Skip to content

בכיר במשמרות המהפכה חוסל על ידי אופנוענים בטהרן

על פי סוכנות הידיעות של איראן הבכיר, קולונל בכוח קודס הפועל בסוריה נורה חמש פעמים למוות בפתח ביתו שנמצא במזרח עיר הבירה. קודם לפרסום החיסול פרסמו משמרות המהפכה כי חשפו ועצרו חברי רשת ביון של ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר במשמרות המהפכה האיראנים חוסל היום (ראשון) בידי אלמונים ברחובות טהרן עיר הבירה של איראן.  כך פרסמו כלי התקשורת באיראן ובערוצים ערביים אחרים. על פי הפרסום קולונל חסן סיאד ח'דאירי, שהיה מפקד בכיר בכוחות של משמרות המהפכה שנשלחו לסוריה, נורה למוות בידי שני רוכבי אופנוע  שנמלטו לאחר הירי. ממשמרות המהפכה נמסר כי ח'דארי נרצח בידי אויבי המהפכה. רשת אלג'זירה טוענת כי תוך זמן קצר נדע מה הייתה פעילותו בסוריה ומה המסר שעומד מאחורי החיסול, זאת מכיוון שעד כה פורסמו מעט מאוד פרטים על הנרצח ועל פעילותו בסוריה.
על פי פרסום הטלוויזיה האיראנית ח'דאירי חוסל לאור יום בסמטה מחוץ לביתו בבירה טהרן, על-ידי שני חמושים שהיו רכובים על אופנוע.

צילום: סוכנות הידיעות של איראן – IRNA

בדיווחים נטען ששני החמושים ירו בו חמש פעמים כשהוא היה ישוב במכוניתו ועמד להיכנס לחנייה בביתו ברחוב מוג'הידין-א-איסלאם, שנמצא במזרח העיר. עוד נטען כי האופנוענים ירו בו מאקדחים עם משתיקי קול. רמז עבה לפעילותו של הקולונל בסוריה היה בדיווחי התקשורת באיראן בהן הוא כונה "אחד ממגני המקדש" (family of the Holy Shrine Defender) – מונח שבו השלטונות באיראן נוהגים לכנות איראנים שנלחמים נגד דאע"ש ושייגים לכוח "קודס"- הכוח האיראני של משמרות המהפכה מחוץ לאיראן. כוח קודס פעל בסוריה לעזור לנשיא הסורי בשאר אסעד להילחם במלחמת האזרחים. לפי התקשורת באיראן רעייתו של הבכיר הייתה הראשונה למצוא אותו ללא רוח חיים במכוניתו מסוג Kia Prid.  מוקדם יותר פרסמו משמרות המהפכה כי "חברי כנופית חוליגנים הקשורים לסוכנות הביון של המשטר הציוני נעצרו באיראן. על פי בסוכנות הידיעות האיראנית כי הרשת שנחשפה נעצר בפעילות משותפת של משמרות המהפכה ומשרד המודיעין האיראני.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן