Skip to content

טויוטה היילנדר בישראל, פנאי-שטח היברידי בעל 7 מושבים, המחיר החל 290 אלף שח

רכב הפנאי-שטח ההיברידי הגדול ביותר של טויוטה, מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר משולב במנוע חשמלי המפיקים 244 כ"ס וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בלבד. מאובזר מאד ומצויד במערכות בטיחות מתקדמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההיילנדר, רכב הפנאי-שטח ההיברידי הגדול ביותר של טויוטה, המציע מרווח פנימי נרחב ויוקרתי, יגיע לראשונה לישראל במקביל להשקתו במערב אירופה. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה הודיעה על פתיחת האפשרות להזמין את ההיילנדר החדש  הצפוי להגיע לישראל בעוד מספר שבועות.

ההיילנדר ההיברידי, המבוסס על פלטפורמת GA-K של טויוטה, מציע שילוב מצוין בין כל יתרונות ה-SUV של טויוטה, בהם נוחות, התנהגות כביש ובטיחות עם שיעור פליטות נמוך וכמובן חיסכון בדלק. זאת לצד מקום בשפע בהתאם לצרכים משתנים של הנוסעים וכושר גרירה של 2 טון. השקתו באירופה היא חיזוק נוסף להיצע דגמי ה-SUV האירופי של טויוטה, לצד ה-RAV4 וה-C-HR שזוכים להצלחה ולפופולריות רבה באירופה ובישראל.

טויוטה היילנדר החדש המחיר החל מ 290 אלף שח (צילום באדיבות טויוטה)
טויוטה היילנדר החדש המחיר החל מ 290 אלף שח (צילום באדיבות טויוטה)

ההיילנדר ההיברידי, שאורכו 4,966 מ"מ, משלב בין סגנון דינמי מתוחכם של SUV עירוני יוקרתי לבין חוזק, כוח ועמידות של רכב 4X4 רב תכליתי. טויוטה היילנדר הוא רכב 7 מושבים בשלוש שורות – שורת מושבים שנייה הנעה על מסילה מאפשרת לא רק נסיעה נוחה ומרווחת של שני מבוגרים בשורה השלישית, אלא גם כניסה ויציאה קלה, זאת לצד תא מטען מודולרי בנפחים הנעים בין 305 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר כאשר המושבים מקופלים.  שתי רמות הגימור נהנות ממסך מולטימדיה 8 אינץ' בקונסולה המרכזית עם ממשק Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינת טלפון אלחוטית, מושב נהג מתכוונן חשמלית, יחידת מיזוג נפרדת ליושבים מאחור וצג נתונים צבעוני בגודל "7 המשולב בלוח המחוונים. רמת הגימור E-XCLUSIVE כוללת גם גג פנוראמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור מהודרים בצבע אפור או שחור וגלגלי סגסוגת קלה 20 אינץ'.

מערכת ההנעה ההיברידית המלאה מדור 4 של טויוטה משלבת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר במחזור אטקינסון עם מנועים חשמליים עוצמתיים עבור ההנעה הקדמית. הנעת 4X4 מיושמת באמצעות טכנולוגיית AWD-i  (הנעה חשמלית נפרדת ובלתי תלויה עבור גלגלי הסרן האחורי) וסוללת ניקל-מתכת היבריד הממוקמת מתחת למושבים בשורה השנייה.

מרחב פנימי גדול,7 מושבים בשלוש שורות (צילום באדיבות טויוטה)
מרחב פנימי גדול,7 מושבים בשלוש שורות (צילום באדיבות טויוטה)

הרכב נהנה מהספק משולב של 244 כוח סוס לצד שיעור פליטת CO2 של 160 גרם וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר  בלבד. את פלטפורמת GA-K של ההיילנדר משלימה שלדה קשיחה עם מרכז כובד נמוך המעניקה ל-SUV החדש התנהגות כביש זריזה ומאפייני שיוט נוחים בכביש מהיר.

השימוש בשמשה קדמית אקוסטית כמו גם הוספת אלמנטים מפחיתי רעשים בגג, בלוח המחוונים, ברצפה, בכיסויי קשתות הגלגלים ובתא המטען, הופכים את ההיילנדר לרכב המספק סביבת תא נוסעים שקטה, המעניקה תחושת נהיגה חלקה ונעימה.

טויוטה היילנדר ההיברידי החדש מצויד בחבילת מערכות הבטיחות Toyota Safety Sense 2.0, הכוללת מערכת קדם התנגשות, הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אורות גבוהים אוטומטיים וזיהוי תמרורי תנועה. בנוסף למערכות אלה, שתי רמות הגימור כוללות מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור.

רכב הפנאי-שטח ההיברידי הגדול ביותר של טויוטה (צילום באדיבות טויוטה)
רכב הפנאי-שטח ההיברידי הגדול ביותר של טויוטה (צילום באדיבות טויוטה)

גרסאות ומחירים

Highlander Hybrid E-MOTION 4X4 – 289,900

Highlander Hybrid E-XCLUSIVE 4X4 –  304,900

יוניון מוטורס פתחה את האפשרות להזמין כבר עתה את הדגמים החדשים שיגיעו בראשית השנה, לרגל אירוע המכירות TOYOTA TIME שיתקיים בכל 32 הסוכנויות המורשות של טויוטה ברחבי הארץ עד יום שישי ה-27.11.20.

1 Comment

  1. Andrew Shetty
    18 בנובמבר 2020 @ 10:15

    מכונית טובה. למרבה הצער אין מספיק כסף לקנות אותו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן