Skip to content

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, נעצר שוב לאחר שלא הפקיד עירבון כספי

אישש העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים נעצר מסגרת חקירה פרשת "המשחק הגדול", שבה נחשד בשורת עבירות מין ובהונאה כלכלית במטבעות קריפטוגרפיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי) את בעלי בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג, מאחר שלא עמד בתנאי החלטת בית המשפט לשחרורו ולפיהם היה עליו להפקיד 10 מילון ₪ בקופת בית המשפט. משלא עשה זאת, נעצר – ויובא בשעות הקרובות לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, כך פורסם לראשונה בחדשות N 12.

מעצר (צילום ארכיון: משטרת ישראל)

חוגג נעצר לראשונה בנובמבר האחרון, במסגרת חקירה פרשת "המשחק הגדול", שבה נחשד בשורת עבירות מין ובהונאה כלכלית במטבעות קריפטוגרפיים. אחרי 29 ימים במעצר במתחם כלא הדרים, הוא שוחרר למעצר בית. חוגג נחשד כי פנה לגורמים שונים כדי שיאתרו עבורו נשים ברשת – ועל כך מייחסים לו עבירת שידול לסרסרות. כמו כן, הוא חשוד ששילם לנשים צעירות שהגיעו לפגישות עמו לשעה או שעתיים, ולעיתים נותרו עמו יומיים. זאת תוך כך שניצל את מצוקתן הכלכלית. חוקרי המשטרה הגיעו לעשרות נשים. חלק מהעדויות הוסרו מאחר שנחשבו ליחסים בהסכמה.
גורם המעורה בנעשה ספר לחדשות N12 כי חוגג לא עמד בתנאי הערבויות שעליהם הוא חתם – זאת למרות שניתן לו זמן רב להסדיר את התשלום ולכן הוא נעצר בשנית על ידי המשטרה אחרי שלא הצליח לכסות את החוב הגבוה שצבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן