Skip to content

חשד: גבר רצח את רעייתו שבקשה לעזבו

גופות בני הזוג נמצאו על ידי בנם שהגיע לדירתם השכורה בכפר יונה וגילה את הוריו ירויים. על פי החשד הגבר ירה באשתו שבקשה לעזבו ואף שכרה לעצמה דירה נפרדת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופותיהם של גבר בן 79 אשתו בת ה-69 נמצאו הלילה שלישי) ללא רוח חיים בביתם שבכפר יונה. לפי החשד הגבר המחזיק אקדח ברישיון, ירה והרג את בת זוגו שככל הנראה בקשה לעזוב אותו והחלה בהכנות לצאת מביתם.

מפרטים ראשונים עולה כי בני הזוג גרו בשכירות בכפר יונה, וכי מדובר בנישואים שניים עבורם. לפי החשד, גמלה בלבו של הגבר החלטה לרצוח את אשתו מכיוון שרצתה לפרק את המסגרת ואף שכרה דירה אליה ביקשה עבור. בנם השותף ניסה ליצור קשר עם ההורים ומשלא נענה הגיע לביתם ומצא את השניים ללא רוח חיים. המשטרה הוסיפו כי מממצאים ראשוניים עולה חשד כי מדובר בגבר שרצח את אשתו והתאבד.

זירת הרצח (צילום: מד"א מבצעי)

ממד"א נמסר כי בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על גבר ואשה שנמצאו מחוסרי הכרה, בבית בכפר יונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דווחו על גבר ואשה בשנות השבעים ללא סימני חיים וקובעים את מותם.
פרמדיק מד"א אורי לייזרוביץ שהגיע לזירת הרצח, סיפר: "כשהגענו למקום, שוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה כבני 70 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן