Skip to content

אישום: אנס צעירה ולא שעה לבכייה

על פי כתב האישום לא שעה הצעיר לתחינותיה של ידידתו וביצע בה מעשים מיניים כששהתה בביתו. בית המשפט שחררו ממעצר למעצר בית מלא עד תום הליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) כנגד אלמוג ברנד (22) צעיר תושב באר שבע בו הוא מוחשד כי אנס מכרה שהתנגדה למעשיו. על פי עובדות כתב האישום, ברנרד והמתלוננת, היו בקשר חברי, ונפגשו בביתו של הנאשם במהלך חודש יוני 2021.
עוד כולה מפרטי כתב האישום שהותרו בפרסום, כי במהלך שהותם בביתו, לאחר שהמתלוננת דחתה את הצעותיו וחיזוריו וביקשה ממנו שייקח אותה לביתה, בעל אותה ברנרד  שלא בהסכמתה החופשית, תוך כדי שהיא בוכה ומבקשת ממנו שיחדל. לאחר מכן, לקח ברנרד את המתלוננת לביתה. עוד נטען כי במהלך הנסיעה המתלוננת בכתה במשך כל הדרך. הפרקליטות ביקשה להאריך את התנאים המגבילים בהם שוהה הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אלמוג ברנד (צילום מדף הפייסבוק – על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הקורבן הגישה תלונה במשטרה, והוקם צוות חקירה מיוחד בראשות החוקר רס"ב אשר ממן מתחנת באר שבע. ברנד נעצר אתמול (רביעי)  והתביעה טענה בבית משפט השלום בבאר שבע כי יש בכוונתה להגיש נגדו היום את כתב האישום. למרות זאת בית המשפט שחרר אותו למעצר בית מלא, לאחר שסנגוריו, עו"ד ירום הלוי ועו"ד אור בן שאנן, טענו כי מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, וכי המעצר הוא משבר קשה עבורו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים בהם שוהה הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.  מקורביו של הצעיר יצאו במהלך היום בפוסטים להגנתו וטענו כי המתלוננת לא דייקה בעובדות, הם מאמינים בחפותו  וכי הם סומכים על בית המשפט שידע להוציא את הצדק לאור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן