Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא)

McCormick: תערובות ותבלינים חדשים חברת ר.ב.דגנים היא היבואנית של החברה האמריקאית לישראל. במקביל לתבלינים כגון כמון, אורגנו וצ'ילי, ותמציות כגון תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון ותמצית קוקוס, ניתן להשיג בישראל גם את תערובות התבלינים של החברה. הקונספט של תערובות תבלינים מוכנות מראש הוא אינו חדש, אך מה שמציעה החברה הוא הרבה יותר יצירתי מכל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

McCormick: תערובות ותבלינים חדשים

חברת ר.ב.דגנים היא היבואנית של החברה האמריקאית לישראל. במקביל לתבלינים כגון כמון, אורגנו וצ'ילי, ותמציות כגון תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון ותמצית קוקוס, ניתן להשיג בישראל גם את תערובות התבלינים של החברה. הקונספט של תערובות תבלינים מוכנות מראש הוא אינו חדש, אך מה שמציעה החברה הוא הרבה יותר יצירתי מכל מה שפגשנו עד כה. המבחר כולל, בין השאר, תערובת של מלח ורוד, פלפל שחור ושום; תערובת של בזיליקום, אורגנו, שום ומלח ים; ותערובת של פלפל אדום כתוש, אורגנו ושום. היצירתיות היא סוג של הבטחה, ולשמחתנו היא עומדת במבחן המציאות – התערובות שדרגו את המאכלים השונים שתיבלנו (מחביתה ועד פסטה) מבלי שהיינו צריכים להוסיף תבלין נוסף.

עד 24 שקלים ל-100-180 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות מתמחות.

צילום: האגודה לקידוד המוצר

 

נסטלה: פתיבר אצבעות שוקולד של אסם

החברה מוציאה מוצרים רבים ומגוונים, עם נטייה להכליא בין מוצרים ותיקים, נטייה שאנו לא תמיד מבינים. המוצר הזה שונה בנוף, בזכות העובדה שהוא מתבסס על שילוב קלאסי ומוכר – פתי בר עם שוקולד. הקונספט מוכר, אבל הביצוע קצת שונה – צורתו של המוצר היא כצורה של אצבע, והשוקולד משלב בתוכו קרם חלב. השוקולד אמנם בסיסי, יחסית, אך יש כמות גדולה ממנו ומהקרם המובטח. יחד עם הפתי בר מתקבל מוצר ממכר להפליא.

עד 12.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

מאסטר שף: דפי אצה

אם אתם נמנים על חובבי הסושי – ליתר דיוק, אלה שאוהבים להכין אותו בבית, דעו על קיומו של המוצר החדש. דפי אצה הם אינם חדשים בארץ, כמובן, אך זו הפעם הראשונה שהחברה הישראלית משיקה את הגרסה שלה לדפי אצה. מדובר בדפי אצה מסוג GOLD, ומלבד סושי אפשר להשתמש בהם גם לסלטים, מרקים ותבשילים שונים. לא שמנו לב להבדל בינם לבין אלו שאנו מכירים – הם שימשו אותנו בהצלחה לכל מה שרצינו.

11.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

צילום: אסף לוי

 

פסטה ריקו: פסטה במילוי בשר

טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו הם שלושת המוצרים החדשים של החברה. מדובר בשלושה מוצרים מצוננים, שהבסיס שלהם הוא פסטה העשויה מ-100% חיטת דורום. המוצרים עשויים ללא חומרים משמרים, אבקות טעם וריח או צבעי מאכל, ואפשר להשתמש בהם מיד לאחר הרכישה, או להקפיא ולעשות שימוש במועד אחר. שמחנו לגלות שיש יחס טוב בין בצק לבין מילוי – הבצק אינו עבה במיוחד וכמות המילוי מספקת. גם התיבול טוב, מהסוג שיכול להתחבב על כל בני המשפחה.

29.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות ומכולות.

צילום: Gs1/אימג'ארט

 

כדאי לדעת

 

יוניליוור יצרה שינוי מבורך באריזות של המוצרים גלידונית ונשנושים. אריזת הקרטון החדשה של המוצרים ניתנת למחזור, ונעשתה הפחתה בכמות הקלקר המשמשת לאריזה, בהיקף שעשוי להגיע ל-40 טון בשנה.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן