Skip to content

חשד: שני קטינים סחטו מינית וכספית קטינה בת 14

על פי החשד השתתפה הקטינה בקבוצת רשת סגורה ובה התחרו המשתתפים "למי יש גוף יפה". במסגרת הקבוצה שתפו חברי הקבוצה סרטוני עירום אינטימיים של עצמם. המשטרה מוסרת כי שני הקטינים שקבלו את סרטון הקטינה סחטו ממנה 20 אלף ₪ במזומן ותכשיטים, ולאחר מכן הפיצו את הסרטון ברשתות החברתיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני קטינים בני 16 תושבי צפון הארץ נעצרו אתמול (רביעי) לחקירה בידי משטרת ישראל בחשד לסחיטה מינית של קטינה בת 14. לפי המשטרה הקטינה הייתה חברה בת אפליקציה סגורה של בני נוער בה השתתפה ביחד עם חברי הקבוצה, בתחרות ביניהם שנקראה "למי הגוף היפה". במהלך התחרות שיתפו הקטינים ביניהם מרצונם החופשי, סרטוני עירום אינטימיים אישיים וחודרניים.

אזיקים בידיים (אילוסטרציה)
אזיקים בידיים (אילוסטרציה ע"פ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

החקירה החלה לאחר שהתקבל דיווח במוקד 105 אודות סחיטה מינית של הקטינה. במהלך חקירה סמויה עלה כי סרטון שצילמה ושיתפה הקטינה, הגיע לידי שני קטינים שהחלו לסחוט אותה באיומים לשלם להם סכומי כסף גדולים או שהסרטון יופץ בקרב ילדי בית הספר. הקורבן שנאלצה לשתף פעולה עם הסוחטים, שילמה לשני הקטינים 20 אלף ₪ במזומן ומסרה להם תכשיטים במספר מועדים שונים. אולם, הסוחטים המשיכו לאיים בניסיון לסחוט כספים נוספים ומשלא קיבלו את מבוקשם, הפיצו את הסרטון. לאחר חקירה אותרו שני החשודים מאזור הצפון ועם המעבר לחקירה גלויה נעצרו השניים בחשד לקבלת דבר במרמה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה, שימוש בגופו ש קטין לפרסום תועבה ובו דמות קטין, סחיטה באיומים והטרדה מינית. במסגרת דיון הארכת מעצר שנערך אתמול בבימ"ש השלום בראשל"צ, הוארך מעצרו של חשוד אחד עד לתאריך 30.1  והחשוד השני עד ל-28.1 .

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן