Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 16

נסטלה: קרמוגית מיני'ס של אסם אחרי שהחברה השיקה את הקרמוגית במילויים חדשים, הגיע התור לשנות את הגודל של המוצר. התוצאה היא גרסה מוקטנת של הקרמוגית, הנמכרת במילוי של קרם בייגלה או קרם קרמל מלוח. העניין עם עוגיה קטנה הוא שיש פחות מקום למילוי, וכך יש סיכוי גבוה יותר שטעם הבצק יהפוך להיות הדומיננטי – וזה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: קרמוגית מיני'ס של אסם

אחרי שהחברה השיקה את הקרמוגית במילויים חדשים, הגיע התור לשנות את הגודל של המוצר. התוצאה היא גרסה מוקטנת של הקרמוגית, הנמכרת במילוי של קרם בייגלה או קרם קרמל מלוח. העניין עם עוגיה קטנה הוא שיש פחות מקום למילוי, וכך יש סיכוי גבוה יותר שטעם הבצק יהפוך להיות הדומיננטי – וזה בדיוק מה שקורה עם העוגיות האלה. הן פריכות ומתוקות במידה סבירה, אבל הטעם של המילוי אינו מורגש דיו.
עד 12.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.
צילום: סטודיו אסם

דומינו'ס פיצה: שני קינוחים חדשים

הפיסטוק ממשיך להיות האגוז בפופולארי של השנה, תוך שהוא מקבל מקום של כבוד באחד משני הקינוחים החדשים של הרשת. מדובר בפיצה מתוקה אישית – "פיצה מוגזמת", כפי שמגדירים אותה כאן – הנמכרת עם שילוב של שוקולד לבן ושברי פיסטוק. לטועמים שלנו היו שתי חוויות – חלק אמרו שהרכיבים משתלבים טוב ביחד, וחלק חשבו שהשוקולד דומיננטי מדי. הקינוח השני התחבב על כולם, למרות שהוא פחות מרשים – "אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח" הוא בצק מתקתק עם רוטב בייגלה מלוח לטבילה.
21.9/33.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וכאן.
צילום: דן פרץ

שטראוס: ICE קפה בטעם עוגיות של מחלבת יטבתה


סדרת משקאות הקפה הקר של החברה התרחבה עם המוצר הזה, הכוללת מעתה ארבעה טעמים. שם המוצר אומר הכל – מדובר בקפה עם תוספת טעם של עוגיות (ולא עוגיות ממשיות, יש להדגיש). הקפה בינוני בחוזק שלו, לא מריר, לא חמוץ וגם לא מתוק מדי, וטעם העוגיות עדין אך מורגש. חביב בסך הכל, אם כי אנו תמיד נעדיף קפה עם עוגייה שאפשר לאכול.
עד 10 שקלים ל-230 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום: סטודיו שטראוס

מעדני יחיעם: סלמי פרח


נקניק סלמי, חצי יבש, אפוי ומעושן, הנעשה משילוב של בשר בקר והודו ומתובל עם גרגרי פלפל שחור שלמים – זה המוצר החדש של החברה. על פניו אין כאן חדש – המרקם והטעם הם של סלמי, ואנחנו נהנינו מנקניק שמנוני במידה הנכונה עם טעם מתובל אך עדין. הצורה המיוחדת של הנקניק היא שיוצרת את הבידול. לחובבי הפרחים?
עד 25.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום: Sell360pro

קמח הארץ: קמח צרפתי לקונדיטוריה וקמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים


טחנת הקמח הישראלית השיקה שני קמחים חדשים, המיוצרים על ידי טחנה… צרפתית. אנחנו מעריכים את ההקפדה שהלקוחות יקבלו מוצרים שנעשים עם הידע המדויק, שכן שני הקמחים החדשים הם ייעודיים – האחד באופן ספציפי לבריוש ולמאפי שמרים, והשני לקונדיטוריה באופן כללי. קמח צרפתי לקונדיטוריה T45 הוא קמח לבן בהיר המופק ממרכז גרעין החיטה, והוא דל בגלוטן. קמח חיטה צרפתי לבריוש ומאפי שמרים T55 הוא קמח חיטה לבן עשיר מאוד בחלבון.
10 שקלים לק"ג. להשיג בנקודות המכירה וכאן.
צילום: קמח הארץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן