Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 18

שטראוס: דנונה אקטיביה דבש המוצר החדש מצטרף לסדרת המוצרים המשלבים יוגורט עם תוספות, שבחברה מגדירים בתור "תוספות מזינות". הפעם מדובר בשיבולת שועל ודבש, שהוספו ליוגורט המוכר של החברה. התוספת הופכת את היוגורט ליותר מתוק, כמובן, אבל במידה סבירה לשמחתנו. תוספת שיבולת השועל משפיעה לטובה הן על המרקם והן על הטעם, והופכת את היוגורט ליותר מהנה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: דנונה אקטיביה דבש

המוצר החדש מצטרף לסדרת המוצרים המשלבים יוגורט עם תוספות, שבחברה מגדירים בתור "תוספות מזינות". הפעם מדובר בשיבולת שועל ודבש, שהוספו ליוגורט המוכר של החברה. התוספת הופכת את היוגורט ליותר מתוק, כמובן, אבל במידה סבירה לשמחתנו. תוספת שיבולת השועל משפיעה לטובה הן על המרקם והן על הטעם, והופכת את היוגורט ליותר מהנה לאכילה. איך כל זה משפיע על החיידקים שהמוצר אמור לספק למעיים שלנו? אין לנו דרך לדעת.

עד 5.4 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: שטראוס

 

יוניליוור: ברנפלקס קרנצ'ים בטעם דבש וקינמון של תלמה

העובדה כי המוצר הזה משווק עם טעם של דבש אך ללא תוספת סוכר או דבש, אומרת ממתיקים מלאכותיים. יש שאומרים שממתיקים מלאכותיים אינם באמת יותר טובים לגוף מסוכר, אבל אנחנו מתמקדים בטעם – הם מתוקים מדי, דגני הבוקר האלה, ויש להם מידה מסוימת של טעם לוואי, שחלק מהטועמים הרגישו. כך היה גם עם טעם המייפל, שהחברה החזירה למדפים. בשני המקרים, ייאמר לזכות המוצרים, יש לדגני הבוקר מרקם פריך במידה וכיפי לאכילה, שנותר עמיד גם בחלב ויוגורט.

עד 26.9 שקלים עד 375 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

אלטמן: אבקות smoothies של אפליקציית myBite

ההשקה הזו שונה מאלה שאנו לרוב טועמים וכותבים עליהן. מדובר בסדרה חדשה של מוצרים, שנמכרים כולם דרך האפליקציה של חברת אלטמן. בהתאם, קיבלה הסדרה החדשה את אותו השם כמו האפליקציה. מה כוללת הסדרה? ארבעה אבקות באריזות אישיות, המיועדות להכנת שייק/סמוז'י. Energy smoothie משלב בננה, פטל, תות, אסאי וג'ינסנג;Super green smoothie  משלב תפוח, נענע, עשב חיטה ומורינגה; Balance smoothie משלב אוכמניות, פטל, אסאי וסלק; ואילו Pro smoothie משלב בננה, תפוח, חלבון חומוס וחלבון אפונה. כל אבקה מספקת – בקלות רבה – משקה בצבע אחר ועם טעם אחר. כל שצריך הוא לערבב בתוך מים או חלב, לחכו תשתי שניות, ומקבלים משקה. המרקם של המשקאות אינו עשיר, שכן מדובר באבקה ולא בפירות וירקות של ממש. עם זאת, אהבנו את הטעמים – מרגישים את המרכיבים השונים מבלי שטעמים "מוזרים" כמו חלבון חומוס ישתלטו על הטעם, והם יוצרים ביחד טעמים מורכבים ולא חד-ממדיים.

15.9 שקלים ליחידה. להשיג באפליקציה.

צילום: זאב רביד

 

הכרם: פאטה מורגנה Pale Ale של נגב

המבשלה הישראלית השיקה בירה חדשה. זו מכילה 4.7% אלכוהול, והיא עשויה בסגנון קראפט מודרני. כלומר, "מדגישה את ארומות הכשות הנעימות לצד רקע לתת קליל אך נוכח". כך מבטיחים, וזה מה שמקבלים – בירה קלילה יחסית, עם טעמים מיוחדים אך לא קיצוניים מדי. חדי החך יזהו ניחוחות של פסיפלורה, ליצ'י ומלון. בירה מעולה לימים החמים.

13 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בחנויות אלכוהול.

צילום: הכרם

 

כדאי לדעת

חברת נטסלה החזירה למדפים את בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל של אסם. אם אהבתם את השילוב של השטוחים עם הטעם הידוע של הביסלי, החטיף הזה מחכה לכם שתקנו אותו.

עד 14.5 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן