Skip to content

עימותים בדיר אל אסד – שוטרים נפצעו וניידות הוצתו

3 שוטרים נפצעו קל בעימותים שפרצו בין המשטרה לחוגגים שירו באוויר במהלך חתונה. במהלך העימותים נגנב ציוד מניידות משטרה שהועלו גם באש. במשטרה זעמו והגיבו כי מצב בו שוטרים מגיבים לאירוע ומוצאים את עצמם מותקפים על ידי המון לא - יעבור בשתיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה שוטרים נפצעו היום (שבת) במהלך עימות קשה שפרץ בדיר אל אסד הסמוכה לכרמיאל. תושב היישוב, בן 43, נפצע באורח קשה מירי והוא פונה על ידי צוות של ארגון חיאן לבית החולים לגליל בנהריה, יוצב על ידי הרופאים ובתום קבלת טיפול בחדר ההלם וצילומי הדמיה, הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ. בהתפרעויות נפצעו גם שלושה שוטרים באורח קל, אחד מהם נפגע בראשו מאבן שנזרקה מגובה. צוותי מד"א פינו את השוטרים לבית החולים רמב"ם בחיפה.

צילום: דוברות המשטרה

העימותים פרצו בין כוח שיטור שהוזנק בעקבות חשד לאירוע ירי בכפר דיר אל אסד במהלך חתונה מקומית.  לטענת המשטרה פרצו במקום עימותים ובמהלכם נורו יריות.
כוח שיטור שהוזנק למשמע יריות הגיע למתחם בו התקיימה חתונה שבמהלכה, על פי החשד, נורו יריות. השוטרים ששוחחו עם בעל השמחה בפתח המתחם, הותקפו על ידי חלק מהחוגגים ועל ידי תושבים נוספים שהגיעו מחוץ למתחם. השוטרים שחשו מאוימים ביצעו ירי הרתעה באוויר, בהמשך המתפרעים פרצו לניידות המשטרה גנבו מתוכו את הציוד בעוד שאחרים הציתו 2 ניידות משטרה שחנו בסמוך. כוחות משטרה גדולים הוזנקו למקום להשבת הסדר. ממשטרת ישראל נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל פועלים בתוך יישובי החברה הערבית ומוזנקים לכל אירוע ירי, אבל מצב בו שוטרים המגיעים לתת שירות לאזרחים ולשמור על ביטחונם, ומוצאים את עצמם מותקפים על ידי המון לא – יעבור בשתיקה". וכי משטרת ישראל תפעל במלוא הנחישות ותוך הפעלת כל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור ומעצר העבריינים, ולהבאתם לדין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן