Skip to content

הוחמר עונשו: במקום 9 חודשי עבודות שירות – 20 חודשי מאסר בפועל לרונן ביטי

השופטים החמירו עם אביה של כוכבת הרשתות החברתיות עדי ביטי "עונש המאסר של 9 חודשים שניתן לרצותו בעבודות שירות כפי שקבע בית משפט קמא, שסטה מטעמי שיקום מהעונש הראוי למשיב, מבטא התחשבות מוגזמת בסיכויי השיקום של המשיב", הכריע בית המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בלוד הכריע בצהריים (יום א') בערעור הפרקליטות שביקשה להחמיר את עונשו של רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, והחמיר בעונשו בגוזרו עליו 20 חודשי מאסר בפועל. ביטי  שהורשע בבית משפט השלום בכפר סבא בגין שורה של עבירות מין בשבע מתלוננות – מעריצות של בתו – שהיו בנות 14-13 בעת ביצוע המעשים. נדון בגזר הדין עליו ערערה הפרקליטות לעונש מאסר בפועל בן 9 חודשים שירוצה בדרך של עבודות שירות;  מאסר על-תנאי בן 20 חודשים למשך 3 שנים לבל יעבור עבירת מין, מאסר על-תנאי בן 10 חודשים למשך 3 שנים לבל יעבור עבירה דומה, צו מבחן למשך שנתיים במסגרת תכנית לטיפול מונע לעברייני מין ותשלום פיצויים בסכום של 100,000 ₪ ששולמו לנפגעות העבירה.

רונן ביטי, צילום ארכיון מתוך הפייסבוק

הרכב השופטים, בראשותו של השופט אברהם טל, החליט היום לקבל את ערעור המדינה ולגזור על ביטי 20 חודשי מאסר בפועל. "עונש המאסר של 9 חודשים שניתן לרצותו בעבודות שירות כפי שקבע בית משפט קמא, שסטה מטעמי שיקום מהעונש הראוי למשיב, מבטא התחשבות מוגזמת בסיכויי השיקום של המשיב", החליטו השופטים, "תוך התחשבות באופן מידתי וראוי בהליכי השיקום שעבר ועובר המשיב, החלטנו לסטות מהרף התחתון של מתחם העונש שקבענו לעיל, אך לא כדי ביצוע עבודות שירות כפי שקבע בית משפט קמא, וקובעים שהמשיב ירצה עונש מאסר לתקופה של 20 חודשים בניכוי תקופת מעצרו", נכתב בפסק הדין ועוד: "כך אנו מחליטים גם בהתחשב בכלל הנקוט בפסיקה שהובא ברישא לפיו ערכאת ערעור אינה ממצה את הדין עם נאשם שהחליטה להחמיר בעונש שהוטל עליו על ידי הערכאה הדיונית".

ביטי הוא אביה של הזמרת וכוכבת הילדים עדי ביטי. בשנת 2014 הוקמה קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה", ואחד ממנהליה היה האב. בקבוצה זו השתתפו כ-70 קטינות שמעריצות את עדי. בהמשך נפתחו קבוצות וואטסאפ נוספות, מצומצמות יותר, עם חלק מהקטינות, חלקן ביוזמת המשיב וחלקו ביוזמתן. בכתב האישום המתוקן שהוגש נגד ביטי, עולה כי מחודש יולי 2017 ועד סוף חודש ינואר 2018, הוא נהג לשוחח עם הקטינות בקבוצת "ביטי אימפריה", בקבוצות הוואטסאפ הנוספות ובצ'אט פרטי, חלקן שיחות בעלת תוכן מיני.  "בין השאר המשיב שאל את הקטינות אם הן מאוננות, הציע להן לאונן ומחלקן ביקש שתשלחנה לו הודעה קולית בה הן גונחות. המשיב שלח לחלק מהקטינות תמונות ותצלומי וידאו של גברים מאוננים ומגיעים לפורקן, ושל איברים מוצנעים, ולחלק מהן הציע להחדיר אצבעות ו/או מלפפון לאיבר מינן", מתואר בפסק הדין של המחוזי,

ביטי התגרש מאשתו אולם הוא ממשיך להתגורר עם גרושתו וילדיו בביתם בהוד השרון. מאז 1994 הוא עבד בתחום האכיפה והגביה. בעקבות פתיחת ההליך הפלילי נגדו נשלל רישיונו המקצועי אך הוא ממשיך לנהל את עסקו באמצעות מנהלי עבודה בעלי רישיונות מתאימים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן