Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 19

PICKS: מנות של מסעדות המותג הישראלי מתמחה במנות של מסעדות, כלומר בגרסה מוכנה מראש, הנמכרת מצוננת, של מנות שמוגשות טריות במסעדות. אפשר להבין כי יהיה פער בין השניים, דבר שמתברר כשאוכלים, למשל, את הפילה סלמון בתיבול אסייתי של מסעדת מנטה ריי, המוגש על אטריות אורז ושעועית ירוקה. זו מנה חביבה, שמהווה אופציה טובה למי שרוצה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

PICKS: מנות של מסעדות

המותג הישראלי מתמחה במנות של מסעדות, כלומר בגרסה מוכנה מראש, הנמכרת מצוננת, של מנות שמוגשות טריות במסעדות. אפשר להבין כי יהיה פער בין השניים, דבר שמתברר כשאוכלים, למשל, את הפילה סלמון בתיבול אסייתי של מסעדת מנטה ריי, המוגש על אטריות אורז ושעועית ירוקה. זו מנה חביבה, שמהווה אופציה טובה למי שרוצה לאכול סלמון מבלי להכין אותו, במחיר נוח במיוחד (49 שקלים). אבל היא לא באמת משתווה למנה של מסעדה, וכדאי לדעת את זה מראש. אם מתמקדים בסלטים וממרחים, כמו כבד קצוץ של חוות צוק, אז אפשר להבין את הגאוניות של המותג, שמנגיש לראשונה מוצרים איכותיים לקהל הרחב.

מ-25 שקלים. להשיג בסניפים נבחרים של AM:PM בתל אביב, ובהמשך במקומות נוספים בארץ.

צילום: יח"צ

 

שטראוס: קפסולות של קפה עלית בשיתוף בתי קלייה מקומיים

בית הקלייה נחת, בית הקלייה עולה ובית הקלייה יוניקו הם שלושת בתי הקלייה, איתם משתפת החברה פעולה ביצירה של סדרת קפסולות חדשה זו. מדובר בבתי קלייה קטנים, מקומיים, שבאופן טבעי מציעים פולי קפה מסוגים שונים ולא קפסולות. הודות לשיתוף הפעולה הזה, ניתן לרכוש בכל הארץ קפסולות עם תערובות ייחודיות. קפה עולה שנעשה מ-100% ערביקה בדרגת חוזק 13, הוא קפה חזק יחסית, עם טעמים מודגשים של קפה ואף שוקולד. קפה יוניקו, בדרגת חוזק 10, הוא בלנד מאוזן, עם דרגת חוזק טובה, המשלבת רעננות עם מרירות באופן מוצלח. וקפה נחת בדרגת חוזק 7, העשוי 100% ערביקה, מאופיין בחמיצות ופירותיות גבוהה, ומתאים לאספרסו, אמריקנו וקפוצ'ינו. הקפסולות מיועדות למכונות הקלאסיות של נספרסו, והן עשויות אלומיניום.

עד 20.9 שקלים ל-10 קפסולות. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו שטראוס

 

ויליפוד: Lentil Chips

סדרת המוצרים הזו היא אחת ההפתעות הטובות שהיו לנו לאחרונה. מדובר בשלושה חטיפים מלוחים, כמובן, המבוססים על קמח עדשים במקום קמח חיטה. שלושתם פריכים וכיפיים לאכילה, עם הבדל בטעמים – צ'דר, פלפל חלפיניו וליים או שמנת חמוצה ובצל. כל אחד מהטעמים ברור ובולט, והוא משתלב טוב עם טעם הקמח שבו משתמשים בסדרת מוצרים זו. לא כל אחד בהכרח יאהב את הטעם הייחודי של הסדרה, אבל אנחנו נהנינו מכל ביס.

עד 10.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו SAY

 

אסם: במבה אוורירית

הבמבה החדשה של החברה היא אינה במבה במילויים או בשילובים שונים, וגם הצורה שלה לא השתנתה. השינוי הפעם נמצא במרקם – היא אוורירית, כלומר פחות דחוסה ביחס לבמבה הרגילה. בתור גרגרני במבה ותיקים, מעולם לא אמרנו לעצמנו 'הבמבה דחוסה, הלוואי והיא היתה קלילה יותר', אבל אחרי שאכלנו את החדשה, הבנו כמה זה כיף לאכול את הבמבה כשהיא אוורירית יותר. ומאחר והמשקל הוא אותו משקל, יש יותר יחידות במבה באריזה, שזה פלוס נוסף.

עד 7.9 שקלים ל-60/80 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

לינדמנס: לינדמנס אוד גוז

חברת הכרם החלה לשווק מהדורה מיוחדת של הבירה הבלגית אוד גוז. מדובר בתערובת של למביק בן 4 שנים ולמביק צעיר, שעברו שניהם תסיסה בחביות עץ אלון ולאחר מכן עוד 12 חודשים בבקבוקים. התוצאה היא בירה עם 8% אלכוהול, יבשה ובעלת טעם מורכב ומיוחד, שניתן לזהות בו עץ אלון, הדרים ווניל עם ארומה של שרי וחמוציות.

100 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בחנויות אלכוהול מובחרות.

צילום: הכרם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן