר היום במהלך מליאת הכנסת על איזו שכנה שאמרה ליועץ: פרשת המשפטים? – בושה ועל כך זומנה לחקירה במשטרה, מנדלבליט הגיב: "ברור לכל, כי העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל בימים אלה נגדי" " שקר שחוזרים עליו שוב ושוב, לא יהפוך לאמת", מגיב היועץ למתקפה נגדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היועץ המשפטי אביחי מנדלביט הגיב הערב (שני) על דברי השר דוד אמסלם, נאמנו של נתניהו שסיפר מעל דוכן הכנסת כי אישה, שכנתו של היועץ, פגשה בו בשבת ואמרה לו: מר מנדלביט, פרשת המשפטים – בושה (הכוונה לשלושת כתבי אישום כנגד ראש  הממשלה בנימין נתניהו). לדבריו האישה אמרה למנדלבליט: פרשת המשפטים – בושה ותוך מספר דקות הגיעה ניידת והיא נלקחה לחקירה בשבת כשהיא עצמה אישה דתיה ועל כן נגרם לה גם חילול שבת.

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

"מצער שפעם נוספת השר אמסלם מנצל את בימת הכנסת לצורך הפצת דברי בלע ושקרים בוטים נגד היועץ המשפטי לממשלה", הגיב על כך היועץ.
אמסלם גם סיפר כי למנדלבליט יש מאבטחים, ואולי גם לאשתו ולילדיו. "קראתי שיש גם לאישתו מאבטח … יכול להיות גם לילדיו ולאחיו", ציטט מנדלבליט את אמסלם ותקף:  " יובהר בזאת, כי מדובר בשקר וכזב. ליועץ המשפטי לממשלה – ולו בלבד – יש אבטחה לנוכח איומים שנשקפים לו, והכל בהתאם להחלטות הגורמים המוסמכים במשטרה".

ככל שמשפטו הפלילי של נתניהו קרב, הארס כנגד מנדלבליט גבר (מדף הפייסבוק של אמסלם)

לגבי הסיפור אודות האישה ממנו עלה כי מנדלבליט התכעס על התבטאותה והזמין ניידת שלקחה אותה לחקירה, הגיב היועץ: "ביום שבת אתה גורם לאישה להיעצר" – שקר וכזב. כפי שכבר הובהר, מנדלבליט לא התלונן, לא מסר עדות כלשהי ולא היה מעורב בכל החלטה בנושא".
"כך הדבר גם ביחס לאירוע נוסף שהתפרסם בימים האחרונים, בו אדם איים לפגוע במאבטח שלו, שגם בו היועמ"ש לא היה מעורב, לא התלונן ולא מסר עדות"" מגיב וזועם היועץ על אמסלם.

"ברור לכל, כי העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל בימים אלה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הכולל מידע שקרי ומסולף שנועד להשמיצו על אירועים ישנים, איננו מקרי", אומר מנדלבליט, "בשנים האחרונות ספגו היועמ"ש ואף בני משפחתו הטרדות רבות, חלקן מאורגנות ושיטתיות. הטרדות אלה מועברות לטיפול גורמי האבטחה והמשטרה, אשר פועלת לפי שיקול דעתה המקצועי ועל-פי סמכויותיה. היועמ"ש לא מתערב בהחלטות של המשטרה בנושאים אשר נוגעים אליו אישית.
ולכן מסכם היועץ כי "כל ניסיון להציג את הדברים או אף לרמוז אחרת, תוך מיחזור סיפורים ישנים וניסיון חמור ומכוון לבלבל בין קורבן ההטרדות לבין מי שבחרו להטרידו, הינו שקר וכזב".

מנדלביט חוזר מציין כי "כאמור גם ברור שהעיתוי לכך איננו מקרי (ככל שמשפטו הפלילי של נתניהו עומד להיפתח בחודש הבא, מתגברות ההתקפות על היועץ א.מ), וכי "שקר שחוזרים עליו שוב ושוב, לא יהפוך לאמת."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן