Skip to content

הותר לפרסום: כתבי אישום נגד ארבעה תושבי שפרעם החשודים בעבירות סחר בנשק

זאת בעקבות חקירה משותפת של השב"כ ומשטרת המחוז הצפוני; החקירה העלתה כי כלי הנשק נקנו מתושב השטחים והחשודים סחרו בהם בארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר כחודש של חקירה משותפת על ידי משטרת המחוז הצפוני ושירות הביטחון הכללי, הוגשו כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים כנגד ארבעה נאשמים בעבירות של נשק וסחר בכלי נשק. כתבי האישום הוגשו באמצעות פרקליטות מחוז חיפה, וכתב אישום נוסף – גם הוא בעבירות נשק כנגד תושב שכם – הוגש באמצעות התביעה הצבאית.

החקירה, שהחלה כסמויה, העלתה כי ארבעת הנאשמים תושבי שפרעם (39,28,28,27), חשודים במעורבות בעבירות בנשק במטרה לקדם פעילות של ארגון טרור, או לבצע מעשה טרור. מהחקירה עלה גם כי החשודים מעורבים בעבירות נשק, לרבות רכישה והחזקת אמצעי לחימה, סחר באמצעי לחימה וירי מנשק חם. עוד עלה מהחקירה כי כלי הנשק נקנו מתושב השטחים, 32, שגר בכפר קליל ליד שכם, וכי הנאשמים סחרו בכלי הנשק בארץ.

כלי הנשק שימשו לקידום פעולת טרור. צילום: דוברות המשטרה

הנאשמים נעצרו בהתאם להתפתחויות בחקירה כאשר הראשון מביניהם, תושב שפרעם (28), נעצר כבר ב-6.12.2021. במסגרת החקירה שניים מהנאשמים (תושבי שפרעם) הסגירו שני רובי סער מסוג M-16 ואקדח מסוג זיגזאור. בסיום עבודתם של חוקרי השב"כ ומשטרת ישראל נאספו די ראיות שהובילו להגשת כתב אישום נגד כל הנאשמים בעבירות שונות בכלי נשק באמצעות פרקליטות מחוז חיפה והתביעה הצבאית.

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי נלחמים יחד כנגד כל פעילות, העשויה לסכן את ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה בכל האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותם על מנת לטפל בתופעות הקשורות באידיאולוגיות איסלאמיות קיצוניות לצד שימוש באמל"ח בלתי חוקי, וכן לסכל מבעוד מועד כוונות לפגיעה בביטחון מדינת ישראל על רקע זה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן