Skip to content

לאחר שבוע של אלימות, נעצרו עשרות מבני 2 משפחות בכפר מנדא

55 עצורים בנוסף ל 15 חשודים שכבר נעצרו בקטטות אלימות בכפר מנדא. המשטרה קוראת לציבור להימנע מהגברת האלימות וליבוי הלהבות בכפר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

55 בני אדם נעצרו הלילה (חמישי) בכפר מנדא שבצפון בחשד למעורבות  בקטטות אלימות, ירי זיקוקים, השלכות אבנים ובקבוקי תבעירה במסגרת מאבר אלים בין שתי משפחות  על רקע בחירות שנערכות בכפר.
100 שוטרי יס"מ ומג"ב ממרחב גליל במחוז צפון, פשטו הלילה על הכפר וביצעו את המעצרים לאחר שבוע של אלימות רבה. מעצרים אלה מתווספים ל-15 חשודים שנעצרו במהלך סוף השבוע הקודם, כאשר חלקם  נתפסו עם אמצעי לחימה, ביניהם בקבוקי תבערה וזיקוקים.  מעצרם של חלק מאותם החשודים הוארך בבית המשפט השלום בהתאם לבקשת המשטרה. כוחות משטרה נשארו במקום לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע קטטות נוספות בין המשפחות המעורבות.


צילום: משטרת ישראל

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

ממשטרת ישראל נמסר כי המשטרה רואה בחומרה רבה אירועי אלימות בכלל, בדגש על אירועים בהם מעורבים אישים המשמשים בתפקידים ציבוריים, וכי השוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין. בד בבד, משטרת ישראל קוראת לתושבים ולהנהגה המקומית, שאף היא צד בסכסוך, לחדול מליבוי הלהבות, לגלות אחריות ולפעול באופן מידי להרגעת הרוחות במטרה להשיב את השקט לכפר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן