Skip to content

גבר הותקף על פני גשר בין בני ברק לגבעת שמואל מעל כביש 4

גבר בן47 הותקף בראשו כשצעד על פני גדר ההלכה על ידי אלמוני. המשטרה מנהלת מצוד אחרי התוקף. טרם ברורות נסיבות התקיפה אך נבדק גם חשד לפשע על רקע לאומני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בני ברק הותקף ונחבל בראשו על פני גשר מבני ברק לגבעת שמואל הבוקר (שלישי) בשעות הבוקר. מצבו הוגדר תחילה בינוני, אך בהמשך נמסר מבית החולים שיבא כי מצבו קשה אך יציב. הפוגע נמלט והמשטרה מנהלת מצוד אחריו באזור בני ברק. בין היתר, נבדק גם חשד שמדובר בפיגוע, אף שנסיבות המקרה עדיין לא ברורות. על פי המשטרה הגבר בן 47, הותקף בעת שצעד ברגל על פני גשר להולכי רגל מבני ברק לכיוון גבעת שמואל, כשלפתע הותקף ונחבל בראשו ע"י אלמוני. הפצוע הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר.

צילום: מד"א מבצעי
צילום: מד"א מבצעי
צילום: מד"א מבצעי


צילום: מד"א מבצעי

ממד"א נמסר כי בשעה 05:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, את הגבר כבן 47 במצב בינוני, בהכרה, עם פציעות חודרות.
חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופרמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן