Skip to content

חשד לאונס קבוצתי בקטינה בבית מלון באשדוד

נהג מונית נעצר בחשד כי ביצע אונס קבוצתי של קטינה במלוןבשנת 2015. החשוד נעצר לאחר תלונת הצעירה שהחליטה לחשוף את האונס ולהתלונן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום אילוסטרציה: FREEPIK לשימוש חופשי

צעירה התלוננה על כך שנאנסה על ידי מספר אנשים במלון באשדוד לפני כשש שנים. כך הותר לפרסם היום (שני). מפרטי פרסום האירוע עולה כי משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע אונס של קטינה משנת 2015, ע"י מספר חשודים במלון בעיר אשדוד וכי חשוד מרכזי נעצר הבוקר.
ראשיתה של חקירת המשטרה הסמויה החלה בתלונה שהתקבלה על ידי צעירה כבת 21, לאחר שהחליטה שלא לכבוש עוד את המעשה בלב,  להגיע אל תחנת המשטרה ושם גוללה באוזני החוקרים מקרה אונס שאירע בשנת 2015. מתלונתה של הצעירה עולה, כי כשהייתה נערה כבת 14, השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון אשדוד. במהלך הנסיעה על פי החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם לפי החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות. עוד עלה החשד, כי החשוד המרכזי הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם על פי החשד ביצעו בה את זממם. הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד המרכזי (36, אשדוד), בחשד לעבירות הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות חמורות נוספות. מהמשטרה נמסר כי חקירת המשטרה נמשכת לאיתור זהותם ומעצרם של החשודים הנוספים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן