Skip to content

הראשון בניקיון עוזרים לכם לנשום אוויר נקי

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הראשון בניקיון מאמינים כי האוויר אותו אנו נושמים מעניק לנו חיים, ולכן כה חשוב כי הוא יהיה נקי, מחוטא ונעים. במרבית המשרדים ומקומות התעסוקה הסגורים בכלל, תחלופת האוויר איננה מיטבית בגלל הקושי לשמור על אוורור יעיל במקביל לשמירה על טמפרטורה נוחה בחלל, מה שלעיתים משפיע עם תחושתם של העובדים, יוצר תחושת מחנק ואף גורם לכאבי ראש. עם זאת, בזכות התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, חברות רבות הקדישו את עצמן על מנת למצוא פתרונות יעילים, נוחים ואיכותיים על מנת לאוורר חללים סגורים לנוחיות העובדים. חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג היא אחת החברות המובילות בשוק הניקיון, אשר דוגלת בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי לשפר את שירותיה, ולכן היא משווקת ללקוחותיה מסנני ומחטאי אוויר איכותיים ואפקטיביים ברמה הגבוהה ביותר. נאור גולדברג, אשר פועל בתחום מזה שנים רבות, נלחם על מנת להכניס את החידושים הטכנולוגיים האחרונים לענף הניקיון אשר נחשב מסורתי ולא מתקדם.

צילום: FREEPIK

הראשון בניקיון: ריח של ניקיון

כולנו מכירים את התחושה כאשר אנו נכנסים למשרד בתחילת הבוקר, וצחנה של זיעה דובקת באפנו. כמובן שמדובר בתחושה לא נעימה אשר עלולה להעכיר אפילו בוקר נעים, ולכן חשוב לדעת שכיום יש דרכים יעילות, נוחות ואפילו זולות למנוע את הסיטואציה הלא נעימה. חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג, מציעה ללקוחותיה את אחד מהפתרונות האפקטיביים והאיכותיים ביותר על מנת לשמור על ריח נעים ובהתאם אווירה נעימה, בכל מקום במשרד. החברה משווקת מפיצי ריח ודיפיוזרים משוכללים של החברות המובילות בעולם כמו חברת דאלאס, אשר מותאמים להפצת ניחוח עדין ונעים אשר משפר את תחושת השהייה בכל חלל. מפיצי הריח אותם חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג משווקת מותאמים לכל סוגי החללים, מחדרי שירותים, ועד חדרי כושר, חדרי ישיבות, משרדים פתוחים ועוד.

הראשון בניקיון: ליהנות מהתפתחות הטכנולוגיה

בשנים האחרונות, בעקבות התפתחות הטכנולוגיה, חברות רבות גם פעלו על מנת לייעל ולשפר את ענף הניקיון המיושן. בנוסף למטאטא, למגב, לדלי ולסמרטוט, התווספו שואבי אבק משוכללים, רובוטים לניקיון ומכונות שטיפה איכותיות. למרות הפיתוחים הרבים בתחום, מרבית החברות עדיין פועלות באופן מיושן, אך ישנן גם חברות פורצות דרך כמו הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג, אשר אימצו את השכלולים הטכנולוגיים והפכו את עבודתן ליעילה, איכותית ויסודית בהרבה. במהלך עבודתו, צוות החברה תחת ניצוחו של נאור גולדברג מסתייע ברובוטים לניקיון אשר ממפים את השטח ומבצעים שאיבה ושטיפה, תוך התחשבות במכשולים השונים ובטופוגרפיה של החלל, בנוסף לעבודתם הסדרתית של עובדי ניקיון מיומנים ומוכשרים.

צילום: FREEPIK

הראשון בניקיון: לשמור על זכויות העובדים

כחלק מחזון חברת הראשון בניקיון בבעלותו של נאור גולדברג, אנו מאמינים כי העובדים שלנו הם קודם כל אנשים, אשר יש להם צרכים ורצונות, ואנו כאן בעבורם. החברה מקפידה להעניק לעובדיה תנאים סוציאליים רבים, שכר הוגן והטבות מגוונות. יתר על כן, החברה מקפידה על פוליסות ביטוח מקיפות ומלאות על מנת לאפשר לעובדיה ביטחון מלא.

הראשון בניקיון: כל השירותים במקום אחד

על מנת להקל על לקוחותיה ולמנוע מהם את הטרחה לעבוד עם כמה ספקים שונים על מנת לקבל שירותי השמה, ניקיון יסודי, אחזקה ותחזוקה, כמו גם שירותי הנדימן מפעם לפעם, חברת הראשון בניקיון בהנהלת נאור גולדברג פועלת במתכונת ONE STOP SHOP. כך, היא מאפשרת ללקוחותיה שקט נפשי, תוך הידיעה כי כל מה שיצטרכו יבוצע על הצד הטוב ביותר, בין אם מדובר על תחזוקה שגרתית של המשרד, ניקיון יסודי לפני מעבר לחלל חדש, תליית תמונות או צביעת קירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן