Skip to content

בבחירות המקדימות של הציונות הדתית חברי הכנסת המכהנים במקומות הראשונים

תוצאות הבחירות המקדימות של "הציונות הדתית" פורסמו הערב (שלישי) בתום ההצבעה שנערכה היום בארבעת המקומות הראשונים נבחרו ארבעת הח"כים המכהנים: אופיר סופר, אורית סטרוק, שמחה רוטמן ומיכל וולדיגר. . סמוטריץ' קרא לראשי המפלגות לחתום על הצהרת נאמנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבחירות המקדימות, של מפלגת "הציונות הדתית" נערכו לראשונה באופן דיגיטלי, הן נפתחו הבוקר בשעה 10:00 וב-20:00 הקלפיות נסגרו במהלכן 81%  מ-24 אלף מתפקדי המפלגה מימשו את זכותם להצביע. כל בעל זכות בחירה היה רשאי לסמן עד 8 מועמדים מתוך 16 האפשריים.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום דן בר דוב)
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום דן בר דוב)

תוצאות הפריימריז: 1. אופיר סופר, 2. אורית סטרוק 3. שמחה רוטמן 4. מיכל וולדיגר 5. צבי סוכות 6. משה סולומון 7. יצחק חי זאגא 8. ארנון סגל 9. נעמה זרביב 10. רחלי צינקין 11. מאיר סיידלר 12. יוסף שפייזר, 13. דוד פיין 14. אלירן יעיש 15. משה בהטה ובמקום ה-16 משה רוט.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר בתום ההצבעה : "מזל טוב לציונות הדתית וברכות לכל חברי הרשימה המנצחת ולכל המועמדים ובעיקר תודה ל- 24,113 המתפקדים על חגיגה דמוקרטית שהגיעה לשיאה היום. הנבחרת שנבחרה מייצגת את המגוון של הציבור הדתי לאומי, אנשי פריפריה ומרכז, מטפחות שבגליל, מגבעת שמואל ומחברון. אנשי עשייה מנוסים עם רקורד של עשייה. נבחרת מנצחת שתעזור לנו לנצח בבחירות".

הצהרת הנאמנות של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום דן בר דוב)
הצהרת הנאמנות של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום דן בר דוב)
ח"כ בצלאל סמוטריץ' חותם על הצהרת הנאמנות (צילום דן בר דוב)
ח"כ בצלאל סמוטריץ' חותם על הצהרת הנאמנות (צילום דן בר דוב)

סמוטריץ' קרא לראשי המפלגות השונות לחתום על הצהרה לפיה לא ישבו בממשלה עם מפלגות ערביות. "הפעם אני קורא לכל ראשי המפלגות לחתום מראש על הצהרת נאמנות שבשום תנאי ושום מצב לא יקימו ממשלה איתם. אני סומך על חברי לגוש הימין, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, אריה דרעי ומשה גפני שיצטרפו אלי, אבל המבחן האמיתי יהיה של אותם אלו שמבקשים לקבל קולות מהימין ולא עמדו במבחן הזה בפעם הקודמת, איילת שקד, יועז הנדל, בני גנץ, גדעון סער ויאיר לפיד. תחתמו או שתבהירו לציבור את האמת שאתם מתכוונים להקים איתם ממשלה אחרי הבחירות".

"ידי מושטות לאחדות" פנה סמוטריץ' לבן גביר (צילום דן בר דוב)
"ידי מושטות לאחדות" פנה סמוטריץ' לבן גביר (צילום דן בר דוב)

כמו כן פנה סמוטריץ' ליו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר. "אנחנו יוצאים הערב לדרך חדשה. שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שקרא לי ולחברי איתמר בן גביר להגיע לאחדות, ואני מסכים אתו וקורא מכאן לאיתמר: ידי מושטת לאחדות, בוא ניפגש כבר מחר ונשב עד שייצא עשן לבן כדי להגיע להסכם על ריצה משותפת יחד עם הנבחרת המופלאה שבחרנו היום".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן