Skip to content

מחריד: שילח כלבים בדורבנים והם נפצעו קשות לאחר מכך פשט את עור הדורבנים בעודם חיים

כתב אישום חמור על מעשים נוראיים בכלביו ובדורבנים אותם צד צעיר בטייבה, נחשף היום בבית משפט השלום בכפר סבא. "הנאשם נהג לצוד חיות שונות באמצעות שיסוי כלבים, אשר אומנו על ידו במיוחד למטרה זו, ולא אחת נפגעו בעצמם באופן חמור במהלך הציד. כמו כן עינה את בעלי החיים הניצודים בעודם פצועים והתאכזר אליהם, תוך שגרם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום מזעזע בגין התעללות בבעלי חיים וציד חיה מוגנת הוגש היום (חמישי) כנגד תושב טייבה על ידי פרקליטות מחוז מרכז בבית משפט השלום בכפר סבא כתב האישום הוגש בגין  ריבוי עבירות של ציד חיית בר מוגנת ללא רישיון והתעללות בבעל חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה. מכתב האישום עולה כי סאנד בן שהאר מדינה (25) נהג לצאת לצייד דורבנים, חי המוגנת על פי חוק, ולשלח בהן את הכלבים שנותרו לא פעם עם קוצי הדורבן תקועים בראשם, בפיהם, בין שיניהם, בעיניהם ובגופם. "הנאשם נהג לצוד חיות שונות באמצעות שיסוי כלבים, אשר אומנו על ידו במיוחד למטרה זו, ולא אחת נפגעו בעצמם באופן חמור במהלך הציד. כמו כן עינה את בעלי החיים הניצודים בעודם פצועים והתאכזר אליהם, תוך שגרם להם לכאב ולסבל רב", נכתב בכתב האישום.  מעשיו של הצייד בעל היצר הסדיסטי נחשפו לאחר שנתפשו ברשותו סרטונים בהם צולמו מעשיו.

צילום ארכיון: משטרת ישראל

כך למשל הוא נהג לצוד דורבנים וקיפודים באמצעות שיסוי הכלבים אשר נפגעו מקוצי הדורבנים שננעצו במקומות שונים בפניהם, בפיהם ובגופם, באופן שגרם להם לפציעות מדממות ולסבל רב. לא די בכך אלא שלאחר הציד התעלל מדינה בדורבנים ובקיפודים שלעיתים נותרו בחיים, כשהם פצועים. כך במקרה אחד תלה אותם על עץ, ובמקרים אחרים כלא דורבן פצוע בכלוב, פשט את עורם ועוד. במקרים נוספים שיסה כלבים בארנבים כך שנעצו בהם את שיניהם והרגו אותם בצורה אכזרית ותוך גרימת כאב רב לארנבים. במקרה אחר חתך לאחד מהכלבים את אוזניו.
"המשיב פעל בצורה אכזרית, חסרת רסן, לאורך זמן ממושך, תוך שגרם לסבל רב הן לדורבנים אותם צד שלא כדין והן לכלבים אותם שיסה בדורבנים אשר נפצעו ממעשיו. הסרטונים הרבים ומשך התקופה בה בוצעו המעשים מלמדים על מסוכנותו הרבה של המשיב שפעל בחלק מהמקרים יחד עם אחרים נוספים. המשיב פעל מתוך תכנון, בקור רוח ובנחישות וגילה אכזריות ואטימות לב כלפי חיה חסרת ישע, שנמצאה באחריותו". פרקליטות המדינה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

לקריאת כתב האישום לחצו כאן
כתב אישום התעללות בבעח

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן