Skip to content

מה יותר כדאי? ללכת לירקן או להזמין משלוח?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי מאתנו לא מוצא את עצמנו מתלבט לגבי איפה הכי משתלם לנו לקנות? קנייה חכמה הפכה לחלק חשוב מחיי היום יום של משפחות, ורבים מנסים להבין איפה ניתן לקצץ ואיך אפשר למקסם את החסכונות. הדבר הזה גולש כמובן גם לקניות מצרכים בסופר, ובאופן יותר ספציפי לרכישת ירקות ופירות.

מה יותר משתלם לנו? ללכת לקנות את המוצרים ישירות מהירקן או להזמין את הכל באופן מרוכז מאתר אינטרנטי השולח את הפירות והירקות עד פתח הבית?

כמובן שלשתי האופציות יתרונות וחסרונות, ולכל אחד ואחת מאיתנו יכולה להיות העדפה אחרת. מה יותר מתאים לכם? המשיכו לקרוא ותגלו!

מדד הטריותפקטור חשוב בקניה!

קנייה מהירקן נחשבת אצל רבים מהאנשים למילה נרדפת לקנייה היישר מהמשק. אבל האם באמת משלוח ירקות דרך האינטרנט מחייב התפשרות על האיכות?

כמובן, קיימים מקרים רבים בהם בירקניה ניתן יהיה למצוא ירקות טריים מאוד שמגיעים היישר מהחקלאי, אך הירקות ברוב האתרים האינטרנטיים הם באותה רמת טריות של הירקות בירקניה שלכם!

נסו לקרוא ביקורות על האתרים בהם אתם מתעניינים ובדקו מהו האתר בו הביקורות על טריות הירקות הן הטובות ביותר.

צילום: pexels

בידי מי הבחירה?

קנייה מהירקן קורצת לאנשים רבים, מפני שניתן לבחור באופן יחידני את הירקות, לבדוק ולהרגיש את המרקם, ולדלג על הירקות שנראים לנו פגומים או פחות טריים.

לפעמים אנשים נרתעים כאשר אחרים בוחרים בשבילם את הירקות, ומתעורר אצלם חשש שמא הירקות שיגיעו אליהם לא יהיו באותה איכות של ירקות שהם היו בוחרים בעצמם. מנגד, ברור שקיים אינטרס אצל בעלי האתרים לספק ללקוחות את הירקות והפירות היפים והאיכותיים ביותר, על מנת למנוע תלונות ופניות לשירותי הלקוחות, ועל מנת ליצור לקוחות מרוצים שיעבירו הלאה את חוויותיהם לחברים ומשפחה.

זמן זה כסף!

אי אפשר להתעלם מההבדל העיקרי בין קניית ירקות בירקניה או באינטרנט – הזמן שמסע הקניות דורש מאיתנו. ההגעה לירקן היא פעולה שגוזלת מאיתנו זמן. אלא אם כן הירקנייה נמצאת במרחק קצר מביתכם, סביר להניח שרכישה אינטרנטית הכוללת משלוח עד הבית תחסוך לכם זמן יקר.

כמובן שצריך לקחת בחשבון שלא תמיד אתרי הקניות כוללים את מחירי המשלוח והדבר יכול להתבטא בפערים במחיר. נסו לחשב מה יותר משתלם עבורכם – ההליכה ותהליך הקנייה בירקניה, או התשלום לשליח.

מה זול יותר?

לשאלה המתבקשת הזו כמובן שאין תשובה חד משמעית. המחירים משתנים מירקניה לירקניה ומאתר לאתר, ותלויים בדברים כגון איכות הירקות והתקופה בשנה.

נסו לחפש באתרים שמבצעים משלוחים בסמוך לאזור המגורים שלכם, מפני ששם לרוב מחירי המשלוח יהיו נמוכים יותר, ונסו להשוות למחירי הירקנייה בה אתם נוהגים לקנות.

שימו לב למבצעים ובדקו מה משתלם יותר, מדובר בעבודה שדורשת מחקר אך היא תשתלם לטווח הארוך.

כמו כן, קיימות ירקניות שמורידות את מחירי הירקות בסוף היום או בסופי השבוע, על מנת למכור את הסחורה הנותרת. זהו יתרון בקניית ירקות בירקניה שכדאי לקחת בחשבון.

בקרה על ההוצאות

ברכישה אונליין קיים יתרון שאינו מופיע ברכישה בירקנייה, וזוהי העובדה כי ברכישה אינטרנטית אתם מודעים בדיוק למה אתם קונים ולכמה אתם מוציאים. מי מאתנו לא הגיע לירקניה והתפתה לקנות ירק מעניין שלא בהכרח היה ברשימת הקניות? ברגע שאתם לא מגיעים פיזית לירקניה ומחליטים לבצע את ההזמנה דרך האינטרנט, אתם יכולים להיות בבקרה על מה אתם קונים, מה הכמויות של כל ירק ומה המחיר שלו, ובכך למנוע הוצאות מיותרות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן