Skip to content

משחק ניווט חדש בפארק הירקון

משחק ניווט חדש "נסיעת מבחן" ייקח אתכם לנסיעה ברחבי פארק הירקון ברכבי גולף חשמליים בעזרת אפליקציה במכשיר הסלולרי שלכם, במהלכה תגיעו אל פינות חמד בפארק, תדרשו לענות על שאלות ידע כללי ונושאים הקשורים לפארק, לבצע. משימות משעשעות תוך ניסיון לסיים בזמן הטוב ביותר. משחק ניווט מלהיב ומעניין המתאים לכל המשפחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האמת הייתי בטוח שאני מכיר היטב את פארק הירקון, מזה שנים אני רץ כמעט מידי שבוע בין שביליו,  מסתבר שיש בפארק פינות חמד שלא הכרתי. אז משחק הניווט החדש חשף בפני עוד מפינותיו הנסתרות של הפארק והוא יאפשר גם לכם להכיר את פארק הירקון, על פינות החמד הרבות שבו כל זאת תוך כדי נסיעה ברכבי גולף חשמליים ברחבי הפארק

משחק ניווט על גבי רכב גולף ברחבי פארק הירקון (צילום:דן בר דוב)
משחק ניווט על גבי רכב גולף ברחבי פארק הירקון (צילום:דן בר דוב)

אז במה מדובר ?  חברת ‘trippy’, שהיא החברה הגדולה והוותיקה בישראל להשכרת רכבי גולף, השיקה משחק ניווט חדש בשם "נסיעת מבחן" ( כי יש גם מבחן אבל כייפי למדי).

במשחק החדש עולים על הרכבים, ומנווטים בעזרת מפה לשלל פינות חמד נסתרות ברחבי פארק גני יהושוע, כמו פארק הסלעים, הגן הבוטני, אתר שבע טחנות ועוד. בכל אחת מן התחנות תשאלו שאלות בנושאים שונים הקשורים לפארק, לת"א ולארץ ישראל. חלק מהשאלות הן שאלות ידע כללי, ואת התשובה לאחרות תמצאו בנקודה אליה לקחה אתכם החידה.

גן הסלעים אחת מפינות החמד אליהם תגיעו (צילום דן בר דוב)
גן הסלעים אחת מפינות החמד אליהם תגיעו (צילום דן בר דוב)
אתר שבע תחנות , למה הוא נקרא כך? תגלו במשחק (צילום דן בר דוב)
אתר שבע טחנות , למה הוא נקרא כך? תגלו במשחק (צילום דן בר דוב)

המשחק מתקיים באמצעות אפליקציה, שמכוונת אתכם לאיזה נקודה לנסוע, ומעלה את השאלות עליהן תצטרכו לענות, כמו למשל איזה סוג תפוזים גדלים בפארק? אילו גשרים עוברים מעל הירקון? וכמה חברים היו בשלישיית גשר הירקון? (זהירות, שאלה מכשילה) הן רק כמה דוגמאות לשאלות שתקבלו במהלך המשחק.

למשחק ישנה גם גרסה, מותאמת יותר למשפחות עם ילדים. "נסיעת מבחן קידס" המתאימה לילדים מגיל בית ספר יסודי, והחידות בו הן ברמת קושי מותאמת גם עבורם.

שני המשחקים כוללים גם משימות צילום משעשעות של המשתתפים ובסוף הפעילות נשלחת מזכרת מדליקה לשחקנים – וידאו קליפ ערוך הכולל את כל התמונות שנאספו במהלך הפעילות.

בסיום תקבלו את תוצאת המשחק, המשלבת את הזמן מתחילת המשחק עד סיומו, בתוספת של 2 דקות "קנס" על כל תשובה לא נכונה. בכל סוף חודש  יתפרסמו התוצאות של כל הקבוצות שהשתתפו.

המחיר: 360 ₪ לרכב של 4 נוסעים, 540 ₪ לרכב של 6 נוסעים. משך הפעילות כשעתיים.

המשחק מתאים לכל הגילאים (צילום דן בר דוב)
המשחק מתאים לכל הגילאים (צילום דן בר דוב)
 צילום דן בר דוב
צילום דן בר דוב

ניתן גם לבצע התאמה אישית של תוכן ולהוסיף משימות וחידות אודות המשתתפים עבור אירועי בר מצווה, יום הולדת, אירוע חברה וכדומה. ההתאמה תשלב תוכן מותאם אישית כולל תחקיר מעמיק, איסוף מידע ותמונות ושילוב חידות משעשעות וקורטוב הומור שרק המשתתפים באותו אירוע יבינו. "נסיעת מבחן" מבית trippy. ליצירת קשר:  050-8855618 ובאתר טריפי

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן