Skip to content

צו זמני לעיכוב הליכי הוצאה לפועל של חברת דלק נדל"ן

הצו ניתן במסגרת בקשת החברה, בבעלות יצחק תשובה, לעיכוב ההליכים נגדה וחרף הביקורת של השופטת ורדה אלשיך על המהלך: "החברה מבקשת לאחוז את המקל משתי קצותיו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הצו ניתן במסגרת בקשת החברה, בבעלות יצחק תשובה, לעיכוב ההליכים נגדה וחרף הביקורת של השופטת ורדה אלשיך על המהלך: "החברה מבקשת לאחוז את המקל משתי קצותיו"

מאת אבירם זינו

תשובה (צילום: ויקימדיה)
השופטת ביקשה להימנע ממצב דברים בלתי הפיך. תשובה (צילום: ויקימדיה)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו זמני לעיכוב הליכי הוצאה לפועל של חברת דלק נדל"ן, שבבעלותו של יצחק תשובה. הצו ניתן במסגרת בקשת החברה לעיכוב ההליכים נגדה וחרף הביקורת של השופטת ורדה אלשיך על המהלך: "החברה מבקשת לאחוז את המקל משתי קצותיו."

סגנית הנשיאה של בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופטת ורדה אלשיך, כתבה בהחלטתה: "על פניו, הכניסה המבקשת עצמה מראש למצב דברים בעייתי. מחד גיסא, הרי שלמרות שהיא חדלת פירעון, אין היא עותרת לצו הקפאת הליכים וזאת משיקוליה שלה, ומאידך גיסא, אין ביכולתה לפרוע חובות וזאת לאחר שבית המשפט העליון לא שעה לבקשתה לעכב את התשלום. עולה השאלה, אם כן, אם אין  החברה מבקשת לאחוז את המקל משתי קצותיו."

ההחלטה התקבלה למרות הביקורת, כי השופטת ביקשה להימנע ממצב דברים בלתי הפיך, בטרם תתקבל החלטה בתיק עצמו. השופטת הורתה על הפקדת ערבות של מאה אלף שקלים על ידי אחד מבעלי השליטה של החברה לצורך קיום הצו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן