Skip to content

האם כדאי לקנות אבן קיסר? כל התשובות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכישת שיש למטבח היא עניין מורכב שדורש מחשבה והתאמה שכן לא מדובר בפריט שרק צריך להיות יפה, אלא גם בכזה שצריך לשמש אתכם כמשטח עבודה בסביבה מאתגרת ושוחקת.

אחת האפשרויות הבולטות בהתקנת שיש היא אבן קיסר. המותג הישראלי שמשווק כבר עשרות שנים, מצליח להפתיע ולחדש בכל פעם עם דגמים חדשים ומשופרים שמשאירים אותו חזק בתודעה.

אך מה אתם באמת יודעים על אבן קיסר ואיך תדעו אם הוא מתאים למטבח שלכם? לפניכם המדריך שיעשה סדר ויסביר אם אבן קיסר מתאימה לכם ואיך תדעו לבחור את הדגם המתאים.

מה זה אבן קיסר?

אבן קיסר היא חברה ישראלית שמייצרת משטחים למטבחים. אף על פי שלרוב נוהגים לקרוא למשטחים שיש אבן קיסר, במציאות וכמו במרבית סוגי שיש למטבח, מדובר למעשה במוצר סינטתי דמוי שיש שמיוצר במפעל תחת תכנון ופיקוח קפדניים.

חשוב לציין שכמעט כל המשטחים שמשווקים כיום אינם עשויים משיש טבעי אלא מתרכובות כאלה ואחרות אך כל עוד מדובר במשטחים איכותיים, העניין לא צריך לפי דעתנו להוות שיקול בהחלטת הרכישה.

חברת אבן קיסר מייצרת עשרות דגמים של משטחי שיש למטבח בצבעים ועיצובים שונים שמתעדכנים מדי שנה כשמעבר למראה, ישנן שתי קבוצות מוצרים. הראשונה הם משטחי קוורץ המוכרים שמיוצרים על ידי החברה עשרות שנים ואילו הקבוצה השנייה הם משטחי גרניט פורצלן ששיווקם החל בשנים האחרונות.

אנשים רבים שמעוניינים לרכוש אבן קיסר מתמקדים בוויזואליות של הדגמים ופחות בסוג החומר ולדעתנו זאת טעות.

אין ספק שלנראות של השיש יש תפקיד מרכזי אך חשוב להתאים את סוג החומר של המשטח לצרכים שלכם, אחת כמה וכמה כשמוציאים סכומים כל כך גבוהים.

צילום: 123rf

אבן קיסר קוורץ לעומת פורצלן

משטחי קוורץ של אבן קיסר הם בסיס הפעילות של החברה. אלה משטחים שמיוצרים בישראל באמצעות חימום ודחיסה של קוורץ שמצוי בחול ים.

לחברת אבן קיסר יש אינספור משטחי קוורץ מדגמים שונים ובאופן כללי מדובר במשטח איכותי למדי שמתאים לשימוש במטבח.

מעבר לכך משטחי הקוורץ זוכים כל הזמן לשיפורים שהופכים אותם לעמידים וקשיחים יותר.

משטחי אבן קיסר פורצלן מהעבר השני נכנסו רק בשנים האחרונות לאור הביקוש הגובר למשטחי גרניט פורצלן למטבח.

גרניט פורצלן הוא חומר שמתיימר להיות טוב ועמיד יותר ממשטחי קוורץ מוכרים במספר היבטים:

  1. עמידות לחום – בעוד שבמרבית משטחי הקוורץ יש צורך בבידוד בין גופים חמים כמו סירים שירדו מהכיריים לבין השיש, משטחי גרניט פורצלן מגלים עמידות גבוהה יותר ובחלקם ניתן להניח חפצים חמים ישירות על המשטח.
  2. ניקיון – משטחי גרניט פורצלן עמידים יותר בפני לכלוך וכתמים הודות לכך שהם אטומים יותר ביחס למשטחי קוורץ. כמו כן הניקוי של הפורצלן פשוט יותר ויכול להיעשות במרבית חומרי הניקוי.
  3. חיתוך על המשטח – ישנם סוגי פורצלן שמאפשרים חיתוך של מזון באופן ישיר על המשטח בלי חשש לשריטות או שחיקה.

התכונות האלה הופכות את משטחי הפורצלן של אבן קיסר לעמידים ויש שיאמרו טובים יותר ממשטחי הקוורץ.

חשוב לציין שלטעמנו שני המשטחים איכותיים ומתאימים למטבחים אך כשאתם רוכשים משטח פורצלן יקר יותר, כדאי שתדעו מה אתם מקבלים ולמה הוא מסוגל. כמו כן צריך להבין את ההפרשים במחירים כדי לדעת אם התוספת הזאת אפשרית והכרחית בהתאם לצרכים שלכם ולאופן העבודה במטבח.

מחיר אבן קיסר

לאור המגוון העצום של דגמים וסוגים, משטחי אבן קיסר מתאפיינים בטווחי מחירים מאוד רחבים שיכולים לקלוע לכל תקציב.

לפי דעתנו זהו יתרון משמעותי אך בכל אופן חשוב להבין שקיימים הבדלים בין דגמים שונים ועל כן חשוב להכיר את ההבדלים (קוורץ מול פורצלן) כדי לבצע שיקלול חכם.

מאחר שהזמנת אבן קיסר נעשית על בסיס קטלוג דגמים, מומלץ להשוות מחירים של מספר משווקים מורשים שהרי בסופו של דבר מדובר באותו משטח בדיוק.

חשוב לציין שמשטחי אבן קיסר נהנים מאחריות לתקופות ארוכות במיוחד כל עוד ההתקנה בוצעה על ידי משווק מורשה. באותה הזדמנות נדגיש את החשיבות של אחריות כפולה, ובנוסף לזאת שמתקבלת מאבן קיסר חשוב לקבל אחריות מהמתקין על כל תהליך ההתקנה.

האם אבן קיסר מתאימה למטבח שלכם?

התשובה במילה אחת היא כן מכיוון שהחברה משווקת עשרות דגמים שונים שעונים על שלושה קריטריונים חשובים:

  1. מראה

ריבוי הדגמים מאפשר לכם למצוא את הדגם האהוב. לא משנה אם אתם מחפשים שיש שחור, לבן, חלק או עם גידים, לאבן קיסר יש מה להציע – והרבה.

  1. מחיר

מאחר שישנם שני סוגי משטחים (קוורץ ופורצלן) ועשרות תתי דגמים שמתאפינים במחירים שונים, הטווח של העלויות מאוד רחב ויכול לקלוע לכל תקציב.

  1. איכויות

המשטחים מאוד איכותיים ונחשבים לכאלה שמתאימים לשימוש במטבחים מכל הסוגים. יחד עם זאת יש שוני בין משטחי אבן קיסר פורצלן וקוורץ ועל כן חשוב להבין מאיזה חומר המשטח שלכם מורכב.

בשורה התחתונה חברת אבן קיסר מביאה אולי את קטלוג הדגמים הרחב ביותר שאפשר לבקש וחשוב מכך, הקטלוג כולל שני סוגי משטחים שונים בתכלית.

בעוד שכל המשטחים איכותיים ומתאימים למטבחים, ישנם משטחי פרימיום שיהיו איכותיים יותר ויתאימו למי שיש את התקציב הדרוש ושמעוניין ליהנות מיתרונות נוספים שנובעים מהעמידות של משטחי הפורצלן.

כל היתרונות האלה מביאים אותנו למסקנה שבחירה בדגם הנכון לפי שלושת הנקודות האחרונות יכול לעזור לכם להוציא את המקסימום מן המשטח ולשלב בין נוחות, נראות ומחיר וזה אולי אחד היתרונות הכי גדולים של אבן קיסר שהופך אותו לכל כך מתאים למטבח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן