Skip to content

יאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה בישראל, המחיר החל מ 120 אלף שח

יוניון מוטורס משיקה את היאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של החברה בסגמנט ה- B-SUV. גרסת ההשקה של הרכב החדשני של טויוטה מגיעה עם מערכת הנעה היברידית וחסכונית ותא מטען גמיש ומודולרי. המוטו של טויוטה ליאריס קרוס "קטן מבחוץ, גדול מבפנים".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, משיקה את היאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של טויוטה בסגמנט ה- B-SUV. היאריס קרוס מבוסס על היאריס החדשה של טויוטה אשר הוכתרה כמכונית השנה באירופה לשנת 2021, וגם קטפה את תואר המכונית הנמכרת ביותר באירופה, וכולל רבים מיתרונותיה. היאריס קרוס מגיע במגוון של 6 גרסאות שונות- 3 היברידיות ו-3 בנזין.

יאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה (צילום באדיבות היצרן)
יאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה (צילום באדיבות היצרן)

הנסיעה ביאריס קרוס מעניקה חוויה המשלבת סגנון צעיר ומתוחכם, הבולט במיוחד הודות למראהו השאפתני של הרכב, עם פרקטיות וחוסן של קרוסאובר אמיתי. על אף מידותיו הקומפקטיות, היאריס קרוס מציע את איכות הנהיגה המאפיינת SUV, בנוסף לתנוחת נהיגה נכונה לתפעול אופטימלי של הרכב וכושר תמרון גבוה, בייחוד במרחב העירוני. עם היכולות האורבניות והדינמיות של היאריס, לצד סגנון ואיכות נסיעה המאפיינים רכב פנאי.

טויוטה ציידה את הגרסאות ההיברידיות של היאריס קרוס עם מערכת הנעה חכמה ומתקדמת מהדור הרביעי שלה, הכוללת מנוע מחזור אטקינסון דור רביעי בנפח 1.5 ליטר, עם הספק משולב של 116 כ"ס, שהופיע לראשונה ביאריס האצ'בק אשתקד. ליאריס קרוס ההיברידית תצרוכת דלק נמוכה של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ ונצילות אנרגיה מעולה, המתבטאת בפליטת מזהמים נמוכה מאוד של כ-100 ג' CO2 לקילומטר.

המוטו של טויוטה ליאריס קרוס הוא "קטן מבחוץ, גדול מבפנים". לטויוטה היה חשוב שמידותיו הקומפקטיות של היאריס לא יפגעו בחלל הפנים ובשימושיות הרכב, לכן תכננה את המבנה שלו בקפידה ובאופן חכם, עם מידה רבה של פונקציונליות שתאפשר את מקסום החלל והמרווח הפנימי של המכונית.

היאריס קרוס מגיע עם עיצוב צעיר וחדשני במיוחד המייצג את תחושת השאפתנות של הרכב. הוא חזק ומתוחכם, מצויד בגחון גבוה, בעל תנוחת נהיגה מוגבהת עם מרווח גדול יותר מפני הכביש, גלגלי סגסוגת גדולים, כתפיים שריריות, ובגרסת ההשקה גם גג בצבע שחור ומסילות גג, ומידות קומפקטיות שהותאמו לרחובות הצפופים של העיר.

המוטו "קטן מבחוץ, גדול מבפנים".(צילום באדיבות היצרן)
המוטו "קטן מבחוץ, גדול מבפנים".(צילום באדיבות היצרן)

היאריס קרוס מבוסס על פלטפורמת GA-B, מהפלטפורמה המודולרית של הארכיטקטורה הגלובלית החדשה של טויוטה (TNGA), ומאפייניו של הרכב תואמים באופן מושלם את מאפייניו של SUV אמיתי, כפי שבאים לידי ביטוי בטויוטה ראב 4, רכב הפנאי הראשון בעולם אשר הגדיר את הסגמנט כבר ב-1994, וכיום גם הנמכר ביותר בסגמנט שלו בעולם ובישראל. הפלטפורמה של היאריס קרוס מעניקה לו את הקשיחות החיונית של מרכב גבוה, מרכז כובד נמוך ושלדה מאוזנת; מאפיינים הבאים לידי

מעבר למראה מחוספס וייחודי בנוף הישראלי, היאריס קרוס מציע רמת בטיחות בלתי מתפשרת, כפי שאופייני לדגמי טויוטה, וזוכה לציון הבטיחות הגבוה בקטגוריה. הרכב מגיע עם מגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 המתקדמות ביותר בשוק, בהן מערכת SWAY WARNING SYSTEM להתראה על עייפות הנהג, תזכורת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי בעת כיבוי הרכב, ו-2 כריות אויר בין המושבים הקדמיים.

גרסת ההשקה של היאריס קרוס כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, דיבורית Bluetooth  וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. זאת בנוסף לתאורת LED מלאה, חימום המושבים הקדמיים, ריפוד משולב דמוי עור נוח, נעים ויפהפה למראה וחישוקי "17. בגרסת הבנזין הגבוהה היאריס קרוס מגיע עם גג פנורמי, כניסה והתנעה חכמה, פנסי ערפל LED ותאורת אווירה.

יאריס קרוס, המחיר החל מ 120 אלף שח (צילום :באדיבות היצרן)
יאריס קרוס, המחיר החל מ 120 אלף שח (צילום :באדיבות היצרן)

 

 

 

1 Comment

  1. לאון אפרימוב
    9 בספטמבר 2021 @ 10:59

    הנני מעוניין בנסיעת מבחן על הדגם ההיברידי. אם אפשר בסניף שלכם בראשל"צ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן