Skip to content

בית המשפט דחה את תביעת לשון הרע של מיקי זוהר

שופטת בית המשפט פסקה כי "הפרסום כמשמעותו בעיניי האדם הסביר בהקשר הקונקרטי של הפרסום אינו מהווה לשון הרע אלא ביטוי מטאפורי". חבר הכנסת חויב בהוצאות משפט ושוקל לערער
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בפתח תקווה דחה היום (חמישי) את תביעת לשון הרע שהגיש ח"כ מיקי (מכלוף) זוהר (ליכוד) כנגד עמותת חוזה חדש (קריים מיניסטר) בגין דברים שהגיבה לתקשורת לפיהם חבר הכנסת הוא "חייל בכיר בארגון הפשע של נתניהו שלא מפסיק להסית ולשקר". בית המשפט חייב את חבר הכנסת זהר לשלם לנתבעת 15 אלף שקלים הוצאות משפט. זוהר מצידו הגיב לפסק הדין בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי  זו "החלטה רעה ושגויה מאוד של ביהמ״ש. ברור שהחלטה שכזו גם נותנת לאחרים הכשר ולגיטימציה לומר דברים דומים כנגד שופטים או יועמ״שים למיניה", וכי הוא שוקל להגיש ערעור על פסק הדין.

מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)

עמותת חוזה חדש הגיבה בחשבון הפייסבוק שלה, שם נכתב: "אמרנו מאה פעם לכל מי שרצה לשמוע: אל תתעסקו איתנו. מצטער מיקי. לא הקשבת. תמו  ימי הרכנת הראש המבוהלת והמנומסת. לא פראיירים של אף אחד.  משיבים למושחתים בשפה היחידה המובנת להם, למיקי וכל השאר". שופטת בית המשפט ניצה מימון שעשוע  פסקה  בפסק הדין כי "הפרסום כמשמעותו בעיניי האדם הסביר בהקשר הקונקרטי של הפרסום אינו מהווה לשון הרע אלא ביטוי מטאפורי מתחום הפולמוס הפוליטי", השופטת הוסיפה כי בית המשפט "מוקיע התנהלות ושיח מתלהם ומלבה עוינות, ואולם בכך אין כדי לבסס תביעת לשון הרע כנדרש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן