Skip to content

טרוריסטים חדרו לכפר זיתא – מכוניות נופצו וחומר בעירה הושלך למסגד

תיעוד: שבעה פורעי חוק חודרים לכפר, מנתצים מכוניות באלות ואבנים, מנסים להבעיר מסגד ומרססים כתובת שנאה: יהודים לא שותקים שאנחנו נרצחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסגד הוצת הלילה (חמישי), רכבים נותצו וכתובת שטנה רוססה בכפר זיתא המצוי בנפת טול כארם בסמוך לגבול ישראל בגדה המערבית. על פי הדיווחים הגיעו קבוצת מתנחלים פורעי חוק, אל תוך הכפר יידו אבנים וניפצו שמשות מכוניות והשליכו חומר בעירה אל המסגד שבכפר כשהם מצליחים להצית את מרבד המסגד. 6 כלי רכב נפגעו וכתובת שטנה "יהודים לא שותקים שאנחנו נרצחים", רוססה על אחד מקירות הבתים. מסרטון מצלמת האבטחה ניתן לראות כי הטרוריסטים השתמשו באלות כדי לנפץ את שמשות הרכבים, יידו אבנים ברכבים ובבתים סמוכים ללא חשש שמישהו יעצור אותם. בנוסף לכך חדרו טרוריסטים  אל הכפר אל בירה הצמוד לרמאללה ונתצו שמשות חמישה רכבים נוספים.
מארגון זכויות האדם 'יש דין' מסרו למגפון כי "בלילות האחרונים הגיעו לידיהם דיווחים על זריקות אבנים על רכבים פלסטינים במספר צמתים ברחבי הגדה: צומת יצהר, גבעת אסף, צומת בית אל.

צילום: מועצת כפר זיתא


תיעוד מלא של הטרוריסטים פועלים באין מפריע (צילום ממצלמות האבטחה באדיבות מועצת הכפר זיתא)

מרבד המסגד שהוצת (צילום: מועצת הכפר זיתא)
רגע השלכת חומר הבעירה למסגד (צילום מסרטון האבטחה)

ממשטרת ישראל נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על חשד לניסיון הצתת מסגד בכפר זיתא ג'מעאין שבשומרון. כמו כן על קיר רוססו כתובות בעברית בנוסח "יהודים לא שותקים שאנחנו נרצחים." וכי כוחות משטרה וצבא נערכים לכניסה למקום לצורך איסוף ממצאים".
מיש דין נמסר בתגובה:" פרעות המתנחלים בימים האחרונים מאפיינות את משטר האפרטהייד הישראלי בגדה. המתנחלים מרגישים מוגנים ופורעים בפלסטינים ורכושם. את המציאות האלימה הזאת מתבצעת מתחת לאפם של גורמי אכיפת החוק הישראליים המאפשרים את פעולות הנקם והאלימות המתרחשת בשגרה, ואף מעודדים אותן."

1 Comment

  1. גכ
    24 במרץ 2022 @ 15:47

    לא הבנתי מה זה חזרו? הטרוריסטים גרים בכפר זיתא!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן