Skip to content

נלכד ברכבו הבוער ומצא את מותו

רכב פרטי החל לבעור תוך כדי נסיעה, עוברי אורח סיפרו כי הנהג נלכד בתוכו. פרמדיק מד"א קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וגופת הנהג הועברה לאבו כביר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג רכב פרטי מצא את מותו לפנות בוקר (חמישי) בשריפת רכבו הפרטי שעלה באש על כביש 471 בין מחלף שעריה למחלף נחשונים. כוחות כיבוי האיש הוזעקו למקום וגורמי רפואה קבעו את מותו במקום.
התאונה הקשה אירעה בסמוך ל 03:15 בבוקר כשהרכב עלה באש ועל פי עוברי אורח הרכב החל לבעור תוך כדי נסיעה והנהג נלכד בתוכו מבלי יכולת להיחלץ. בוחני המשטרה פתחו בחקירת האירוע ונסיבותיו.

צילום: איחוד והצלה


פעולות הכיבוי (צילום: מד"א)

ממד"א נמסר כי בשעה 03:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רכב שעולה באש בכביש 471 ממחלף שעריה לכיוון מחלף נחשונים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על נפגע מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

חובש בכיר במד"א עמנואל מאירי סיפר: "מדובר באירוע טרגי קשה מאוד. עוברי אורח סיפרו לנו שהרכב החל לבעור במהלך הנסיעה והנהג נלכד בפנים. מיד כשכוחות הכיבוי סיימו לכבות את הרכב וניתן היה להתקרב אליו ביצענו בדיקה אבל הנהג היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זאבי פישמן חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הרכב החל לעלות באש תוך כדי נסיעה. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב בתום פעולות כוחות הכיבוי".

צילום: יחזקאל איטקין

מזק"א נמסר הבוקר סמוך לשעה 4:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על רכב שעולה באש בכביש 471 ממחלף שעריה לנחשונים ובמקום הרוג.

שלום קליין ועזריאל שניצר מתנדבי זק״א: ״מדובר במקרה מזעזע, רכב פרטי שעלה באש ככל הנראה תוך כדי נסיעה בכביש המהיר, כשהגענו למקום לוחמי האש נלחמו בלהבות ולאחר כיבוי השריפה מצאנו את נהג הרכב ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית, פרמדיק מד״א אישר את מותו.״ גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, וכאמור נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן