Skip to content

קבוצת טדי שגיא זכתה במכרז להקמת מלון מכולות באילת

הקבוצה תשקיע כ-100 מיליון שקל בהקמת המלון, שיוקם בשטח שדה התעופה המפונה; המחירים: 300 שקלים ללילה בעונות מתונות ו-500 שקלים ללילה בימי שיא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת טדי שגיא זכתה במכרז של עיריית אילת להקמה וניהול של מלון מכולות, אשר יכלול 600 חדרים. המלון יוקם בפארק הטרמינל, שנבנה בשטח שדה התעופה המפונה בעיר.

המלון שייקרא "מלון הטרמינל" ייבנה וינוהל על ידי חברה הנמצאת בבעלות הקבוצה בשיתוף עם שלוש יזמיות אילתיות שחברו אליה. עלות ההשקעה: כ-100 מיליון שקל. קבוצת שגיא צפויה לבצע בהמשך השקעות נוספות באילת.

הכניסה למלון המכולות "מלון טרמינל". הדמיה: טוטם

"מלון הטרמינל" ייבנה בשטח של כ-14 דונם בפארק הטרמינל, ויציע חוויית אירוח בסגנון התיירות האלטרנטיבית, המחברת בין הקהילה המקומית לקהילה הגלובלית. המלון יוקם בקונספט הקהילתיות והשיתופיות, ויציע לתיירים מבית ומחוץ מחירים נגישים וברי השגה – 300 שקל ללילה באמצע השבוע ובעונות עם תנועת תיירים מתונה, 400 שקל ללילה בתקופות ביניים ו-500 שקל ללילה בימי שיא התיירות.

המלון יציע תוכן איכותי, מגוון ועדכני בתחום המלונאות ברת ההשגה והמודולרית, גם באמצעות מתקניו: מרחב התכנסות וחללים משותפים, מכבסה, חנות נוחות, גג משותף וחווייתי, מועדון גולשים, גלריית אומנות, מתחמי רביצה ועוד. המלון יוקם בצמוד למתחם האטרקציות בפארק הטרמינל, והוא עתיד להיפתח בעוד כשנה וחצי.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת. "הפוטנציאל בעיר לא נעלם מעיני היזמים המקומיים והבינלאומיים הגדולים ביותר, שנותנים את אמונם בעיר אילת ומפתחים אותה". צילום: עיריית אילת

"זכייתה של קבוצת טדי שגיא במכרז משקפת את האטרקטיביות שבהשקעה בעיר אילת", אומר ראש עיריית אילת אלי לנקרי. "הפוטנציאל בעיר לא נעלם מעיני היזמים המקומיים והבינלאומיים הגדולים ביותר, שנותנים את אמונם בעיר אילת ומפתחים אותה. אילת היא עיר הנופש הנצחית של ישראל. פוקדים אותה מעל 3 מיליון תיירים מדי שנה, הנהנים ממזג אוויר קיצי רוב ימות השנה וממיקום אסטרטגי, וכן משדה תעופה בינלאומי שמאפשר הגעה מכל חלקי תבל".

הבריכה במלון המכולות "מלון טרמינל" אילת. הדמיה: טוטם
תיירות אלטרנטיבית וקהילתית. "מלון טרמינל" באילת. הדמיה: טוטם

הזכייה של קבוצת טדי שגיא במכרז מצטרפת לרכישת האוהל היוקרתי ששימש לקיום תחרות מיס יוניברס הבינלאומית שהתקיימה בעיר בחודש דצמבר האחרון בפארק הטרמינל. המחיר: 850,000 דולר. הרוכשת, חברת באראקה השקעות אילת בע"מ בראשותו של אושרי גבאי, צפויה להפעיל את האוהל לטובת קיום אירועי תרבות, תערוכות וכנסים גדולים. היקף ההשקעה מעבר לרכישה עומד על 15 מיליון שקל.

פארק הטרמינל, המוקם בטבורה של העיר אילת, יכלול מרחב אטרקטיבי לטובת הציבור הרחב ובו פארק פתוח שיחבר את הצד המזרחי והמערבי של העיר וירושת בשבילים והצללה, ויחבר גם את שדרת התמרים אל הטיילת. כמו כן יוקמו בו פארק אתגרי, אטרקציות תיירותיות, מגרשי משחק, מתחם לינה, מתחם תרבות ופסטיבלים ועוד. מבנה הטרמינל עצמו צפוי לעבור הסבה למרכז חדשנות עירוני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן