Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 14

נסטלה: חטיפים חדשים בסדרת פיטנס מולטיגריין חטיף עם חומוס בטעם שמנת בצל, וחטיף עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל, הם שני החטיפים החדשים שהשיקה החברה. שמחנו לגלות שמדובר בשני מוצרים שאמורים להיות קבועים, וכי אין מדובר בעוד השקה מוגבלת. בשמחה היא משום שמדובר בשני חטיפים מוצלחים במיוחד – הטעמים ברורים אך מעודנים, המרקם שלהם כיפי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: חטיפים חדשים בסדרת פיטנס מולטיגריין

חטיף עם חומוס בטעם שמנת בצל, וחטיף עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל, הם שני החטיפים החדשים שהשיקה החברה. שמחנו לגלות שמדובר בשני מוצרים שאמורים להיות קבועים, וכי אין מדובר בעוד השקה מוגבלת. בשמחה היא משום שמדובר בשני חטיפים מוצלחים במיוחד – הטעמים ברורים אך מעודנים, המרקם שלהם כיפי במיוחד לאכילה, והעובדה שיש בהם גם חומוס/עדשים כתומות עוזרת לנו להאמין שהשד/חטיף הוא לא כל כך נורא.

עד 6.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: צ'יטוס בטעם צ'דר חלפיניו של עלית

אם אתם נמנים על אלה שאוכלים צ'יטוס בטיולים שלכם בחו"ל, אז אתם מכירים את הטעם הזה, שרק לאחרונה היגר לישראל. אם לא, אז כדאי לכם להכיר – יש לו טעם המזכיר את גבינת הצ'דר הידועה עם פיקנטיות א-לה-פלפל-חלפיניו. במילים אחרות, מלוח-פיקנטי-מתקתק. זה מסעיר את הפה וזה ממכר. ג'אנק במיטבו.

עד 6.6 שקלים ל-65/80 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ שטראוס

 

תנובה: ארוח-טופו של אלטרנטיב

החברה מרחיבה את המוצרים שהיא מציעה לטבעוניים-צמחוניים שבינינו, ובו זמנית נכנסת לקטגוריה חדשה. לא עוד טופו בפני עצמו, אותו מוסיפים לתבשילים, או טופו מתובל, אלא טופו הנמכר עם רוטב מוכן מראש. מדובר בשני מוצרים חדשים, שכל אחד מהם נמכר עם רוטב אחר (כמובן): רוטב סצ'ואן ורוטב קרם קוקוס וקארי. שניהם הפתיעו לטובה בטעמים הברורים והמאוזנים שלהם, כך שלא היינו צריכים להוסיף תיבול, רק את הירקות האהובים עליהו.

עד 15.9 שקלים ל-310 גרם. להשיג ברשתות השיווק ונקודות המכירה.

צילום: יח"צ תנובה

 

תבואות: טעמים חדשים בסדרת המחיות האורגניות

שזיף, תפוח, תפוח עם אננס וקרם קוקוס, ותפוח עם אוכמניות ורימון, הם ארבעת הטעמים החדשים בסדרה. כמו הקודמים להם, גם אלה מיוצרים מפירות אורגניים בלבד, והם אינם מכילים תוספת של סוכר. המחיות המכילות שזיף או תפוח אין הפתעות – מה שמבטיחים זה מה שמקבלים. בשתי המחיות שיש בהן תפוח עם פירות נוספים, התוצאה אחרת. בתערובת שמכילה גם קרם קוקס ואננס כל מה שהרגשנו הוא את טעם התפוח; ואילו בתערובת השנייה, שיש בה גם רימון ואוכמניות, התפוח הוא דומיננטי, ויש קצת מטעם האוכמניות. מעבר לכך, כולם נמכרות במארז קל לנשיאה ושימוש חוזר, והמרקם שלהן חלק.

4.7 שקלים ל- 100 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

צילום: אייל גרניט

 

אחוה: סדרת סירופ לשתייה

סדרת התרכיזים החדשה של החברה כוללת שלושה טעמים – פטל, כמובן; ענבים, שגם הוא די צפוי; ואננס, טעם פחות נפוץ בקטגוריה מהשניים הראשונים. שלושת התרכיזים מספקים את מה שהם אמורים לתת – טעם ומתיקות למים, לשמחתנו ללא טעם לוואי מיוחד. הענבים והפטל אינם שונים מאחרים הנמכרים בשוק; האננס הוא שהתחבב עלינו.

עד 14.9 שקלים ל-900 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן