Skip to content

כתב אישום בגין רצח רשא סיתאווי ממרר הוגש כנגד נידאל דגאר מראמה

מכתב האישום עולה כי הנאשם ברצח תכנן את הרצח מבעוד מועד, רצח בירי את האישה שהסתתרה מאחורי בתה הקטינה וירה עוד שתי יריות לווידוא הריגה. הנאשם ברצח נלכד במועד מאוחר יותר כשניסה לאסוף את האופנוע אתו הגיע לביצוע הרצח ולסלקו ממקום המחבוא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות,  שיבוש מהלכי משפט , התעללות בקטין , ונהיגה ללא רישיון ובזמן פסילה. הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת כנגד החשוד ברצח רשא סיתאווי, בעלת מכון יופי ואם לשלושה ילדים שהייתה גרושה, מהיישוב מרר. סיתאווי, נורתה לפני כחודשיים – ביום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, בעודה מסייעת לבתה בת ה-10 בשיעורי הבית. צוות מד"א מצא אותה מחוסרת הכרה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום.
המשטרה הוזעקה לזירה על ידי השכנים, ששמעו קולות ירי. חובש רפואת חירום במד"א ח'אלד זועבי, סיפר כי צוות מד"א נכנס לדירה יחד עם כוחות המשטרה. "האישה שכבה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה", תיאר. "ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

רשא סיתאווי ז"ל (צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף27א לחוק זכויות יוצרים)
זירת הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

מכתב האישום עולה כי ביום חמישי 25.11.2021 הגיע נידאל דגאר בן 32 מראמה, לביתה של סיתאווי במרר כשהוא רכוב על קטנוע אותו רכש יום קודם. הוא עצר בסמוך לבית המנוחה, טיפס אליה במדרגות הדירה ונכנס לתוכה כשבידו אקדח. סיתוואי הסתתרה מאחורי בתה בת ה-10 ביודעה כי הרוצח לא יפגע בה, אך הרוצח לא נענה לתחנוני האם ולמרות זעקות הילדה, רצח את המנוחה בשלוש יריות אקדח. ירייה אחת ירה בראשה ולאחר מכן התקרב וירה בה שני כדורים נוספים לוודא הריגתה. לאחר הרצח עלה נידאל על קטנוע אותו רכש לצרכי ביצוע הרצח ונמלט מהמקום. בדרכו הוא עבר בסמוך לבית ספר מקיף במראר, שם התנגש באוטובוס הסעות של תלמידים, והמשיך במנוסה עד לשטח פתוח בפאתי מג'אר בו הסתיר את האופנוע ובהמשך העלים את הקסדה, המעיל ואקדח ששמשו אותו ברצח. כשבוע אחרי כן, ביום חמישי ה- 2.12.2021 חזר המואשם ברצח אל מקום המסתור על מנת להעביר משם את האופנוע. בדרכו הוא נחסם בידיי ניידת משטרה, נטש את האופנוע וניסה להימלט רגלית אך נלכד. אם נידאל יורשע ברצח בנסיבות מחמירות, הוא צפוי למאסר עולם ללא אפשרות הקלה בדין.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן