Skip to content

BMW סדרה 4 קופה החדשה, המחיר החל מ-425 אלף שח

דלק מוטורס משיקה בישראל את BMW סדרה 4 קופה החדשה דור שני לספורטיבית היוקרתית, שהוצגה כדגם קונספט בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה. עיצוב ספורטיבי חדשני עם סבכת כליות גדולה, משופעת באבזורי נוחות ובטיחות, תשווק בישראל בשלוש גרסאות מנוע ואבזור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

BMW  סדרה 4 קופה החדשה פותחה, אומרים אנשי החברה, במטרה להגדיר מחדש את מהות ההנאה מהנהיגה בפלח השוק של המכוניות היוקרתיות בגודל הביניים.  המראה של BMW סדרה 4 קופה החדשה מדגיש את העיצוב המוכר של דגמי שתי הדלתות הספורטיביים של BMW ואת שפת העיצוב החדשה של המותג. קווים חדים ושימוש במשטחים ברורים בעלי מידות נדיבות, משתלבים יחד לעיצוב מרכב המקרין הנאת נהיגה מכל זווית אפשרית. הפרופורציות הדינמיות של סדרה 4 קופה החדשה, הן תוצאה של ממדים חיצוניים גדולים מאלה של קודמתה. האורך גדל ב-128 מ"מ ל-4,768 מ"מ, הרוחב ב-27 מ"מ ל-1,852 מ"מ ורוחק הסרנים ב-41 מ"מ ל 2,851 מ"מ. גובה המכונית גדל רק ב-6 מ"מ, ל-1,383 מ"מ, כך שהמכונית נמוכה ב-57 מ"מ מה-BMW סדרה 3.

BMW סדרה 4 קופה החדשה (צילום:באדיבות היצרן)
BMW סדרה 4 קופה החדשה (צילום:באדיבות היצרן)

החזית של BMW סדרה 4 קופה החדשה, סבכת הכליות הגדולה של BMW, עם הממד האנכי המודגש, נוטה לפנים ונמשכת כמעט עד לקצה התחתון של הפגוש הקדמי. פתחי האוויר בסבכה בעלות מבנה רשת מהסוג שהופיע בעבר רק בדגמי M. הסבכה הקדמית מוצבת במרכז, כמרכיב מכונן של החזית. עם הכליות האנכיות המחוברות במרכזן, היא מזכירה מאפיין עיצובי הלקוח מדגמי העבר של החברה – מאפיין שהיא חולקת עם הדגמים הקלאסיים של המותג ומוסיפה לו מגע מודרני. הפנסים הראשיים דקי הגזרה של BMW סדרה 4 קופה החדשה נמשכים עמוק לתוך קשתות הגלגלים הקדמיים ותורמים למראה הייחודי.

סבכת כליות גדולה,מחווה לדגמי עבר של החברה (צילום:באדיבות היצרן)
סבכת כליות גדולה,מחווה לדגמי עבר של החברה (צילום:באדיבות היצרן)

משטחים בעלי עיצוב נקי, חומרים איכותיים וסביבה ממוקדת נהג מגדירים את האווירה היוקרתית ואת העיצוב של BMW סדרה 4 קופה החדשה. יחד עם העיצוב המובחן של לוח המכשירים ולוחות חיפוי הדלתות, הקונסולה המרכזית בעלת המיקום הגבוה מייצרת סביבה עוטפת עבור יושבי המושבים הקדמיים. הזכוכית האקוסטית של השמשה הקדמית הכלולה כסטנדרט, משפרת עוד יותר את הנוחות בנסיעות למרחקים ארוכים. לוח המחוונים הדיגיטלי וצג הבקרה מייצרים תצוגה משולבת בעלת שטח גדול. לחצן ההתנעה ממוקם בלוח בקרה מעוצב בקונסולה המרכזית.  עיצוב המושבים האחוריים המתוכננים להכיל שני נוסעים – ייחודי לדגם, עם משענות ראש מובנות ואופי מודגש לכל מושב בנפרד. המושבים מתקפלים בקלות ומעניקים גישה ישירה ופשוטה לתא המטען מתוך הרכב. תא המטען גדול ונגיש עם נפח של 440 ליטר.

סביבת נהג מעוצבת ומאובזרת בכל טוב (צילום באדיבות היצרן)
סביבת נהג מעוצבת ומאובזרת בכל טוב (צילום באדיבות היצרן)

מערך הדגמים של BMW סדרה 4 קופה החדשה, משקף את הדגש שהושם בעת תכנון המכונית על עוצמה דינמית; זו הפעם הראשונה שבה כל הגרסאות במערך הדגמים של BMW סדרה 4 קופה מצוידות בתיבת הילוכים Steptronic שמונה הילוכים כסטנדרט.  הדגם ישווק בישראל בשלוש רמות מינוע וגימור.

BMW  420i Xdrive  מצויד במנוע בנזין בנפח 1998 סמ"ק, בעל ארבעה צילינדרים עם הספק של 184 כ"ס וצריכת דלק משולבת: 5.8-5.3 ליטר ל-100 ק"מ.  רמת הגימור כוללת מגוון מערכות וטכנולוגיות חדשות. מערך מולטימדיה הכולל: לוח מחוונים דיגיטלי מאחורי גלגל ההגה עם מסך בגודל של 12.3 אינץ' וצג מרכזי 10.25 אינץ'. מערכת הפעלה מתקדמת ID7 לראשונה בישראל בשפה העברית. מערך הפעלה מרובה מצבים המתבצע באמצעות מסך המגע של צג הבקרה. הסייען האישי החכם של BMW , מערכת עזר בחניה הכולל מצלמת נסיעה לאחור. מערך בטיחות מעודכן הכולל מערכת תיקון סטייה מנתיב, מערכת להתראה בשטח מת עם התרעה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בחניה (עד 5 קמ"ש) בנסיעה לאחור. אבזור חדש בדגם ה-420i שיהווה מעתה חלק מרמת הגימור הסטנדרטית כולל את חבילת ה-M-Sport הספורטיבית, ספוילר M בצבע המרכב, וחבילת תאורת הפנים המורחבת עם ה-Welcome light carpet בכניסה לרכב; אלו מצטרפים לאבזור סטנדרטי נוסף כגון פנסי Full LED קדמיים ואחוריים, חלון שמש, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי Sport עם ריפודי עור ב-6 גוונים לבחירה, מושבים חשמליים עם זיכרונות ומערכת שמע Hi-Fi עם 10 רמקולים.

הרכב ישווק בארץ בשלוש גרסאות מנוע ואבזור (צילום באדיבות היצרן)
הרכב ישווק בארץ בשלוש גרסאות מנוע ואבזור (צילום באדיבות היצרן)

BMW  430i Xdrive בעל מנוע בנזין בנפח 1998 סמ"ק, בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 258 כ"ס וצריכת דלק משולבת: 6.1-5.7 ליטר ל-100 ק"מ. דגם ה-430i כולל את כל המערכות הקיימות בדגם ה-420i ומוסיף שדרוג של מערך ההנעה ומכלולי הניהוג והשלדה, חבילת M-Sport Pro חדשה, ואת מערכות העזר לנהג המתקדמות ביותר.

BMW M440i xDrive לראשונה, מציגה BMW גרסת M Performance לסדרה 4 מצוידת במנוע בנזין בנפח 2998 סמ"ק,בעל שישה צילינדרים בטור עם הספק של 374 כ"ס.  BMW M440i xDrive  קופה החדשה מצוידת בטכנולוגיה היברידית-קלה, מתנע-גנרטור 48 וולט חזק ומצבר נוסף מאפשרת רגנרציה ואחסון של אנרגיית בלימה רבה יותר. אנרגיה זו משמשת לא רק לצורך אספקה למערכת החשמל, אלא גם לצורך הקלת העומס המופעל על מנוע הבעירה הפנימית והגברת ההספק שלו. המתנע-גנרטור מייצר אפקט של דחף חשמלי שמספק באופן מידי 11 כ"ס נוספים המעניקים יכולת דינמית משופרת.

דגם מחיר כולל מע"מ
BMW 420i Coupe 425,000 ₪
BMW 430i Coupe 475,000 ₪
BMW 440i Coupe 589,000 ₪

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן