Skip to content

מרכז רפואי הרצוג: דר הרחוב שפרץ למוסד לא נכנס דרך השער הראשי

השמועה בדבר דר רחוב שפרץ למוסד הרפואי וביצע מעשה מגונה באישה מחוסרת הכרה כשהוא נכנס מבעד לשער הכניסה הראשי בלי מפריע, הקפיצה משפחות מטופלים. הנהלת המוסד נאלצה להתגונן: הוא לא נכנס מבעד השער הראשי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

במרכז הרפואי הרצוג שבירושלים דחו אתמול (חמישי) מכל מקום את הפרסומים בתקשורת לפיהם דר רחוב שפרץ בסוף השבוע שעבר ולפי החשד ביצע מעשים מגונים באישה כבת 60 מחוסרת הכרה, עשה זאת כשנכנס מבעד לשער כניסה הראשי בו מוצבים שני מאבטחים ואף שוחח אתם כשהם סוברים כי הוא מטופל במקום. נציג המשטרה אמר בבית המשפט כי ניתן לראות בסרטון את המעשה. מעצרו של החשוד הוארך כבר פעמיים. סנגורו של החשוד, עו"ד גבי טרונישוילי, מסר בתגובה: "מדובר לכאורה באירוע חריג. אין לי כרגע פרטים נוספים מעבר למה שנחשף במהלך הדיון בבקשה להארכת המעצר. בשל עמדתו של הלקוח שלי לא אוכל לפרט יותר". בתחילה מסר המרכז הרפואי כי "האירוע החמור שארע בבית החולים עבר לטיפול המשטרה. לבקשת המשטרה, בית החולים מנוע מלמסור פרטים נוספים על המקרה. ההנהלה הזעיקה מיד את המשטרה והעבירה מידע שסייע בלכידת החשוד. בצאת השבת עודכנה המשפחה באופן מלא ומתקיים עמה קשר רציף וישיר".
אלא שלאחר הארכת המעצר הראשונה בה אמר נציג המשטרה כי החשוד תועד בסרטון לפיו נכנס באין מפרע  לבית החולים מבלי שייבדק, החל לחץ מצד משפחות מטופלים על ההלת בית החולים שדאגו לבני משפחותים המטופלים במרכז הרפואי. לכן יצאה אתמול ההודעה  כי הנהלת בית החולים מבקשת לתקן פרסומים שקריים  ומטעים, שדווחו לאחרונה בתקשורת, אשר גורמים ללחץ רב אצל מאות המאושפזים במרכז ומשפחותיהם – א. בניגוד לפרסומים, דר הרחוב פרץ לבית החולים, ולא נכנס דרך שער הכניסה. ב. בניגוד לפרסומים, הפורץ התגלה על ידי צוות בית החולים תוך דקות לאחר שפרץ. הדיווחים כאילו הסתובב באין מפריע למעלה משעה בבית החולים וגם גנב חפצים – הם בדיה. ג. בדיווחים בתקשורת לא מוזכר כי בזכות הצילומים המלאים, שהנהלת בית החולים העבירה למשטרת ישראל, נתפס דר הרחוב.

המרכז הרפואי הרצוג (צילום מדף הפייסבוק)

ד"ר קובי חביב, מנהל המרכז הרפואי הרצוג מחדד הוסיף כי "האירוע קשה מאוד. אין הצדקה להוסיף פרטים שלא היו ולא נבראו. אני קורא למשטרת ישראל ולפרקליטות לגלות התחשבות ואחריות כלפי מאות משפחות המאושפזים האחרים בבית החולים, שמקבלים מהתקשורת מידע מטעה ומסוכן על הארוע". בהמשך היום הודתה המשטרה שהטענה בדיון לא הייתה מדויקת.
מדובר בדר רחוב שנעצר לפני כשבוע בצאת השבת לאחר שגרם נזק לכספומט ברחוב הלני המלכה בירושלים. בזמן ששהה בתחנה ומסר גרסה וממנה עלה חשד אחר שהוא מעורב באירוע חמור בהרבה, שהתרחש לילה לפני כן. אז, על פי החשד, הוא תקף מינית אישה מחוסרת הכרה וחסרת ישע באחת ממחלקות המרכז הרפואי הרצוג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן