Skip to content

רימון רסס התפוצץ בחצר ביתו של ראש מועצה לשעבר ביאנוח-ג'ת

אלמוני הגיע לפנות בוקר אל מול ביתו של עורך הדין סלים שמא, גלגל רימון רסס ונמלט. מי השליך את הרימון ומדוע, לכך עדיין אין למשטרה ולעורך דין תשובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רימון יד הושלך לפני שלושה ימים לחצר ביתו של עו"ד, ראש מועצה לשעבר במועצה המקומית יאנוח-ג'ת שבגליל המערבי. הרימון התפוצץ וגרם נזקים לקיר חניית רכבים, איש לא נפגע.  המשטרה חוקרת את הסיבות לאירוע ונסיבותיו. איש לא נעצר עד כה. בסרטון האבטחה שהגיע לידי מגפון נראה אלמוני חבוש ברדס כשכובע הברדס מכסה את פניו, מגיע בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר יום שני אל חצר ביתו של עורך הדין, סלים שמא (65) שגר בישוב, מגלגל רימון רסס אל החצר ונמלט. הרימון התפוצץ תוך 4 שניות, זמן שאפשר לצעיר להימלט לסמטה סמוכה. עובדה מעניינת העולה מסרטון האבטחה היא כי האלמוני הגיע עם רימון הרסס כשנצרתו שלופה והוא לופת את הרימון על מנופו בתוך כיסו.

האלמוני מגיע (צילום ממצלמת האבטחה)
מגלגל את הרימון לחצר בית שמא (צילום ממצלמת האבטחה)
רגע הפיצוץ (צילום ממצלמת האבטחה)


רגעי השלכת הרימון סרטון מצלמת האבטחה

כל שנותר לו הוא להוציא את הרימון מכיס הברדס ולגלגל אותו אל חצר בית העורך דין. "אין לי מושג מי עומד מאחורי זה ואין לי איומים על חיי", אמר  שמא למגפון. מקורבים לראש המועצה לשעבר טענו בפני מגפון, כי ייתכן והשלכת הרימון באה כאות אזהרה לשמא, לבל יעז להתמודד לראשות המועצה בשנה הבאה. "אין לי שום כוונה להתמודד שוב לראשות המועצה", אומר שמא ומוסיף: "כן, גם אלי באו אנשים ואמרו לי שייתכן וזו הסיבה, אלא שהבחירות רחוקות ועד כה לא הבעתי עניין להתמודד שוב ולא אמרתי זאת לאיש. אם כך, מי השליך את רימון הרסס ומדוע, סימני השאלה הללו עומדים בפני חוקרי תחנת משטרת מעונה שאמונים על האזור הזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן