Skip to content

איך לזהות את פשפש המיטה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם אתם מתגרדים לאחר שנת הלילה, או לאחר כל פרק זמן שאתם שוהים במיטה שלכם, יתכן מאוד שפשפש המיטה הגיע לברק אצלכם. יחד עם זאת, לפני שמחליטים לבצע הדברת פשפש המיטה צריך לדעת לזהות אותו. זיהוי פשפש המיטה עלולה להיות קשה שכן, מדובר על חרק קטן מאוד. אם אתם תוהים איך נראה פשפש המיטה, מדובר על חרק בגודל של עד 6 מ"מ, צבעו חום אדמדם ובדרך כלל נוטים לפגוש אותו יותר באכסניות, מטוסים או בתי מלון. יחד עם זאת, אם שהיתם בטיסה, בית מלון או אכסניה, יתכן מאוד שהבאתם אתכם לביתכם את פשפש המיטה.

פשפשי מיטה- למה הם כל כך מטרידים?

פשפשי מיטה הם חרקים שנפוצים בכל רחבי העולם. פשפש המיטה מהווה סוג ספציפי מהפשפשים כולם והוא חרק מציק שיכול לפגוע בבני אדם. פשפש המיטה ניזון ממציצת דם של בני אדם או יונקים אחרים שמצויים סמוך אליו. פשפש המיטה, כשמו כן הוא, מסתתר בצורה יעילה מאוד בתוך מצעים, מזרנים, סדינים וכלי מיטה באופן כללי ועלול לתקוף כל אדם שישן במיטה שבה הוא מצוי. פשפש המיטה לא פעיל ביום, אלא רק בלילה וכושר ההישרדות שלו גבוה למדי. הסיבה שבגינה פשפשי המיטה הם כל כך מטרידים היא שהם עלולים לגרום לגרד לא נעים, אדמומיות בעור ועוד וזאת בשל העובדה שהם מוצצים את הדם.

צילום: freepik

איך מזהים את פשפש המיטה?

ישנם כמה סימנים לזיהוי פשפש המיטה: ראשית כל, אם אתם רואים שיש לכם סדקים במיטה או במזרן, כדאי מאוד שתחפשו ביצים לבנות זעירות. בכדי למצוא אותן יש להשתמש בפנס. הימצאותן של הביצים הללו  מעידה על כך שיש לכם פשפשים במיטה. סימן נוסף הוא כתמים שחורים קטנים שמופיעים על גבי המזרן. הכתמים הללו הם בעצם צואה יבשה של הפשפשים. כמו כן, סימן נוסף הוא הימצאותן של פקעות חומות קטנטנות שהפשפשים משילים בזמן שהם גדלים. בנוסף לכך, אם הבחנתם בכתמי דם על הסדינים שלכם או אם יש ריח טחוב ולא נעים בחדר השינה שלכם, ככל הנראה יש לכם פשפשי מיטה.

הדברת פשפש המיטה- כיצד?

לאחר שלמדתם הכל אודות פשפש המיטה זיהוי וזיהיתים את הסימנים שיכולים להעיד שיש במיטה שלכם פשפשי מיטה, חשוב מאוד שתיצרו קשר באופן מידי עם מדביר מקצועי ומנוסה בתחום הדברת פשפש המיטה. חשוב מאוד לדעת שלא קל להפטר מפשפש המיטה באמצעים שגרתיים ולכן, גם אם תחפשו את המצעים שלכם לשמש במשך שעות ארוכות או תנערו אותם, לא תיפטרו באופן הרמטי מהפשפשים.

פשפש המיטה דורש הדברה אגרסיבית המתבצעת באמצעות חומרי הדברה חזקים. מדובר על הדברה המתבצעת בזמן שבני הבית יוצרים הבית וכאשר הם נדרשים לחזור אליו רק לאחר פרק הזמן שנקבע. הדברת הפשפש מחייבת ביצוע ניקיון כללי בבית והדברה בכל אזור בבית או בכל חלל אחר שיש סיכוי שימצאו בו פשפשי מיטה. חשוב מאוד להרתיח את כל מצעי המיטה ורק לאחר מכן להשתמש בהם שוב. ההדברה צריכה להתבצע על ידי חומרי הדברה שרלוונטיים גם לביצי הפשפשים וגם לפשפשים עצמם.

מדוע חשוב לבחור במדביר מקצועי?

בניגוד להדברות אחרות, הדברת פשפשים היא מסובכת יותר והיא עלולה לארוך זמן ארוך יחסית וזאת בשל הצורך לאתר את כל הפשפשים שנמצאים במקומות שונים בבית. עבודת ההדברה עצמה תהיה סיזיפית ועל כן, בכדי שהיא תתבצע בצורה הטובה ביותר, יש לבחור מדבירים מקצועיים ומנוסים בתחום ההדברת פשפש המיטה.

חוששים שיש לכם פשפש מיטה? פנו לחברת סטופ פשפש

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן