Skip to content

להזמין ביובית במהירות ובזול עם המרכז לשירותי ביובית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתקלים בבעיה עם הביוב ומחפשים פתרון אמין ומקצועי? סביר להניח שאתם צריכים בלהזמין ביובית. מדובר בעניין פשוט אך מסיבות כאלה ואחרות, גם כזה שיכול להסתבך ולגרום לכם לבזבז הרבה כסף ולעתים גם לא לפתור את התקלה כפי שמתבקש, וזה כבר עניין שיכול לעלות בהרבה כאב ראש ובהוצאות מיותרות.

המרכז לשירותי ביובית השיק לאחרונה שירות ייעוץ במהלך רוב שעות היממה שמטרתו לספק לכל מי שנתקל בבעיות ביוב את הפתרון הטוב ביותר כך שניתן יהיה להתמודד עם כל תקלה בביוב במהירות ובמחירים סבירים.

מתי צריך להזמים ביובית

הביוב הוא מהתשתיות המורכבות והגדולות במדינת ישראל ואין מקום מיושב שבו אין מערכת ביוב. מדובר בתשתית חיונית שבלעדיה לא ניתן לקיים חיים מודרנים ועל החשיבות שלה אין עוררין.

לשמחת כולם זוהי מערכת אמינה מאוד שעובדת בלי הפסקה וכמעט בלי תקלות, אך כמו כל מערכת אחרת, תקלות ובעיות הן דבר טבעי וחשוב להבין כיצד ניתן להתמודד איתן באופן הטוב ביותר.

בדיוק לשם כך הומצאה ביובית. זהו רכב שנושא עליו מערכות שונות שנועדו לטפל במגוון רחב של תקלות.

רוב האנשים מזהים ביובית לפי הצינורות והמשאבות שמותקנים בה אך למען האמת מדובר במערכת הרבה יותר מורכבת שכוללת מיכל המשמש לשאיבת ביוב או הצפות, צינורות בלחץ מים גבוה שנועדו לשטוף צינורות ביוב ולפתוח סתימות ולצד כל אלה יש גם מערכות מתקדמות שמטרתן לצלם קווי ביוב, לפתוח סתימות מורכבות באמצעות רובוט מיוחד ואפילו ערכות תיקון וחידוש צינורות ביוב בלי הרס.

מגוון הפתרונות שביובית מתקדמת יכולה לספק רחב מאוד וכולל מענה לכל תקלת ביוב שיכולה להתרחש, החל מריח לא נעים, דרך פתיחת סתימות ועד לשאיבת ביוב ותיקון קווים.

ישנן מספר סוגי ביוביות כשמתוכן יש שני סוגים רלוונטים במיוחד. הראשון הוא רכב ביובית רגיל שמורכב ממשאית עם המערכות שהוזכרו ולצידה יש ביובית קטנה שמכילה את המערכות החיוניות ביותר כמו משאבות ומיכל איסוף ושהמטרה שלה היא הגעה למקומות עם גישה מוגבלת כמו רחובות צרים, חצרות בתים ואפילו מקומות נמוכים כמו חניונים.

צילום: 123rf

ההבדל בין ביובית לאינסטלטור שיכול לעלות לכם  (הרבה) כסף

עד כה העניין נשמע פשוט וכל מה שצריך לעשות כשיש בעיה עם הביוב היא להזמין ביובית של חברה מומלצת. אז מדוע אם כן אנשים רבים עושים טעויות כשאחת הנפוצות שחוזרת על עצמה בקרב רבים היא הזמנת אינסטלטור.

כנראה שהרגילו אותנו להזמין אינסטלטור בכל פעם שיש בעיה עם הצנרת אך כשזה מגיע לטיפול בביוב, הזמנת אינסטלטור יכולה לעלות לכם בכסף ובהרבה טרחה.

הסיבה היא שאינסטלטור עם כל הכוונות הטובות אינו ערוך לתת מענה מושלם לתקלות בצינורות ביוב מרכזיים ולכן במרבית הפעמים הוא ינסה לפתור את הבעיה במסגרת האמצעים שעומדים לרשותו אך לרוב הוא יזמין ביובית.

הזמן שבזבזתם בקריאה לאינסטלטור יכול לעלות לכם מאות שקלים ויש כאלה שגם יגזרו קופון על הזמנת הביובית, וזה לפני שדברנו על העובדה שבינתיים אתם ממשיכים לסבול עד לתיקון הבעיה.

ההמלצה שלנו אליכם היא להזמין ביובית בכל פעם שיש תקלה בקווים הראשיים כשבדרך כלל האיתות יגיע בכיוונים שונים כמו ריח לא נעים, ביוב שיוצא מהמכסים בחצר וכמובן אחת התקלות הגרועות שאפשר להעלות על הדעת והיא הצפת ביוב בקומות הראשונות של מבנה מחדרי האמבטיה והשירותים.

כמה עולה להזמין ביובית?

אחרי שהסברנו מדוע צריך להזמין ביובית באופן ישיר מיד כשמגלים בעיה, סביר להניח שהשאלה הראשונה שתעלה היא כמה זה עולה לנו?

התשובה אינה חד משמעית מפני שהיא תלויה בסוג התקלה אך גם בהתנהלות שלכם. מחיר ביובית יכול להתחיל בכמה מאות שקלים לפתיחת סתימה פשוטה אך הוא גם יכול לעבור את ה-1,000 שקלים במידה שמדובר בתקלה מורכבת שמצריכה הפעלת מצלמה ותיקון קווים ואפילו כשרק צריכים לשאוב ולפנות ביוב, מהסיבה שצריך לפנות אותו אל אתרי שפכים שגובים אגרה שמייקרת את המחיר הסופי.

למרות זאת העלות של ביובית תסתכם בממוצע בכמה מאות שקלים וזאת במידה שתזמינו אותה באופן ישיר תוך וויתור על האינסטלטור שיכול לייקר את המחיר הסופי של השירות בעשרות אחוזים ויותר.

איך מזמינים ביובית באופן הנכון?

עצם ההבנה שצריכים להזמין ביובית כבר תסייע לכם לעשות את זה במחיר הגיוני ולפתור את הבעיה מהר ככל שניתן.

יחד עם זאת חשוב להבין שגם לאופן שבו תזמינו ביובית יש משמעות על איכות הפתרון ועל המחיר.

הזמנת ביובית מחוץ לשעות הפעילות לדוגמה יכולה לעלות לכם הרבה יותר. בעוד שפתיחת סתימה רגילה יכולה לעלות 600 ש״ח בשעות הפעילות הרגילות, בסופי שבוע המחיר יכול לקפוץ כבר ל-1,500 ש״ח ואפילו יותר.

לכן צריך להבין את דחיפות הבעיה, לנהוג בהתאם ואם ראיתם שהמחיר מאוד גבוה ולא הגיוני וניתן להמתין לשעות הפעילות הרגילות, אז בהחלט מומלץ לעשות כן.

מעבר לזה חשוב להזמין קבלן ביוב אמין ומקצועי שערוך לספק לכם שירות. יש לכם רחוב צר ופקוק? חפשו ביובית קטנה ובכל אופן תמיד זכרו שעדיף לחכות כמה דקות ולעשות בירורים על החברה שאתם מזמינים ולא ליפול בפח, לשלם הרבה ולהסתפק בפתרונות חלקיים ולא מקצועיים.

נתקלתם בבעיית ביוב? התקשרו אל מוקד השירות של המרכז לשירותי ביובית בכתובת https://sos.org.il/ לקבלת ייעוץ חינמי והמלצות בנוגע לטיפול הכי מתאים ובלי לשלם מחירים גבוהים שלא לצורך.

* מוקד השירות של המרכז לשירותי ביובית פועל במרבית שעות היממה לרבות ימי שישי וכולל קבלן ביוב שעונה על שאלות המתקשרים ומסייע להתאים את הפתרונות הטובים ביותר עם הערכות מחיר ועלויות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן