Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא)

נסטלה: בצק מצונן של בונז'ור-אסם שני המוצרים החדשים של החברה מהווים כניסה לקטגוריה חדשה – בצק מצונן. כלומר, בצק מוכן, שנמכר מקורר ולא קפוא, המיועד לשימוש מיידי. כמתבקש, החברה משיקה שני מוצרים שפונים לקהל גדול של צרכנים – בצק עלים מחדש, ובצק פיצה מאידך. בצק העלים הוא המוצלח מבין השניים – הוא אינו גדול (הספיק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: בצק מצונן של בונז'ור-אסם

שני המוצרים החדשים של החברה מהווים כניסה לקטגוריה חדשה – בצק מצונן. כלומר, בצק מוכן, שנמכר מקורר ולא קפוא, המיועד לשימוש מיידי. כמתבקש, החברה משיקה שני מוצרים שפונים לקהל גדול של צרכנים – בצק עלים מחדש, ובצק פיצה מאידך. בצק העלים הוא המוצלח מבין השניים – הוא אינו גדול (הספיק להכנה של רולדה אחת) אך עשוי טוב ומספק את החוויה שאנו מחפשים, גם מבחינת קלות ההכנה וגם מבחינת הטעם. בצק הפיצה, לעומת זאת, אכזב אותנו. קל להשתמש בו, אמנם, אבל התעשייתיות שלו מורגשת בטעם. הכמות שלו הספיקה לפיצה בינונית, כזו המספיקה לשני אנשים (או שלושה-ארבעה ילדים).

עד 19.9 שקלים ל-460 גרם בצק פיצה או 230 גרם בצק עלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

ריגלי מרס: Orbit Refreshers Tropical

המסטיקים החדשים של החברה הם חלק מסדרת מסטיקים הקרויה בלעז "אורביט ריפרשרס", אשר הושקה לראשונה בתחילת 2021. למסטיקים בסדרה הזו יש מרקם רך יחסית, והם מבטיחים לשמור על הטעם לזמן ממושך. ההשקה הזו היא של מסטיקים חדשים בטעם טרופי. הטעם שלהם, שמחנו לגלות, הוא גרסה מוצלחת למונח לעוס, שלרוב מתקשר לפירות אקזוטיים (כן, אנחנו מודעים למשחק המילים). המרקם אכן רך, כמובטח, והטעם נשמר לזמן ארוך יחסית.

12.9 שקלים ל-30 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מרס ישראל

 

משק ויילר: טופו חומוס בתוספת עגבניות או פסטו

אחרי ההשקה המוצלחת של "טופו" עשוי מחומוס, משיקה החברה את אותו המוצר בשני טעמים שונים – האחד עם תוספת של עגבניות והשני עם תוספת של פסטו. הצורה של המוצר השתנתה והפכה לעגולה ומוארכת, המזכירה צורה של נקניק, בעוד שחומר הגלם הבסיסי נשמר – גרגרי חומוס ומים. אהבנו את המוצר כאשר פגשנו אותו לראשונה, ואת הגרסה החדשה שלו אנו אוהבים עוד יותר. יש כמות מספיק גדולה של התוספות, כך שהן משפיעות גם על הצבע וגם על הטעם; והמרקם ממשיך להיות נוח לשימוש. אנחנו חתכנו לרצועות, אפינו בתנור, וקיבלנו נשנוש שכיף לאכול חם או קר.

עד 15.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

 

צילום: משק ויילר.

 

טבעול: סדרת BOWL

החברה משיקה תת-מותג חדש, הנקרא "טבעול Gourmet" (מה הסיבה לשילוב השפות?). במסגרת השקה זו, משיקה החברה סדרה חדשה של מוצרים, המבקשים לתת מענה ביתי לאחד הטרנדים הקולינריים של השנים האחרונות – ארוחות שלמות המוגשות בקערה. הסדרה, שכל מוצריה קפואים, כוללת BOWL ירוקים וגריסים – גריסי פנינה, תרמילי אפונה מתוקה, אפונה וזוקיני בתיבול של שמן זית, פלפל, צ'ילי וגרידת תפוז; BOWL קינואה וירקות קלויים – קינואה שחורה, אדומה ולבנה, גרגירי חומוס, חציל קלוי, פלפל אדום קלוי, פלפל צהוב קלוי ועגבניות קלויות בתיבול של שמן זית, פטרוזיליה ושום; ו-BOWL דגנים וירקות צבעוניים – אורז מלא חום, שחור ואדום, גריסי פנינה, כוסמין, גזר, אפונה, תירס וזוקיני בתיבול של שמן זית ובצל. השילובים יצירתיים והם מספקים מגוון שכיף לראות וכיף לאכול. הבעיה שלנו היא עם התיבול – הטעמים של שלושת המוצרים אמנם נבדלים זה מזה, אבל לכולם יש טעם קצת אנמי, מהסוג שמחייב תיבול נוסף.

עד 34.9 שלקים ל-450 גרם. להשיג בנקודות המכירה

צילום: סטודיו מרחב

 

כדאי לדעת

 

מונדיאל 2022 (שיתרחש בנובמבר) הניעה את חברת הכרם להשיק כבר עכשיו מארז מיוחד של בירת באדוויזר, שעליה מככב שחקן הכדורגל הידוע מסי, שהוא גם הפרזנטור של הבירה. המארז כולל חמישה בקבוקי בירה וכוס ממותגת, והוא משווק במהדורה מוגבלת, כמובן.

עד 40 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: הכרם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן