Skip to content

הקופה החשמלי החדש של וולוו בישראל

'מאיר חברה למכוניות' משיקה בישראל של הדגם החשמלי השני של וולוו בישראל. SUV בתצורת קופה - C40 Recharge. הדגם זמין בשתי תצורות הנעה P8 בעל שני מנועים Twin והנעה כפולה ו- P6 SINGLE עם מנוע יחיד והנעה קדמית. לשני הדגמים עיצוב דמוי קופה ומראה ספורטיבי, ומצוידים במערכת מידע ומולטימדיה שפותחה במשותף עם גוגל ומבוססת על […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וולוו הולכת חזק על חשמל ודגם ה- C40 Recharge החדש הוא הביטוי האחרון למחויבותה לעתיד של וולוו לאפס פליטות פחמן.

וולוו C40 החדש בישראל ( צילום באדיבות היצרן)
וולוו C40 החדש בישראל ( צילום באדיבות היצרן)

ל-C40 Recharge יש את כל היתרונות של רכב פנאי עם עיצוב ספורטיבי עדכני. הוא מבוסס על פלטפורמת הרכב CMA וזהו דגם הוולוו הראשון שתוכנן כחשמלי בלבד.

פנים הרכב של ה-C40 Recharge מספק לנוסעים תנוחת הישיבה הגבוהה והוא מגיע במגוון צבעים ומצוידת בפאנלים דקורטיביים בעלי אפקט תלת ממדי. זהו גם הדגם הראשון של וולוו שהוא לחלוטין ללא עור.

בדומה ל-XC40 Recharge, גם ה-C40 Recharge מגיע עם אחת ממערכות המידע והמולטימדיה המתקדמות בשוק, שפותחה במשותף עם גוגל ומבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד. היא מספקת לצרכנים אפליקציות ושירותים מובנים של Google, כמו Google Maps, Google Assistant וחנות Google Play. ה-C40 Recharge יקבל עדכוני תוכנה דרך האוויר וזה אומר שהוא ימשיך להשתפר כל הזמן.

וולוו C40 החדש המחיר החל מ 280 אלף שח ( צילום באדיבות היצרן)
וולוו C40 החדש המחיר החל מ 280 אלף שח ( צילום באדיבות היצרן)

ההנעה של ה-C40 Recharge P8 היא ע"י שני מנועים חשמליים: אחד בחזית ואחד בציר האחורי, המופעלים על ידי סוללה של kWh 78 הניתנת לטעינה מהירה של כ-80% תוך כ-40 דקות. הוא מציע טווח צפוי של כ-420 ק"מ, אשר צפוי להשתפר עם הזמן באמצעות עדכוני התוכנה ומחירה לצרכן הוא 310 אלף שח.

ה-C40 Recharge P6 הוא בעל מנוע יחיד ומגיע עם סוללה של 69 קילו-וואט וטווח צפוי של עד 434 ק"מ בטעינה בודדת (WLTP) הסוללה יכולה להטען מ-10 ל-80 אחוז מהקיבולת תוך  כ-32 דקות במערכת טעינה מהירה. דגם זה יימכר במחיר של 280 אלף שח.

לאחר הצגת ה-XC40 Recharge וכעת ה-C40 Recharge, וולוו תוציא מספר דגמים חשמליים נוספים בשנים הקרובות. כבר ב-2025 וולוו שואפת ש-50% מנפח המכירות העולמי שלה יהיה מורכב ממכוניות חשמליות לחלוטין, והשאר היברידיות. עד 2030, מתכננת וולוו שכל מכונית שהיא מוכרת תהיה חשמלית לחלוטין.

וולוו C40 החדש ( צילום באדיבות היצרן)
וולוו C40 החדש ( צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן