לובינסקי, מחזקת את היצע דגמי DS בישראל עם ה-DS4 החדשה, המכונית שתביא את עולמות ההוט-קוטור לסגמנט המשפחתיות פרימיום, בעזרת מכונית ינסו לפתח את מותג הפרימיום של סטלנטיס לקהל לקוחות חדש וזאת בעזרת עיצוב מתקדם תאי נוסעים איכותיים, רשימות אבזור נדיבות במיוחד בכל הרמות, יחידות הנעה חזקות ואיכויות נסיעה גבוהות.
ה-DS4 החדשה תשווק בתחילת דרכה בישראל בשלוש גרסאות: DS4, DS4 PERFORMANE LINE ו-DS4 CROSS אשר נבדלות זו מזו בעזרת אמצעים עיצוביים וויזואליים, וכן בשלוש רמות אבזור.
ל-DS4 החדשה ממדים נדיבים רוחבה 183 ס"מ, אורכה 440 ס"מ, גובהה 147 ס"מ ויחד עם חישוקי 19 אינץ' כסטנדרט היא יוצרת רושם חזק מאוד על הכביש. ה-DS4 קיבלה את ההשראה לעיצובה ממכונית התצוגה המרהיבה DS AERO SPORT LOUNGE עיצובה שלה הוא אלגנטי, אתלטי וכזה המקנה לה מבנה אווירודינמי במיוחד ומשפר את מרחב תא הנוסעים.
תא הנוסעים שלה משלב בין מערך דיגיטלי מתקדם ביותר שכולל שלל מסכי תצוגה גדולים עם אפשרות לתצוגות מותאמות אישית, חומרים באיכות עילית מעבר לכך, ה-DS4 מוסיפה פתחי מיזוג חבויים, פסי קישוט יוקרתיים, חומרים יקרים שנבחרו בקפידה רבה כמו ריפודי עור איכותי ושילוב ואלקנטרה בריפוד בד, סיבי פחמן עץ ועוד. בכל הגרסאות. מותקנת מערכת המולטימדיה החדשה המתקדמת ביותר עם מסך בגודל 10 אינץ'.
ה-DS4 החדשה תוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה – בנזין ו-E-TENSE. גרסת הבנזין מצוידת במנוע ה-1.6 ליטר טורבו PURETECH המוכר של סטלנטיס אשר מפיק 225 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 30.6 קג"מ הזמינים כבר ב-1,900 סל"ד. בשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN, תאיץ ה-DS4 מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 235 קמ"ש ותציג צריכת דלק משולבת של 6.6 ו-6.7 ליטר ל-100 ק"מ. (החל מ 219 אלף שח)
גרסת ה-E-TENSE (PHEV פלאג-אין-היבריד) משלבת בין צמד מנועים – בנזין וחשמלי כדי להציג הספק משולב של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. מנוע הבנזין מגיע בנפח 1.6 ליטר טורבו ותורם 180 כ"ס ו-30.6 קג"מ ומהצד השני, מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ו-33 קג"מ פועלים יחד כדי להעניק ל-DS4 זמן האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.7 שניות ומהירות מרבית של 233 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת (בנזין וחשמל יחד) עומדת על 1.3 ו-1.4 ליטר ל-100 ק"מ. בעזרת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 12.4 קוט"ש, יכולה ה-DS4 לנוע בטווח של עד 59 ק"מ על טהרת החשמל, בהתאם לגרסה. טעינת הסוללה תארך כ-7 שעות משקע כוח ביתי רגיל (שקע תעשייתי) בזרם של 10 אמפר או כשעתיים בלבד בשימוש בעמדת טעינה בזרם של 32 אמפר.(מוצעת במחיר של 249 אלף שח)
אבזור הבטיחות המקורי של ה-DS4 מגיע ברמה הגבוהה ביותר וזהה בכל הגרסאות ורמות האבזור וכולל: מערכת התרעה לערנות נהג, מערכת התרעת תנועה חוצה מאחור, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה וזינוק מעמידה, בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב, תיקון סטייה מנתיב, מערכת שמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, 7 כריות אוויר, וכלל כרית אוויר בין המושבים הקדמיים ( ה-DS4 השיגה במפרט זה ציון בטיחות מלא של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופי Euro Ncap וציון בטיחות 7 בדרוג משרד התחבורה הישראלי)