Skip to content

תושבים ביפו על ליל הפורענות: יהודים הגיעו מחוץ ליפו ושוטרים חיפו עליהם

8 ימים אחרי ליל הפורענויות ביפו מספרים תושבי יפו הערבים על יחסים מעולים עם שכניהם היהודים וקובעים כי הטרוריסטים היהודים הגיעו מחוץ לעיר. התושבים מציגים סרטון בו נראה לדעתם שוטר עוזר לנתץ רכב או לפחות לא מונע לנתצו. במג"ב דוחים טענו זו בתוקף: "האלמוני שבסרטון הוא אזרח, לנו גם אין אפודים כאלה בכלל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מה קרה בליל הפורענות ב1 במאי ביפו?, לגבי האשמה הדעות חלוקות בעוד הממסד הפוליטי בניצוחו של ראש הממשלה ועושה דברו השר לביטחון פנים, מאשימים את הצד הערבי וקצפו על מפכ"ל המשטרה שאמר בגילוי לב בהופעתו בבסיס מג"ב בלוד, שם אירח נכבדים מהעיר, כי מבחינתו אלו טרוריסטים. טרוריסטים מכל צד. טענו היום (חמישי) תושבים מרחוב הברזל ביפו כי הפורעים הגיעו מחוץ ליפו וטוענים טענה קשה לפיה שוטרי מג"ב סייעו או לפחות חיפו על הטרוריסטים לפגוע ולהצית מכוניות.


צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

רכב המשפחה של ווארדה (צילום: ציפי מנשה)


הקשיבו לווארדה מרחוב הברזל

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
זכוכיות וסימני שריפה 8 ימים לאחר ליל הפורענות (צילום: ציפי מנשה)

ווארדה מרחוב הברזל מספרת כי חדרו אליה למרפסת הבית, שברו ונתצו מכונות כביסה, שברו את זגוגיות שני רכבי המשפחה וניסו להציתם, הצתה שבמזל לא עלתה בידם. שני הרכבים המנותצים וזגוגיות על פני הכביש 8 ימים לאחר ההתפרעויות, מספרים את הסיפור. תושבים הציגו היום לפני מגפון סרטון מצלמת אבטחה בו נראה שוטר מג"ב מסייע או לפחות לא מונע את ניתוץ החלונות והרכב שלידו עמד וניסיון הצתת הרכב שלא צלח. "אין לנו בעיות עם היהודים שגרים פה, אנחנו כמו אחים. אלו שעשו את זה הגיעו מחוץ ליפו, עם המשטרה", מספרת ווארדה.  במג"ב דוחים מכל וכל את הטענות ואורים כי בסרטון מופיע אלמוני שאיננו שוטר מג"ב, וכי "ניתן לראות בבירור כי הוא לא לובש מדי מג"ב הוא על לבוש אזרחי. ואין לנו אפודים כאלה בכל".

צילום: ציפי מנשה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן