Skip to content

מודעת שטנה כנגד ראש ממשלה ושריו עטויים בכאפייה התפרסמה בפייסבוק

מפרסם המודעה מביא בהקשר למודעה פסוקים של הנביא ירמיהו ולפיהם: "כל הנמצא יידקר" ו-"נשותיו תשגלנה". המשטרה: התמונה כשלעצמה אינה מעלה חשד לעבירה פלילית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פוסט של שנאה וצילום גרפי של  ראש הממשלה, נפתלי בנט וחברי ממשלתו, מרב מיכאלי, אביגדור ליברמן, גדעון סער, בני גנץ ויאיר לפיד  כשראשיהם עטופים בכאפייה, מופיעים בפרסומיו של גולש בפייסבוק המכנה עצמו אלעזר בן יהושע  ברשת החברתית. בפוסט שפורסם לפני כשלושה ימים מופיעים חברי הממשלה עוטויי כאפייה ולצדם מילות איום קשות. לצד התמונה בדף הפייסבוק שלו מופיע ציטוט מספר ישעיהו פרק י"ג שמנבא מוות ויסורים לחוטאים: "וּפָקַדְתִּי עַל תֵּבֵל רָעָה וְעַל רְשָׁעִים עֲו‍ֹנָם וְהִשְׁבַּתִּי גְּאוֹן זֵדִים וְגַאֲוַת עָרִיצִים אַשְׁפִּיל".
עד כאן הציטוט אלא שהמפרסם שזהותו חסרת הפרטים האישיים בחשבון הפייסבוק לא מביא בפני הצופים בו את המשכו של הפסוק וככול הנרא מניח כי מי שקרא את הפרק הזה של עמוס הנביא יודע את המשכו אשר מבטיח מוות ובייסורים: "… כל הנמצא ידקר וכל הנספה יפול בחרב טז ועלליהם ירטשו לעיניהם ישסו בתיהם ונשיהם תשגלנה [תשכבנה] י"ז. הנני מעיר עליהם את מדי אשר כסף לא יחשבו וזהב לא יחפצו בו י"ח. וקשתות נערים תרטשנה ופרי בטן לא ירחמו על בנים לא תחוס עינם".

המודעה כפי שפורסמה בפייסבוק (צילום מדף הפייסבוק לפי בעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים)

מפרסם הפוסט מוסיף וכותב לצד המודעה כי "הפוסט דעה פוליטית ותפלה לחסדי שמיים, אמן בהיסטוריה של העם היהודי, כך ירשמו".  כאן המקום לזכור כי לפני 27 שנה נרצח ראש ממשלה וצילומיו עטוי בכאפייה פורסמו זמן קצר לפני  שפנאט דתי שחש כי ישנה רוח גבית לרציחת ראש ממשלה כשהוא מסתמך על פסיקות רבנים ופסוקים תנכיים.
דפי הפייסבוק והרשתות החברתיות עמוסים לאחרונה בחומרים מסיתים כנגד נפתלי בנט וממשלתו. חברי הליכוד תוקפים מעל בימת הכנסת את בנט כשהם מכנים אותו כנוכל, בוגד ונאצות נוספות. הפוסט עם צילום חברי הממשלה עטויים בכאפייה, זכה לעשרות שיתופים וגרר לא מעט תגובות כמו: "עכרי ישראל", ו"חיזבאללה אינטרנשיונאל". לשאלה האם גופי הביטחון מודעים לסכנה שמישהו יחליט לעשות מעשה ולפגוע בראש הממשלה וחברי הממשלה, ממשטרת ישראל נמסר: "התמונה כשלעצמה אינה מעלה חשד לעבירה פלילית, אולם ככל שיעלו דברים נוספים הנושא יבחן". בשירות הביטחון הכלללי העדיפו שלא להגיב עד כה.  פנייה באמצעות הפייסבוק למפרסם המודעה, לא נענתה עד פרסום ידיעה זו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן