Skip to content

סוף עידן – נתניהו ומשפחתו יוצאים מבלפור

אתמול יצאו משאיות שהובילו שתי מכוניות יוקרה שיועברו ככל הנראה לקיסריה. משפחת נתניהו צפויה לעזוב הלילה עד כמה שפחות לאור הזרקורים, הבהקי מצלמות. פעלי מחאה חוגגים מול הכניסה לבלפור ומשוכנעים שתרמו חלק נכבד לנפילת נתניהו מכיסא ראש הממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אחרי 12 שנה במעון ראש הממשלה בבלפור, שכללו בתוכן שערוריות לא מעטות והולידו אף כתבי אישום כלפי נתניהו ותביעות כלפי  רעייתו, יצא היום (מוצאי שבת) ח"כ וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ומשפחתו מהמעון לחווילתם שבקיסריה. מחוץ למעון המתינו פעילי הגרעין הקשה של תנועות המחאה כנגד נתניהו ונראו צוהלים וממתינים לעזיבת המשפחה באון סופי את המעון.
בני הזוג ששהו במקום במהלך סוף השבוע צפויים לעזוב אותו הלילה אחרי כביכול לאחר האריזות האחרונות. מן הסתם יצאו נתניהו, רעייתו ובנו בשעות ליל וינסו לחמוק מאור הזרקורים והבהובי הצלמות.  מחר אמור להיות מושלם הפינוי באופן רשמי והוא יועבר לידיו של ראש הממשלה בנט, בהתאם לסיכומים בין הלשכות. ממלכתיות ופינוי מכובד ולחיצות ידיים לא נראה כאן כפי שאלו לא נראו בעת שראש הממשלה נפתלי בנט נכנס ללשכת ראש הממשלה בכנסת. אז "חפף", נתניהו את בנט במשך כחצי שעה והסתלק מהלשכה.

שתי מכוניות משפחת נתניהו מובלות החוצה ממעון ראש המשלה (צילום מסך חדשות 12)

על פרסומים ממקורבים לנתניהו המשפחה תחלוק את זמנה בין ביתה בקיסריה לדירת המשפחה בירושלים. משפחתו של בנט אינה מתכוונת לעבור למעון ברחוב בלפור, אלא להישאר בבית המשפחה ברעננה מלשכת ראש המשלה נמסר כי בנט ורעייתו חפצים שילדיהם ימשיכו בחייהם ולימודיהם ברענננה. ראש הממשלה בנט צפוי אם כך ללון במעון במהלך השבוע ולארח בו פגישות ואירועים רשמיים. כדי להתאים את בית המשפחה ברעננה לדרישות האבטחה של שב"כ יידרשו תיקונים ושינויים בעלות מוערכת של 15 מיליון שקלים.
הסיכום על העברת המעון מידי נתניהו לידי בנט התרחש לפני כשלושה שבועות, לאחר שיו"ר האופוזיציה ספג ביקורת מצד מתנגדיו על המשך מגוריו וקיום פגישות במקום לאחר השבעת ממשלת בנט-לפיד. מחוץ לבית ראש הממשלה המשיכו ההפגנות הקוראות לנתניהו שלא להתבצר במעון ראש הממשלה ולעזוב לאלתר. בתוך כל אלו ראש הממשלה נפתלי בנט לא הביע התנגדות פומבית להמשך מגוריו של נתניהו במעון בבלפור בתקופה הקרובה. "סוכם כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום 10 ביולי 2021. עד אז, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ב-11 ביולי 2021 יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט", נכתב בהודעה מטעם לשכותיהם של השניים.

שעות אחרונות בבלפור. המחסומים סולקו והווילון השחור הוסט (צילום באדיבות קריים מיניסטר)
ממתינים ליציאת משפחת נתניהו מבלפור (צילום באדיבות קריים מיניסטר)

מול מעון ראש הממשלה בבלפור מפגינים הערב פעילי 'קריים מיניסטר' שנפרדים לדברים ממשפחת נתניהו. זה מספר ימים שפינוי משפחת נתניהו מתנהל תחת מעטה חשאיות וגם כעת, לא ידוע האם המשפחה עזבה את המעון. מ 'קריים מיניסטר' נמסר מתנועת קריים מיניסטר.  "אחרי 12 שנות שלטון מושחת, מסית ומסואב, מגיע לאזרחי ישראל לראות את הנאשם ובני משפחתו מפנים את המעון. כפי שנהוג בכל מדינה דמוקרטית, חילופי השלטון וההכרעה הדמוקרטית צריכים להיראות. נתניהו בורח כמו גנב בלילה, המשך ישיר של קמפיין הדה לגיטימציה הנבזי שלו נגד הממשלה החדשה ותוצאות הבחירות. ביבי, אתה אכן בליגה אחרת. ליגה של שפנים ונוכלים", נמסר מהתנועה.


חוגגים את יציאת נתניהו ממעון ראש הממשלה – אנחנו המהפכה (צילום באדיבות קריים מיניסטר)

2 Comments

  1. יוסף
    12 ביולי 2021 @ 7:08

    ברוך שפטרנו משקרן שנדבק לכסאו כאילו רשם אותו בטאבו.

  2. גל
    10 ביולי 2021 @ 23:59

    צלמו אותם היטב זה האספסוף שאחראי להפגנות נגד כל מה שטוב במדינה
    יצורים שכל כולם שטופים שנאה לכל מה שריח יהדות נוטף ממנו
    ונתניהו (וכמו רגב ורשימה ארוכה של שרים ממגוון מפלגות) מפריע להם בדרכם למדינת "כל פלשתיניה" וחלום הבעיתוים של "שתי מדינות" שמשמעותו עוד שטחים שימסרו על לא כלום וטילים על ת"א דרך קבע

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן